MuscleMeat

bloedtest kunnen ze zien dat ik gebruik ?

Bezoekers in dit topic

Heb ff door zn feestboek gesnuffeld, en zn stats mogen dan wel nie meer kloppen, maar ik denk dat je beter wat kip en rijst kunt eten, TS :). Nog steeds heeeeeeeel veel 'beginner' gains te maken als ik het zo zie :). No offence ;)!

OT: ken er geen ene f*uck van.
stronk kuren en paraderen op feesten, festivals :roflol:
 
Rode bloedcellen zullen veel te hoog zijn dus ze zullen zich vragen stellen, ik spreek uit ervaring.

Inderdaad. ik had een hoog hematocriet, hemoglobine, ijzer, B12. En het eerste wat mijn dokter zei is dat ik de bloedwaardes had van iemand die aan de anabolen zat. Maar verder heeft hij daar niets over gezegd. Dat zijn maar indicaties.
 
Inderdaad. ik had een hoog hematocriet, hemoglobine, ijzer, B12. En het eerste wat mijn dokter zei is dat ik de bloedwaardes had van iemand die aan de anabolen zat. Maar verder heeft hij daar niets over gezegd. Dat zijn maar indicaties.
Wat waren die waardes dan precies die je had?
 
Inderdaad. ik had een hoog hematocriet, hemoglobine, ijzer, B12. En het eerste wat mijn dokter zei is dat ik de bloedwaardes had van iemand die aan de anabolen zat. Maar verder heeft hij daar niets over gezegd. Dat zijn maar indicaties.

Ik heb in al die testen nog nooit verhoogde waardes gehad die je nu noemt. Dus erg persoonsgebondendenk ik
 
Wat waren die waardes dan precies die je had?

hematocriet: 54,1
hemoglobine: 18,7
Erythrocyten: 6,37
B12: 1212
ijzer: 154
creatinine: 1,24
SGPT: 44
Hematocriet en B12: Ver boven de normale waardes.
 
ASAT en ALAT gaan je verraden. je kan je nog steeds verstoppen achter een leverziekte :D

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 21:23 ----------

Rode bloedcellen zullen veel te hoog zijn dus ze zullen zich vragen stellen, ik spreek uit ervaring.

ja dit ook uiteraard, ff vergeten :p
 
verhoogde leverwaarden: gewoon zeggen dat je bent wezen stappen en dat weekend flink heb gezopen. :D
 
Back
Naar boven