XXL Nutrition

Bloedtest laten afnemen, hulp geveaagd

Bezoekers in dit topic

NickT

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 jun 2012
Berichten
354
Waardering
15
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Heb de uitslag binnengekregen na het zetten van 8iu. Tussen het bloedprikken en zetten van hgh zat 3 a 4 uur en het volgende kwam uit de test rollen. Iemand die mij opweg kan helpen hiermee? Alvast bedankt!

image.jpg
 
Ik meen gisteren ergens gelezen te hebben dat normaal 0,2-0,4 zou moeten zijn. Jij zit op 2,1 wat mij dan prima lijkt! Alleen die referentie dat het < 10 moet zijn vind ik dan weer gek. Want dan zit je aan de lage kant van de referentiewaardes. Het kan dus goed zijn dat die 0,2-0,4 = 2-4. Verder ben ik wel benieuwd naar wie hier met zekerheid kan zeggen hoe/wat.

Welke HGH zet je op het moment?
 
Je ziet daar een balk met een bal erin, ze bedoelen dat hij net in de normale waarde zit wat een gemiddelde persoon aanmaakt dus de hgh zou dan ondergedoseerd of fake moeten zijn als ik het goed heb
 
Je ziet daar een balk met een bal erin, ze bedoelen dat hij net in de normale waarde zit wat een gemiddelde persoon aanmaakt dus de hgh zou dan ondergedoseerd of fake moeten zijn als ik het goed heb

Ja tot die conclusie kwam ik ook in the end. Hopelijk laat TS nog even weten welke HGH we dus moeten vermijden..
 
het lijkt erop dat je 0,8iu ipv 8iu hebt gezet, als er al hgh in heb gezeten...
laat nog even weten welke het is geweest, zijn we je zeer dankbaar met ze allen
 
Dank voor de reacties! Heb het niet zelf de hgh gezet en bloed laten afnemen, maar een maatje van mij heeft dit laten doen. Betreft de bekende nordi's met roemeense tekst erop. Heb al gezegd dat het fakes waren maar meneer geloofde mij niet en vroeg ook of ik wou navragen of iemand bekend is met zo een test. Bij deze heeft hij dus de bevestiging dat er geen of ondergedoseerde hgh in zit.
 
Kan iemand mij vertellen of mijn gh goed of ondergedoseerd is? Zelfse verhaal, 3 uur voor bloed prikken 10iu subcutaan gezet

uploadfromtaptalk1426273165145.png
 
Dank voor de reacties! Heb het niet zelf de hgh gezet en bloed laten afnemen, maar een maatje van mij heeft dit laten doen. Betreft de bekende nordi's met roemeense tekst erop. Heb al gezegd dat het fakes waren maar meneer geloofde mij niet en vroeg ook of ik wou navragen of iemand bekend is met zo een test. Bij deze heeft hij dus de bevestiging dat er geen of ondergedoseerde hgh in zit.

Duur water dat je gekocht hebt :roflol:
 
Back
Naar boven