AndroidHealthClinic

Bloedtest lever (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 1737

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 feb 2019
Berichten
1.113
Waardering
2.991
Lengte
1m65
Hallo iedereen.
Ik heb verleden week een bloedtest laten doen. & Ik heb een slechte leverwaardes.. volgens de cijfers een TE hoge . ik heb geen symptomen. Nergens last van.. heb wel 2 jobs... En slaap gemiddelde 6a7u

Training: 5x per week (krachttraining +20min cardio)
Zit in m'n bulk. Ik weeg 51 kilo op het moment!
Aan wat zou dat kunnen liggen?
(Zie reactie voor de uitslag)
 
Hier m'n resultaat van m'n bloedtest

Screenshot_20190302-105731~2.png
 
Inderdaad te hoge leverwaardes Tamara. Ben je bezig met AAS?

Ik zou als ik jou was zoiezo 2000IU vit D per dag erbij nemen. je Vit D is veel te laag.
 
Inderdaad te hoge leverwaardes Tamara. Ben je bezig met AAS?

Ik zou als ik jou was zoiezo 2000IU vit D per dag erbij nemen. je Vit D is veel te laag.
Ik neem als supplementen : flex joint, glutamine, Amino EAA wil het volgende nemen voor het de dalen --->>> tudca & NAC & Mill Thistle zou deze helpen?
 
Ik neem als supplementen : flex joint, glutamine, Amino EAA wil het volgende nemen voor het de dalen --->>> tudca & NAC & Mill Thistle zou deze helpen?

Maybe. wat zegt de doc?
 
Heb je AAS gebruikt? Anavar?
Of kom je van ondergewicht af of een crashdieet?
Dat kan ook oorzaken van verstoringen geven.

Heb je via een arts laten prikken? wat zei die?
 
Heb je AAS gebruikt? Anavar?
Of kom je van ondergewicht af of een crashdieet?
Dat kan ook oorzaken van verstoringen geven.

Heb je via een arts laten prikken? wat zei die?
Ik gebruik geen AAS. Ik kom wel van ondergewicht
 
Bij ondergewicht kunnen je leverwaardes hoe dan ook tot makkelijk 4-5x verhoogd zijn. Dat is redelijk normaal. Ik weet niet wat de oorzaak van je ondergewicht is geweest. Maar als dit is geweest door simpelweg veel te weinig voedingstoffen binnenkrijgen kan het een aanzienlijke tijd duren voordat dit volledig hersteld is.

Daar komt dan nog bij dat bij krachttraining je leverwaardes ook vaak verhoogd zijn.

Daar komt dan nog een portie stress (2 jobs en weinig slaap) bij wat ook nog invloed heeft op je hele lijf en dus ook op je leverwaardes

Dus de combinatie van deze 3 kan makkelijk de oorzaak zijn van je nu verhoogde leverwaardes. Op zich dus niet echt iets om je heel druk over te maken.
Al ben ik uiteraard geen arts. Maar dit zijn wel 3 factoren die een hele grote invloed hebben.

Weet je dokter dat je van ondergewicht afkomt? Weet hij ook dat je intensief sport en veel werkt met weinig slaap?
Ik zou dit in ieder geval wel meenemen in het gesprek.
 
Back
Naar boven