AndroidHealthClinic

Bloedtest na blasten

Bezoekers in dit topic

TSK24

Novice
Waardering
1
Beste bodybuilders.

Ik heb een kuur van TEST E 14 weken achter de rug. 500mg per week. Ik ben nu 3 weken bezig met TRT 125 mg per week en waarom omdat ik een wedstrijd wil doen en niet terug wil vallen etc. Dus ik heb vorige een bloedonderzoek laten doen. Maar me CK is 1402 U/l… dus ik schrok ervan. Is dit zorgwekkend of kan dat ik 7 dagen per week train en intensief ? Voeding is top. Zie hieronder de bijlage

Graag jullie mening!

Bijlagen

• IMG_0490.jpeg
    IMG_0490.jpeg
    42,8 KB · Weergaven: 87
Ik ben 27 jaar oud. 1,82. 98 kilo. Vetpercentage ligt ongeveer 14/15 %

Beste bodybuilders.

Ik heb een kuur van TEST E 14 weken achter de rug. 500mg per week. Ik ben nu 3 weken bezig met TRT 125 mg per week en waarom omdat ik een wedstrijd wil doen en niet terug wil vallen etc. Dus ik heb vorige een bloedonderzoek laten doen. Maar me CK is 1402 U/l… dus ik schrok ervan. Is dit zorgwekkend of kan dat ik 7 dagen per week train en intensief ? Voeding is top. Zie hieronder de bijlage

Graag jullie mening!
Mis nogal wat waarden, maar je ASAT is te hoog (leverwaarde) Wat heb je gebruikt en wat waren de basiswaarden vooraf ?

Beste bodybuilders.

Graag jullie mening!
als je de dag ervoor of dezelfde dag nog hebt getraind is dat altijd verhoogd. Heb je nou een week niet getraind en hij geeft nog die waarden aan zal ik me pas zorgen gaan maken.
en 7 dagen per week trainen zal ik ook beperken tot 5 a 6 keer per wek trouwens...

Mis nogal wat waarden, maar je ASAT is te hoog (leverwaarde) Wat heb je gebruikt en wat waren de basiswaarden vooraf ?
is te overzien TS is net 3 weken klaar met zijn blast als ik het goed begrijp uit zijn tekst en zo super verhoogd is die ook niet haha kan ook al verhoogd worden door supps die je slikt eveneens trainen

bedankt voor je reactie.

Ik heb ervoor niet laten doen..

Zie hieronder volledige

Bijlagen

• IMG_0492.jpeg
    IMG_0492.jpeg
    119,1 KB · Weergaven: 89
Is prima. Nipt verhoogd ASAT met normaal ALAT past bij spierschade (zoals ook te zien aan de CK-waarde). Als je nou de volgende keer je bloedonderzoek bij AndroidHealthClinic (https://androidhealthclinic.com) doet krijg je de interpretatie er gewoon bij.

Bedankt voor jullie reacties!!

Ik heb nog 1 vraag. Zou ik voor de zekerheid nog een test doen alleen voor nieren? Wel 5 dagen stoppen. En wanneer kan ik blasten ?

Hoor het graag.

Ik heb nog 1 vraag. Zou ik voor de zekerheid nog een test doen alleen voor nieren? Wel 5 dagen stoppen. En wanneer kan ik blasten ?

Hoor het graag.
Zou zeker week of 10 op trt dosis blijven voor je weer gaar blasten.

Hoor het graag.
Na een kuurtje 500 mg Test E is dat niet nodig. Houd als richtlijn dezelfde tijd voor blasten aan als cruisen (richtlijn), iets minder kan ook wel, zeker aangezien je bloedwaarden nu al prima zijn. Hematocriet en HDL en LDL zijn interessant om in de gaten te houden. CK en creatinine zijn bij fanatieke krachtsporters altijd flink verhoogd en kijk ik zelf niet eens meer naar.

Verder wat wovano zegt. Ik heb zelf ook lange tijd 7 dagen per week getraind. Dat was meer een mentaal dingetje dan dat het optimaal is voor spiergroei.

Laatst bewerkt:
Nog een kuurtje 500 mg Test E is dat niet nodig. Houd als richtlijn dezelfde tijd voor blasten aan als cruisen (richtlijn), iets minder kan ook wel, zeker aangezien je bloedwaarden nu al prima zijn. Hematocriet en HDL en LDL zijn interessant om in de gaten te houden. CK en creatinine zijn bij fanatieke krachtsporters altijd flink verhoogd en kijk ik zelf niet eens meer naar.

Verder wat wovano zegt. Ik heb zelf ook lange tijd 7 dagen per week getraind. Dat was meer een mentaal dingetje dan dat het optimaal is voor spiergroei.
Waarom wachten als je bloedwaarden al in orde zijn? Wat is de meerwaarde dan van wachten als je bloed al "schoon" is?
@ TS Wat mij betreft ben je alweer ready to go. Wel inderdaad 1 of 2 rustdagen per week gaan pakken. In je rust groei je immo.

Waarom wachten als je bloedwaarden al in orde zijn? Wat is de meerwaarde dan van wachten als je bloed al "schoon" is?
@ TS Wat mij betreft ben je alweer ready to go. Wel inderdaad 1 of 2 rustdagen per week gaan pakken. In je rust groei je immo.
Ja oke, goed punt wellicht

Ook veranderingen binnen de referentiewaardes tellen mee in principe. Aangezien er geen nulmeting is wordt dat alleen een beetje lastig om uit te vinden.
Lijkt me sowieso goed om even die 10-12 weken af te maken op cruisedosis. Idealiter dan nog eens bloed laten testen.

@TS: Ga je op korte termijn een wedstrijdprep draaien? Dat is ook nog wel belangrijk om mee te nemen in het plan

Ook veranderingen binnen de referentiewaardes tellen mee in principe. Aangezien er geen nulmeting is wordt dat alleen een beetje lastig om uit te vinden.
Lijkt me sowieso goed om even die 10-12 weken af te maken op cruisedosis. Idealiter dan nog eens bloed laten testen.

@TS: Ga je op korte termijn een wedstrijdprep draaien? Dat is ook nog wel belangrijk om mee te nemen in het plan
Niet op de korte termijn. Rond oktober / november.. wil ik een wedstrijd doen

Het is niet zo dat je op het moment van goede bloedwaarde(waar hier een deel ontbreekt) gelijk weer gaat blasten.
De oude stelling, herstel is even lang als je kuur , is ook wat overdreven, maar ik zou zeker 8-10 weken zgn Health Fase houden, en lekker op TRT dosis verder trainen.
Ik ben geen voorstander van 4 weken 'rust' en weer verder blasten

Ik heb stukje van de uitslag niet op de foto. Zie hieronder nog van de testosteron etc

Bijlagen

• IMG_0519.jpeg
    IMG_0519.jpeg
    77,1 KB · Weergaven: 47
Prima waardes voor een cruise.
Voor TRT strikt genomen natuurlijk iets hoog, maar hangt ook een beetje af van injectiefrequentie.

Ik zat zelf op 125mg sustanon en 500 iu hcg eod op 49nmol en dat was 48 na laatste injectie, vlak voor de volgende.
Voor mijn TRT traject wel reden om de dosis te verlagen naar 100mg sustanon, maar voor behoud van spiermassa tussen cycles is het natuurlijk perfect en bij veel mensen heeft het nauwelijks effect op de bloedwaardes.

Mijn cruise was ook altijd 150mg test en hcg of 75 test 100 primo en hcg

Back
Naar boven