XXL Nutrition

Bloedtest voor gyno en verzekering

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aapje16

Novice
Lid geworden
22 aug 2021
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Hoi allen,

Hoe zorg ik ervoor dat het lijkt alsof of ik naturel ben op een bloedtest?
Ik zit al een jaar aan de anabolen. Ik zit nu op een cruise van 150mg Test E per week.
Ik ben naar de huisarts geweest en gezegd dat ik gyno heb. Ik ben doorverwezen naar het ziekenhuis waar ze een scan hebben gemaakt om te kijken of er klierweefsel zat. Ze konden wel iets vinden maar het was best klein. Ik geef eerlijk toe het is ook best klein.

Ik heb natuurlijk gezegd dat ik niet aan de anabolen zit. Ik heb nu een blaadje gekregen waarmee ik mijn bloed kan testen. Hierop staan de volgende dingen:
Transferrine, alfa Foetoproteine, FSH, FT4, LH, b-hCG (intact + vrije b-keten), Testosteron, Oestradiol, Progesteron, Lactaat dehydrogenase(LDH), Gamma-GT, Alkalische fosfatase, IJzer, TSH, Transferrine saturatie, Ferritine, IGF-1 (Somatomed. C), Hb/Ht, RBC, MCV.

Mijn vraag is: is het mogelijk om normale waardes op al deze dingen te krijgen terwijl ik aan de anabolen zit? Ik weet bijvoorbeeld dat hCG injecteren de LH en FSH verhoogt.
De reden waarom ik normale waardes wil is zodat de gyno operatie dan verzekerd wordt.
 
off gaan
 
  • Like
Waarderingen: 6am
M'n laatste injectie was 150mg Test E op dinsdag. Het is nu zondag. De testosteron in het bloed zal al een beetje gezakt zijn, misschien wel in referentiewaardes, maar LH en FSH nog niet.
Ik kan natuurlijk off gaan maar dat duurt dan wel een maand of twee en dan is het wel verdacht als ik zeg dat ik de bloedtest graag over 2 maanden wil doen.
Er is een mogelijkheid om het voor elkaar te krijgen terwijl ik nog on ben? Off gaan duurt nou eenmaal te lang.
 
Gewoon off gaan.
1 jaar aan de anaboeloez en nogsteeds.
182cm / 82kilo / 15%.
Je leverd met deze stats toch niks in als je off gaat.
En zou meteen off blijven, denk beter voorjouw.
 
Ik ben met bankdrukken van 70kg x1 naar 110kg x8 en 80kg x30 gegaan. Anabolen hebben mij wel geholpen maar off gaan vind ik geen probleem maar dan is nog het probleem hoe vertel ik dat ik de bloedtest over 2 maanden wil doen en wat antwoord ik als ze vragen waarom?
 
Zit dit uberhaupt wel in je verzekering? als cosmetische ingreep bij kliniek zit je aan 1.400€
 
Zit dit uberhaupt wel in je verzekering? als cosmetische ingreep bij kliniek zit je aan 1.400€
Ik heb een lulverhaal tegen de huisarts gehouden dat het pijn doet wanneer ik de borst aanspan, dat ik nu niet meer kan trainen en alleen nog maar kan hardlopen, dat ik niet op mijn borst kan slapen, dat het pijn doet als er water op komt in de douche enzo. Is allemaal niet waar maar vgm als de operatie nodig is omdat de patiënt er veel pijn van heeft wordt het gewoon vergoed. Kan ik niet met 100% zekerheid zeggen maar daar gaan we achterkomen.
 
Ik ben met bankdrukken van 70kg x1 naar 110kg x8 en 80kg x30 gegaan. Anabolen hebben mij wel geholpen maar off gaan vind ik geen probleem maar dan is nog het probleem hoe vertel ik dat ik de bloedtest over 2 maanden wil doen en wat antwoord ik als ze vragen waarom?
Ben je serieus of gehandicapt?
1 x 70 bankdrukken en toen ging je aan de anabolen?
Schaam je je niet tering ey wordt steeds gekker.
 
Ben je serieus of gehandicapt?
1 x 70 bankdrukken en toen ging je aan de anabolen?
Schaam je je niet tering ey wordt steeds gekker.
Ik heb 12 jaar op kickboksen gezeten voordat ik met krachttraining ben begonnen en toen ben ik gelijk aan de anabolen gegaan. Dus eerste keer krachttraining deed ik 1x 70kg ja. Laatste jaar ben ik goed aangekomen en sterker geworden. Ik was altijd een dunne gozer van mezelf.
 
Particulieren bloedtest kan je iemands anders bloed opsturen onder jou naam ✌️
 
Dus je vraag is hoe je verzekeringsfraude kunt plegen?
 
Mijn vraag is: is het mogelijk om normale waardes op al deze dingen te krijgen terwijl ik aan de anabolen zit? Ik weet bijvoorbeeld dat hCG injecteren de LH en FSH verhoogt.
De reden waarom ik normale waardes wil is zodat de gyno operatie dan verzekerd wordt.
Dat doet het niet. Wel verhoogt het testosteron, oestradiol, en b-hCG. Die laatste prikken ze als tumormarker. Je hebt wel wat uit te leggen als die verhoogd is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven