XXL Nutrition

Bloedtest voor gyno en verzekering

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aapje16

Novice
Lid geworden
22 aug 2021
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Hoi allen,

Hoe zorg ik ervoor dat het lijkt alsof of ik naturel ben op een bloedtest?
Ik zit al een jaar aan de anabolen. Ik zit nu op een cruise van 150mg Test E per week.
Ik ben naar de huisarts geweest en gezegd dat ik gyno heb. Ik ben doorverwezen naar het ziekenhuis waar ze een scan hebben gemaakt om te kijken of er klierweefsel zat. Ze konden wel iets vinden maar het was best klein. Ik geef eerlijk toe het is ook best klein.

Ik heb natuurlijk gezegd dat ik niet aan de anabolen zit. Ik heb nu een blaadje gekregen waarmee ik mijn bloed kan testen. Hierop staan de volgende dingen:
Transferrine, alfa Foetoproteine, FSH, FT4, LH, b-hCG (intact + vrije b-keten), Testosteron, Oestradiol, Progesteron, Lactaat dehydrogenase(LDH), Gamma-GT, Alkalische fosfatase, IJzer, TSH, Transferrine saturatie, Ferritine, IGF-1 (Somatomed. C), Hb/Ht, RBC, MCV.

Mijn vraag is: is het mogelijk om normale waardes op al deze dingen te krijgen terwijl ik aan de anabolen zit? Ik weet bijvoorbeeld dat hCG injecteren de LH en FSH verhoogt.
De reden waarom ik normale waardes wil is zodat de gyno operatie dan verzekerd wordt.
 
off gaan
 
  • Like
Waarderingen: 6am
M'n laatste injectie was 150mg Test E op dinsdag. Het is nu zondag. De testosteron in het bloed zal al een beetje gezakt zijn, misschien wel in referentiewaardes, maar LH en FSH nog niet.
Ik kan natuurlijk off gaan maar dat duurt dan wel een maand of twee en dan is het wel verdacht als ik zeg dat ik de bloedtest graag over 2 maanden wil doen.
Er is een mogelijkheid om het voor elkaar te krijgen terwijl ik nog on ben? Off gaan duurt nou eenmaal te lang.
 
Gewoon off gaan.
1 jaar aan de anaboeloez en nogsteeds.
182cm / 82kilo / 15%.
Je leverd met deze stats toch niks in als je off gaat.