AndroidHealthClinic

Bloedtest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Power Up

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 apr 2013
Berichten
111
Waardering
103
Lengte
1m90
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
Goedemiddag,

Wellicht dat 1 van jullie een idee heeft waar dit aan kan liggen.

Mijn bro heeft de laatste tijd last van koude handen en voeten. Los daarvan heeft die laatste 2 maanden ook wel beetje last om z'n 3e been omhoog te krijgen. Hij naar de huisarts geweest en een bloedtest laten doen.

Z'n leverwaarde komen er wel slecht uit heb ik het idee. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ?
Sowieso roids uitgesloten want die gebruikt hij niet en drinkt ook nooit alcohol

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Verkeerde afbeelding hierboven.

20190121_130947.jpg
 
Leverwaarde is niets mis mee. Is meestal licht verhoogd bij KT.
Verder zijn er geen opvallende dingen in de waardes.

suiker niet nuchter is wel aan de lage kant. Toevallig aan het cutten?
 
Koude handen en voeten heeft vaak te maken met slechte doorbloeding, maar ik zie zo niets in zijn uitslag dat daar eventueel aan bij zou kunnen dragen (hoge hb/ht waarde bijvoorbeeld).
 
gebruikt je maat HGH?
 
Vonk zijn doorbloeding is inderdaad slecht toen ze bloed afname ging het niet lopen duurde even.

marina1975 hij is inderdaad aan het cutten, correct!

Col_inc no man het is mijn broertje dus dan had ik het wel geweten.
 
Wat zegt de dokter van de uitslag met betrekking tot zijn klachten?
 
want heb er zelf ook last van....

dacht dat het door de groeihormoon kwam
 
Mogelijk al aardig wat afgevallen? Of een laag dieet in kcal tov onderhoud?
Bij cutten (en als je al flink wat bent afgevallen) heb je het ook sneller koud. Zeker als je ook wat te ver onder onderhoud zit.

En verder wat Vonk vraagt.. wat zegt de huisarts?
 
Vonk

Ze gaat hem donderdag even terugbellen.

Maar ik denk altijd tja een huisarts... Dus vandaar even advies hier vragen soms het gevoel dat er hier op het forum meer kennis is dan een gemiddelde huisarts
 
Col_inc dus jij kan lekker blijven zetten ;)
 
Vonk

Ze gaat hem donderdag even terugbellen.

Maar ik denk altijd tja een huisarts... Dus vandaar even advies hier vragen soms het gevoel dat er hier op het forum meer kennis is dan een gemiddelde huisarts

true....
 
Vonk

Ze gaat hem donderdag even terugbellen.

Maar ik denk altijd tja een huisarts... Dus vandaar even advies hier vragen soms het gevoel dat er hier op het forum meer kennis is dan een gemiddelde huisarts

In de basis is een huisarts nog altijd betrouwbaarder dan 99,9% van de posts hier. Zeker als het gaat om een "huis tuin en keuken mens" die geen AAS gebruikt o.i.d., maar informeren kan natuurlijk geen kwaad :) Verder vind ik wel dat je moet kunnen vertrouwen op de kennis en kunde van je huisarts, anders zoek je beter een nieuwe ;)
 
huisartsen gebruiken ook vaak Google als je met iets aankomt:D
 
huisartsen gebruiken ook vaak Google als je met iets aankomt:D

Dat maakt ze niet minder kundig op hun gebied dan een paar DBBers :p Geeft alleen maar aan dat ze welwillend zijn om bij te leren. Of google in plaats van documenten uit de medische wetenschap daar het juiste medium voor zijn zal verschillen per aandoening..
 
Dat maakt ze niet minder kundig op hun gebied dan een paar DBBers :p Geeft alleen maar aan dat ze welwillend zijn om bij te leren. Of google in plaats van documenten uit de medische wetenschap daar het juiste medium voor zijn zal verschillen per aandoening..

gewoon beetje zelf experimenteren zoals ik dat doe je weet :D
 
Volgens mij is daar al lange tijd een benaming voor; darwinisme
 
Hahah Guys. . .

Het word even tot donderdag afwachten voor hem.

Wel bedankt voor de info zal donderdag even posten wat de volgende stap is altijd leuk om even te weten hoe het afloopt. :P
 
In de basis is een huisarts nog altijd betrouwbaarder dan 99,9% van de posts hier. Zeker als het gaat om een "huis tuin en keuken mens" die geen AAS gebruikt o.i.d., maar informeren kan natuurlijk geen kwaad :) Verder vind ik wel dat je moet kunnen vertrouwen op de kennis en kunde van je huisarts, anders zoek je beter een nieuwe ;)
dat dus , en een huisarts kan ook verdere onderzoeken uitschrijven.
 
Back
Naar boven