XXL Nutrition

Bloedtest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deli Oguz

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 dec 2004
Berichten
83
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Hey mannen




Ik vroeg me eigenlijk af wie er allemaal z'n bloed laat testen als je wil gaan kuren, voor de kuur of tijdens of erna?? Was wel nieuwschierig hiernaar ik zelf heb al wat kuurtjes onder de riem en heb NOOIT mijn bloed laten testen is niet verstandig maar ja weet eigenlijk niet hoe ik mijn huisarts er over moet aanspreken dus heb ik het ook nooit gedaan.Wel houd ik mijn bloeddruk bij tijdens de kuur(heb een bloeddrukmeter thuis)maar ja dit is puur voor mezelf.

Grtz
 
wees gewoon open en eerlijk naar je huisarts toe.Het is zeker aan te raden om een bloed test te laten doen.
 
wees gewoon open en eerlijk naar je huisarts toe.Het is zeker aan te raden om een bloed test te laten doen.

Ik heb het 3 kuurtjes verder ook nooit laten doen. Maar dus gewoon eerlijk zijn. Mag hij het weigeren? Wordt dus allemaal vergoed door het ziekenfonds?
 
Ik heb het 3 kuurtjes verder ook nooit laten doen. Maar dus gewoon eerlijk zijn. Mag hij het weigeren? Wordt dus allemaal vergoed door het ziekenfonds?

Ja en anders naar een andere dokter zoeken of ga naar je second opinion.
 
Ok dus als het via de dokter niet gaat kunnen we hier voor 50 eurootjes terecht. Bedankt Krieltje!!!


Hier laat ik het doen,mijn huisarts is erg anti as (of anti martin:rolleyes: )
 
Hier laat ik het doen,mijn huisarts is erg anti as (of anti martin:rolleyes: )

ff ter verduidelijking moet je zelf nog ff van deze site (is een topic over wat je moet laten testen) afhalen wat je wil laten testen of zijn hun daarvan op de hoogte. Doe jij het na iedere kuur?
 
Testen ze ook je hormoonwaardes?
 
neem een aantal doorslaggevende leverwaardes,de belangrijkste kan je met de zoekknop vinden.Ik persoonlijk neem er een stuk of 5 en een nier waarde.Je kan dit voor tijdens en een aantal maanden na je kuur laten doen,zodat je een goed overzicht hebt.

Je maakt een afspraak,verteld dat je steroiden gebruikt,dan moet je bloed laten prikken,in mijn geval in den haag,en een week later sturen ze de uitslag,en dan bel je de dokter over de referentie waardes,maar daar zijn zat topics over geschreven,en dus veel over terug te vinden.Idd ook je hormoonwaardes kan je daar laten doen

succes
 
neem een aantal doorslaggevende leverwaardes,de belangrijkste kan je met de zoekknop vinden.Ik persoonlijk neem er een stuk of 5 en een nier waarde.Je kan dit voor tijdens en een aantal maanden na je kuur laten doen,zodat je een goed overzicht hebt.

Je maakt een afspraak,verteld dat je steroiden gebruikt,dan moet je bloed laten prikken,in mijn geval in den haag,en een week later sturen ze de uitslag,en dan bel je de dokter over de referentie waardes,maar daar zijn zat topics over geschreven,en dus veel over terug te vinden.Idd ook je hormoonwaardes kan je daar laten doen

succes

mooi dank je Krieltje!!!
 
Volgens mij mag een huisarts jouw niet weigeren en er is iets toch als een geheimhouding tussen arts en patient.
 
Volgens mij mag een huisarts jouw niet weigeren en er is iets toch als een geheimhouding tussen arts en patient.


Klopt een arts mag je in principe niet weigeren,maar als hij of zij er grote bezwaren tegen heeft kan het nogal eens lastig worden.
ook al zet je door zal het je relatie in de toekomst niet ten goede komen zeker als je AAS gebruikt is het fijn als een arts je begrijpt.
Ik heb gelukkig een toffe peer en doet wat ik vraag omwille van m,n gezondheid te monitoren.

Over de geheimhouding heb ik laats wel iets vervelends meegemaakt.
Niet dat m,n arts zomaar gegevens doorspeelt maar ik heb laats een levensverzekering aangevraagt voor m,n nieuwe huis en ik kreeg mooi een pakket op de post of ik wat aanvullende info kom sturen en of ik ook m,n handtekening wilde zetten onder een verklaring zodat ze m,n medische gegevens konden opvragen.

Tja toen vondt ik het ff niet meer zo tof en heb in overleg met m,n arts precies verteld wat ie wel en niet mocht vertellen.
Dit soort gegevens over lever/nier en hormoonwaardes wil je echt niet bij je verzekeringsagent hebben liggen want dan kan je het wel vergeten denk ik.

Toch kneep ik hem wel ff het is immers best gevoelige info.
 
Klopt een arts mag je in principe niet weigeren,maar als hij of zij er grote bezwaren tegen heeft kan het nogal eens lastig worden.
ook al zet je door zal het je relatie in de toekomst niet ten goede komen zeker als je AAS gebruikt is het fijn als een arts je begrijpt.
Ik heb gelukkig een toffe peer en doet wat ik vraag omwille van m,n gezondheid te monitoren.

Over de geheimhouding heb ik laats wel iets vervelends meegemaakt.
Niet dat m,n arts zomaar gegevens doorspeelt maar ik heb laats een levensverzekering aangevraagt voor m,n nieuwe huis en ik kreeg mooi een pakket op de post of ik wat aanvullende info kom sturen en of ik ook m,n handtekening wilde zetten onder een verklaring zodat ze m,n medische gegevens konden opvragen.

Tja toen vondt ik het ff niet meer zo tof en heb in overleg met m,n arts precies verteld wat ie wel en niet mocht vertellen.
Dit soort gegevens over lever/nier en hormoonwaardes wil je echt niet bij je verzekeringsagent hebben liggen want dan kan je het wel vergeten denk ik.

Toch kneep ik hem wel ff het is immers best gevoelige info.

Tsssja daar denk je bij voorbaat niet over na nee...
Alles goed gekomen begrijp ik???
 
Tsssja daar denk je bij voorbaat niet over na nee...
Alles goed gekomen begrijp ik???


Ja zeker wel.

Het ging in eerste instantie om medicijngebruik en op de vraag die ik eerder kreeg of ik recent nog een bloedtest had gedaan.

Die bloedtest had ik idd laats nog gedaan alleen stonden er zaken op die normaal voor een 29 jarige niet echt relevant zijn om te testen.
Daar zouden ze evt argwaan van kunnen krijgen.
Maar m,n arts heeft alleen de standaartbloedwaardes opgestuurt zoals bezinking,ijzer,Natrium ed.

Daarom zorg dat je zowieso een goede verstandhouding heb met je arts dan zal ie je altijd helpen in wat voor situatie je ook zit.
Heb je vanaf dag 1 al problemen om over AS te praten met je arts geef ik het advies om een andere te zoeken.
 
Volgens mij mag een huisarts jouw niet weigeren en er is iets toch als een geheimhouding tussen arts en patient.

Een arts mag in principe wel weigeren, maar moet je wel doorsturen naar een andere arts.

Een arts mag je niet begeleiden tijdens je kuurtje, maar mag wel je gezondheid monitoren.
 
edit,
zoek je locatie en dan TEL een afspraak maken
 
Back
Naar boven