Fitness Seller

Bloeduitslag 4 weken korte kuur + 1 week nolva als pct (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_040121

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 apr 2008
Berichten
38
Waardering
10
Korte kuur gedaan. Vier weken 200mg test e + 40mg winstrol.

Ben nog lang niet bij mijn genetic potential. Was benieuwd of ik met 4 weken gains zou maken. Had ook gelezen over eerder herstel, minder/geen spierverlies tijdens nakuur etc.

Aangezien me hpta relatief kort was onderdrukt. Bedacht ik me om nolvadex maar 1 week in te nemen. 20mg per dag. Half life van 5 tot 7 dagen. Zit dan toch 3 weken in me systeem. Leek me meer dan zat.

3 weken na de laatste nolva bloedonderzoek gedaan. En ja hoor! Test, lh/fsh is binnen de referentie! Oestrogeen is dan 0. Dat is wel minder. En kreatinine is te hoog. Wat duidt op mild nierfalen.

Zie bijlage.

Dus mochten er mensen kort willen kuren. Als de test en winny dosis bescheiden blijft dan kan ik uit mijn, persoonlijke, niet wetenschappelijke ervaring, concluderen dat 1 week nolvadex meer dan zat is.
 

Bijlagen

  • 20201216_184201.jpg
    20201216_184201.jpg
    95,6 KB · Weergaven: 259
  • 20201216_184335.jpg
    20201216_184335.jpg
    90,8 KB · Weergaven: 230
Welke homo doet er nu 4 weken test e :windup:
Ja jonge ik weet, had nog fles e liggen. Geen zin om met elke post uit te leggen wat ik wel of niet weet. Kern van het verhaal: bij een korte kuur van 4 weken is pct van 1 week nolva voldoende. 3 weken na laatste nolva is test en lh/fsh binnen referentiekader. Dus dan is het letterlijk 4 on 4 off inclusief herstel! Dat is toch nice?

Qua gains. Nee. Heb geen 5 kg spieren erbij. Heb het niet gemeten. Maar zoals ik al zei. Ben verre van me genetic potential. Dus ik zie wel degelijk gains. Ik zou het eerder alleen op een kilo gains schatten. Met korte kuren is het een marathon. Geen sprint.
 
En zonder PCT?
Dat heb ik niet geprobeerd. Heb ergens op een forum gelezen dat hpta, ondanks dat er vanaf dag 1 na injectie al onderdrukking is, pas na 21 dagen geheel stil komt te liggen. Dus dan zou pct overbodig moeten zijn (aangezien het alleen de 4e week plat ligt). Of je dan ook binnen 4 weken binnen referentiekaders zit durf ik niet te zeggen. Denk het niet.
 
Wie zegt dat je hersteld bent van je kuur? Lh en fsh zeggen niks zonder dat je test laat meeprikken over je herstel


En wat heeft de "kuur" je opgeleverd
 
Wie zegt dat je hersteld bent van je kuur? Lh en fsh zeggen niks zonder dat je test laat meeprikken over je herstel


En wat heeft de "kuur" je opgeleverd

Zie bijlage, test zit ook in uitslag. Aan de lage kant, maar binnen referentie. Ben 33. Me test is de afgelopen jaren tussen de 11 en 13 nmol.

Het heeft me gains opgeleverd. Geen 10kg spieren zoals met 16 weken tren en deca. Maar zie wel subtiele verschil.

Zelfs al had het me geen gains opgeleverd. Ik vroeg me af of ik met 1 week nolva als pct kon herstellen na 4 weken kuur. En met bloeduitslag is dat bewezen. Take from it, what you will.
 
Verhoogde creatinine hoeft nog niets te zeggen over je nieren. Kan simpelweg komen door een bovengemiddelde spiermassa en/of creatine-suppletie.
 
Back
Naar boven