AndroidHealthClinic

Bloeduitslag tijdens kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Little Daddy

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2010
Berichten
12.101
Waardering
710
Even mn bloed laten testen en kwam uit op

Cholesterol tot waarde 2.5 normaal -/6.5
HDL-cholesterol waarde 0.7 normaal <0.9/-
LDL cholesterol waarde 1.6 normaal -/4.4
Oestrogeen waarde 0.5 normaal > 0.04/0.13
Testosteron > 55.5 normaal> 10/35


Even een vraagje over de test is het nou dat mijn waardes hoger dan 55.5 momenteel zitten aangezien de > ervoor?

En nog niks doen met de oestrogenen aangezien het nog binnen de waardes vallen?
 
Laatst bewerkt:
Even mn bloed laten testen en kwam uit op

Cholesterol tot waarde 2.5 normaal -/6.5
HDL-cholesterol waarde 0.7 normaal <0.9/-
LDL cholesterol waarde 1.6 normaal -/4.4
Oestrogeen waarde 0.5 normaal > 0.04/0.13
Testosteron > 55.5 normaal> 10/35


Even een vraagje over de test is het nou dat mijn waardes hoger dan 55.5 momenteel zitten aangezien de > ervoor?

En nog niks doen met de oestrogenen aangezien het nog binnen de waardes vallen?
Oestrogeen valt niet binnen referentie, want 0.5 is meer dan 0.13, en de referentie beslaat 0.04-0.13.

Testosteron kan inderdaad zijn dat de gebruikte methode niet meer dan 55 nmol/l correct gaat bepalen, dan staat er inderdaad 'n '>' voor.

Oestrogeen moet je iets aan doen als last heb van oestrogene bijwerkingen, dat oestrogeen verhoogd is wanneer je test zo hoog is als gevolg van exogene toediening is altijd wel het geval (meer substraat, meer product).
 
Oestrogeen valt niet binnen referentie, want 0.5 is meer dan 0.13, en de referentie beslaat 0.04-0.13.

Testosteron kan inderdaad zijn dat de gebruikte methode niet meer dan 55 nmol/l correct gaat bepalen, dan staat er inderdaad 'n '>' voor.

Oestrogeen moet je iets aan doen als last heb van oestrogene bijwerkingen, dat oestrogeen verhoogd is wanneer je test zo hoog is als gevolg van exogene toediening is altijd wel het geval (meer substraat, meer product).
Niet echt last van oestrogene bijwerkingen maar ik neem nu om de 3 dagen 10 mg nolvadex tot de kuur over is.
 
nolvadex zal je oestrogeen niet verlagen
 
waarom gebruik je dan nolvadex als je nergens last van heb?

Om te vermijden dat die oestrogeen zich hecht aan de oestrogeenreceptoren.

Maar waarom gewoon geen aromasin of arimidex om je oestrogeen daadwerkelijk te verlagen?
 
waarom gebruik je dan nolvadex als je nergens last van heb?
Heb zelf puberaal gyno en wil echt niet dat het zich gaat uitbreiden vandaar dat ik de oestrogeen receptoren tijdelijk blokkeer bij de borstweefsel tot de kuur over is.
 
Heb zelf puberaal gyno en wil echt niet dat het zich gaat uitbreiden vandaar dat ik de oestrogeen receptoren tijdelijk blokkeer bij de borstweefsel tot de kuur over is.

Oke, heb zelf ook puberale gyno, echter heb ik wel nolvadex bij de hand, voor het geval dat.

Echter als je klieren opzetten worden deze niet eerst gevoelig?
 
Oke, heb zelf ook puberale gyno, echter heb ik wel nolvadex bij de hand, voor het geval dat.

Echter als je klieren opzetten worden deze niet eerst gevoelig?
Ik had ook wat last ervan, nu momenteel niet maar wil het niet riskeren, ga toch na de zomervakantie een gyno operatie aanvragen.
 
denk dat er bij mij ook niks anders op zit, ga het nog proberen met nolvadex voor langere periode en anders ook het mes er in, zeker in lager vet % begint het me te storen
 
Om te vermijden dat die oestrogeen zich hecht aan de oestrogeenreceptoren.

Maar waarom gewoon geen aromasin of arimidex om je oestrogeen daadwerkelijk te verlagen?
Ik heb wat slechte ervaring met femara en heb geen a.dex liggen dus ik probeer even nolvadex.
Ik nam 1/5de tab femara per dag en kreeg ontzettend dik oedeem ervan waarvan ik 1 week niet kon lopen.
 
Als je geen last hebt, niets nemen ;)

Het is normaal dat oestrogeen in verhouding met testosteron stijgt. Zoals GetXXL aangeeft
 
Als je geen last hebt, niets nemen ;)

Het is normaal dat oestrogeen in verhouding met testosteron stijgt. Zoals GetXXL aangeeft
Had wel wat last van gevoelige tepels, een indicatie om wel te beginnen lijkt me toch Cools?
 
Wat gevoelige tepels kan geen kwaad. Is normaal bij hogere dosis test. Het hangt af van hoe lang je nog moet kuren. Als het niet erger wordt en je hebt niet lang meer te gaan normaliseerd dit vanzelf weer nadien.
 
Wat gevoelige tepels kan geen kwaad. Is normaal bij hogere dosis test. Het hangt af van hoe lang je nog moet kuren. Als het niet erger wordt en je hebt niet lang meer te gaan normaliseerd dit vanzelf weer nadien.

True ik wou ook iets preventief nemen maar dat lijkt me een slecht idee.
 
Back
Naar boven