AndroidHealthClinic

Bloeduitslagen IGF-1

Bezoekers in dit topic

Doet Simec geen dergelijke testen? Ik weet dat zij AAS testen als onafhankelijk lab, maar geen idee hoe dit met peptides zit?
 
Doet Simec geen dergelijke testen? Ik weet dat zij AAS testen als onafhankelijk lab, maar geen idee hoe dit met peptides zit?
Ja zij testen ook, prijs ligt ook wel hoger dacht ik. Geen idee qua peptides tho
 
Ja zij testen ook, prijs ligt ook wel hoger dacht ik. Geen idee qua peptides tho
Het is ook geen goedkope apparatuur om dergelijke testen uit te voeren... Maar zij zijn wel geaccrediteerd. Ik vertrouw die janoshik voor geen meter. Hij is al een aantal keer 'ontmaskerd' en dan komt hij weer met een mooi praatje wat zijn klanten willen horen om te geloven dat hij real is.
 
Enkel de prijzen al zouden een belletje moeten doen rinkelen. Daardoor alleen al weet je dat het niet kan. Echte peptides, igf, follistatine, enz... zouden veel duurder moeten zijn.En dan spreek ik niet van dubbel zo duur maar misschien 10 keer zo duur.
Chemtox en Simec zijn de andere bedrijven waar labs hun gear laten testen. Die vragen 130 en 180 euro per sample tov 80 euro bij Janoshik. Die leveren ook enkel de uitslag, geen extra informatie. Heb daar nooit iets zien staan over chromatogrammen. Die twee ook afschrijven? Dan zijn alle uitslagen dus fake, helaas:D
 
Back
Naar boven