MuscleMeat

Bloeduitslagen IGF-1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rockle

Cool Novice
Lid geworden
30 sep 2015
Berichten
111
Waardering
19
Lengte
1m78
Massa
96kg
Vetpercentage
6%
Beste db-ers,

Ik heb mijn bloed laten testen op IGF-1 waarden om te testen of het echt is. Ik merkte geen sides erop en veel spiergroei ook nog niet, dus ik twijfelde aan de echtheid. Ik heb IGF-LR3 genomen omdat het een langere halfwaardetijd heeft.

Het resultaat is hier;
bloedwaarde test igf.png


Ik heb voor het slapen gaan 100mcg en bij het opstaan (2 uur voor het prikken) 100mcg geïnject.
Mijn vraag aan jullie is hoe goed/echt is mijn IGF-LR3? Moeten de bloedwaarden niet hoger zijn ? Galen
 
Wie gelooft er nu nog in die peptides die ze verkopen op internet? Ik alleszins niet.
 
Wie gelooft er nu nog in die peptides die ze verkopen op internet? Ik alleszins niet.
Jij koop ze zeker rechtstreeks bij de pharmaceut, samen met je anabolen en GH :dunno:
 
Beste db-ers,

Ik heb mijn bloed laten testen op IGF-1 waarden om te testen of het echt is. Ik merkte geen sides erop en veel spiergroei ook nog niet, dus ik twijfelde aan de echtheid. Ik heb IGF-LR3 genomen omdat het een langere halfwaardetijd heeft.

Het resultaat is hier;
Bekijk bijlage 455894

Ik heb voor het slapen gaan 100mcg en bij het opstaan (2 uur voor het prikken) 100mcg geïnject.
Mijn vraag aan jullie is hoe goed/echt is mijn IGF-LR3? Moeten de bloedwaarden niet hoger zijn ? Galen
ik kreeg al sides bij 20mcg van igf-lr1
 
dacht het al, fabrikant draait eromheen en raadt mij aan ghrp's te injecten voor hogere igf waardes:evilred:
 
Jij koop ze zeker rechtstreeks bij de pharmaceut, samen met je anabolen en GH :dunno:
Nee, ik koop dat niet, ik ben niet meer naief en goedgelovig. Ben dat vroeger wel geweest. Ik heb het over peptides. Anabolen is een andere zaak. Daarvan kan je weten welke betrouwbaar zijn. Het is ook veel gemakkelijker om te produceren.
 
Nee, ik koop dat niet, ik ben niet meer naief en goedgelovig. Ben dat vroeger wel geweest. Ik heb het over peptides. Anabolen is een andere zaak. Daarvan kan je weten welke betrouwbaar zijn. Het is ook veel gemakkelijker om te produceren.

Kan je nooit weten, ene batch is de andere niet, mensen kunne liegen over hun ervaringen, labtesten gefaked worden, enz. En als ik peptides koop dan is sws de enige optie internet.
Enige manier dat je zeker weet is zelf testen.

anyway, iemand nog iets zinnigs hierover te zeggen?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou een vialtje laten testen en als dat ondergedoseerd/bunk/ whatever is voorschotelen aan de source
 
Ik zou een vialtje laten testen en als dat ondergedoseerd/bunk/ whatever is voorschotelen aan de source
goed idee, waar kan je zoiets laten testen?
 
Ik vertrouw die website voor geen meter. Iemand tests van dat bedrijf inclusief chromatogrammen en accreditatiecertificaten?
Ik meende dat hij chromatogrammen gepost had, even zoeken
 
Zoek dat bedrijf en scam en je vindt veel forums/topics over waarom het een scam zou zijn..
 
Zoek dat bedrijf en scam en je vindt veel forums/topics over waarom het een scam zou zijn..
Hij is zeer actief op verschillende boards, ik zie de verhalen die zeggen dat hij een scammer is dagelijks alsook het omgekeerde, personen die ongelabelde en al geteste producten correct getest krijgen.

Op anasci.org is hij in ieder geval de vaste tester
 
Ik meende dat hij chromatogrammen gepost had, even zoeken
Ook accreditatiecertificaten? Een amateur die zoiets doet (en dus niet geaccrediteerd is) kan er hemels ver naast zitten.
 
Ook accreditatiecertificaten? Een amateur die zoiets doet (en dus niet geaccrediteerd is) kan er hemels ver naast zitten.
Ik heb het hem gevraagd. Will report back. Ken er zelf niet veel van eerlijk gezegd. Ook nog niet gebruikt maar zo'n testorgaan die legit is zou wel top zijn
 
Enkel de prijzen al zouden een belletje moeten doen rinkelen. Daardoor alleen al weet je dat het niet kan. Echte peptides, igf, follistatine, enz... zouden veel duurder moeten zijn.En dan spreek ik niet van dubbel zo duur maar misschien 10 keer zo duur.
 
Ook accreditatiecertificaten? Een amateur die zoiets doet (en dus niet geaccrediteerd is) kan er hemels ver naast zitten.
Accreditatiecertificaten heeft hij mooi niets over gelost :o momenteel veel drama rond hem want zijn testresultaten brengen een aantal labs in nauwe schoentjes.

https://thinksteroids.com/community/threads/sp-labs-test-prop-lab-test-by-aegean-analyzer.134397136/

Hier post hij wel chromatogrammen en wat uitleg (Niet dat ik er iets kan uit opmaken)
 
Accreditatiecertificaten heeft hij mooi niets over gelost :o momenteel veel drama rond hem want zijn testresultaten brengen een aantal labs in nauwe schoentjes.

https://thinksteroids.com/community/threads/sp-labs-test-prop-lab-test-by-aegean-analyzer.134397136/

Hier post hij wel chromatogrammen en wat uitleg (Niet dat ik er iets kan uit opmaken)
Die chromatogrammen zijn van een ander lab, toch? Ik kan helaas geen enkele van de bijlagen openen, ondanks dat ik ingelogd ben. Ik krijg de melding:
You do not have permission to view this page or perform this action.
Hij legt ook praktisch niks uit en hij schrijft als een aliterair.

En zonder accreditatiecertificaten is het alsof je je UG gear laat testen door een UG lab. :o
 
Laatst bewerkt:
Die chromatogrammen zijn van een ander lab, toch? Ik kan helaas geen enkele van de bijlagen openen, ondanks dat ik ingelogd ben. Ik krijg de melding:

Hij legt ook praktisch niks uit en hij schrijft als een aliterair.

En zonder accreditatiecertificaten is het alsof je je UG gear laat testen door een UG lab. :o
De bijlagen zijn niets speciaal lol, legt iets uit bij zo'n chromatogram en zegt dan 'here's why' post hij vervolgens een link naar een chromatogramforum:o mogen er idd van uitgaan dat hij dergelijke certificaten niet bezit.

Wel nefast voor een aantal labs die de afgrond ingaan door z'n testen:roflol:
 
Back
Naar boven