Fitness Seller

Bloeduitslagen... lage uitslag hulp

Bezoekers in dit topic

Zeker hcg tijdens je kuur. 500-750iu om de 4 dagen. Nakuur is afhankelijk van je kuur.

Oke dankje. Is het hier meer is beter?
Om de 4 dagen is maandag en dan zaterdag weer?

Ik was van plan om 250mg test 400 primo van AP elke week te doen.
Nakuur met clomid
Heb ook nog anavar legge. Maar denk dat ik die laat gaan.
 
Oke dankje. Is het hier meer is beter?
Om de 4 dagen is maandag en dan zaterdag weer?

Ik was van plan om 250mg test 400 primo van AP elke week te doen.
Nakuur met clomid
Heb ook nog anavar legge. Maar denk dat ik die laat gaan.

Nee, meer is niet beter. Grens is 750iu per shot, 500iu is meestal voldoende.

Zou telkens maandag en vrijdag zetten, is makkelijker en beter verspreid.

Nakuur clomid 10 dagen na je laatste inject 50mg gedurende 14-21 dagen is voldoende dan. Anavar zou ik laten idd. Is wat teveel een oral bij je kuur.
 
Oke dan ga ik vanavond pf morgen beginnen haha.
Beste alles in 1x zetten? Wel t makkelijkst. Maar zoveel ml tegelijk
 
Oke dan ga ik vanavond pf morgen beginnen haha.
Beste alles in 1x zetten? Wel t makkelijkst. Maar zoveel ml tegelijk

Dat kan gewoon zonder probleem. Of je kan maandag 125 test + 200 primo en vrijdag zelfde als je liever het opsplitst.
 
Ik heb ampullen van AP dus die opsplitsen word moeilijk.
Net object gezet. Heb gekozen om toch 300mg primo te doen. Twijfelde al lang tussen 300 en 400.
Wel beetje veel getrild en halve paniek erna.

Alles goed gedaan. Naald netjes rechtsbovenin rechterbil. Aspireren, spuiten. Daarna teveel getrild dus halverwegen weer geaspireerd. Weer geen bloed dus de rest gespoten. Bijna onmogelijk om in een ader te zitten toch?
Was daarna beetje draaierig een tijdje. Maar dat zal wel "paniek" zijn
 
Ik heb ampullen van AP dus die opsplitsen word moeilijk.
Net object gezet. Heb gekozen om toch 300mg primo te doen. Twijfelde al lang tussen 300 en 400.
Wel beetje veel getrild en halve paniek erna.

Alles goed gedaan. Naald netjes rechtsbovenin rechterbil. Aspireren, spuiten. Daarna teveel getrild dus halverwegen weer geaspireerd. Weer geen bloed dus de rest gespoten. Bijna onmogelijk om in een ader te zitten toch?
Was daarna beetje draaierig een tijdje. Maar dat zal wel "paniek" zijn

300mg is ook goed en kan gewoon 1x per week, handiger met ampullen idd.

1x aspireren voor je injecteert is voldoende. Als er geen bloed in je spuit zit is het gewoon goed.
 
Ja ik heb maar 5ml spuiten. Met 4ml was al erg onhandig.
ik bewoog zo veel dat ik zeker veranderd ben van plek met de punt. Dus even opnieuw aspireren. Beter teveel als te weinig.

Heb de nacht overleefd haha. Werd vannacht zeiknat wakker en leek wel of ik koorts had. Nu voel ik me goed en vrijwel geen pip
 
Ja ik heb maar 5ml spuiten. Met 4ml was al erg onhandig.
ik bewoog zo veel dat ik zeker veranderd ben van plek met de punt. Dus even opnieuw aspireren. Beter teveel als te weinig.

Heb de nacht overleefd haha. Werd vannacht zeiknat wakker en leek wel of ik koorts had. Nu voel ik me goed en vrijwel geen pip

Ok, dat is goed ;)
 
Back
Naar boven