Fitness Seller

bloeduitstorting na injectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

d4vy88MM

Novice
Lid geworden
12 aug 2022
Berichten
9
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
73kg
Vetpercentage
20%
ik heb vandaag weer bij de dokter mijn injectie sustanon en tren a laten zetten. De injectie deed tijdens het injecteren enorm veel, een extreem branderig gevoel. nu enkele ure erna heb ik last van een bloeduitstorting op de injectieplaats. zie foto. Ook heb ik een pijn di uitstraalt naar men voeten. Enig idee waar dat aan zou kunne liggen de dokter vermoed een lidtekenweefsel? en wat helpt beste tegen dit om de pijn de verminderen? eerste keer dat ik dit aan de hand heb...
 
Laatst bewerkt:
yes :d heb goeie dokter😂
 
Is dat jouw schouder?? Of je been..?
 
Snap er geen fuck van wat mensen tegenwoordig doen !
73kg en 20% vet, je hebt al gekuurd en hoog prolactine en je gaat gewoon gestaag verder ?
Ken geen huisarts die injecteert als het niet TRT is, dus helemaal geen Tren !!
 
Het lijkt ook of iets van zwelling is??

Het is moeilijk te zien maar ik hoop voor je dat het meevalt anders even huisartsenpost bellen als de pijn/zwelling niet afneemt.
 
Een zwelling kan wel week aanhouden, daar heb je de huisartsenpost niet bij nodig. Ibuprofen kan helpen, maar je bent geprikt door arts. dus....
Wij zijn geen arts en je foto is bagger
 
Hopelijk niet goed geld terug…

Of is je huisarts meer van; “ voor garantie zijn we op vakantie”.
 
Ik vind het hoogst bijzonder dat een huisarts er akkoord mee gaat om UGL gear in je te injecteren.
Ken meerdere huisartsen persoonlijk en ik weet 100% zeker dat geen van hen dat ook maar ooit zou doen.
 
Een zwelling kan wel week aanhouden, daar heb je de huisartsenpost niet bij nodig. Ibuprofen kan helpen, maar je bent geprikt door arts. dus....
Wij zijn geen arts en je foto is bagger
Enig idee waar dat branderig gevoel vandaan komt? Zou het littekenweefsel kunnen zijn waar ik opnieuw injecteer dat het zo brand? Of kan het zijn dat er beetje niet verdampte alcohol is meegekomen op de naald?
Volgens mijn dokter ligt het aan het product.
Maar vind raar aangezien ik met dat product nooit problemen heb gehad.
Heb ook in tussentijd ibrufen genomen en het gaat ondertussen al stuk beter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Plaats eens een duidelijke foto om te beginnen.
 

Bijlagen

  • 20221105_022502.jpg
    20221105_022502.jpg
    173,9 KB · Weergaven: 87
Ik zou de dokter vragen hoe dat komt die kan je direct antwoord geven.
 
Back
Naar boven