MuscleMeat

Bloedwaarde genotropin HGH testen terwijl ik al 6 weken on ben -> inmiddels afgenomen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelm1989

Cool Novice
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
71
Waardering
9
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Ik zit nu 6 weken 6/2 4IU per dag aan de Genotropin pennen. Ik krijg nu de cartridges aangeboden en deze zijn een stuk goedkoper. Mijn handelaar is er zo van overtuigt dat ze echt zijn dat ik me geld terug krijg als ze niet echt zijn.

Ik vraag met dus af als ik nu een cartridge haal. 10IU zet en vervolgens 4 uur later mijn bloed laat afnemen, is deze test dan betrouwbaar aangezien ik al 6 weken pennen gebruik?

Ben benieuwd of iemand het antwoord heeft?

Mvg

Inmiddels bloedwaardetest afgenomen en uitslag is 48.20 mg/l! Zie labtest paar posts verder.

Afbeeldingen cartridges:
s6qe68.jpg


r1fti1.jpg


264ie6d.jpg
 
Laatst bewerkt:
Denk niet dat de cartridges real zijn , als ze veel goedkoper zijn en van de zelfde leverancier afkomen.
Er zijn zo veel neppe cartridges..
Maar 10iu zetten 2.5-3uur erna een serum test doen , en dan weet je zeker of je echte of neppe hebt.
 
Helemaal eens met classicbeast
 
Per cartridge scheelt het niet zo super veel maar op jaarbasis wel.

Maar werkt de bloedwaarden test wel als ik al aan de pennen zit? Is het betrouwbaar?

Mvg,
Michel
 
Bloedwaarden test werk perfect ! Ook als je al een tijd aan gh zit !
 
Hallo!


Ik heb afgesproken een cartridge af te nemen, 10IU te zetten bloed af te nemen en te betalen als het goed is….


Cartrigde van de week binnen gekregen. Stond er Pharmacia op in plaats van Pfizer. Hij geeft aan dat dit Pfizer is in bepaalde landen en volgends dit verhaal klopt het:

Pharmacia Merger | Pfizer: One of the world's premier biopharmaceutical companies

Alleen ruikt het totaal niet naar ziekenhuis zoals de echte Pennen die ik heb.


Ik dacht ik heb niets te verliezen en heb 10IU in IM in me schouder gezet om 6.30 uur. 9.50 is bij bloed afgenomen. Besteld via bloedwaardetest.nl en na 2 dagen het resultaat binnen!


Het resultaat verbaasd me. 48.20 ug/l oftewel 48.2ng/ml zie bijgevoegd!


Kan ik hieruit concluderen dat deze cartridges echt zijn? Althans HGH bevatten.

6hsr5i.png


Mvg
Michel
 
Een fantastische score
 
het verbaasd mij werkelijk omdat het totaal niet naar de pennen rook die ik normaal gebruik. Kan dit niet op een manier vervalst zijn? Andere stof...
 
Ik geloof dat die specifieke geur afkomt van het type water wat er gebruikt word .
Zo heb ik wel eens fake hgh gehad met juist wel die specifieke geur .
Tegenwoordig gebruik ik enkel de geno pennen nog zelf .
 
Ik betaalde best veel voor de pennen. Dit scheelt aanzienlijk. Ik vertrouwde het niet door Pharmacia en geen Pfizer. Maar het zit dus blijkbaar goed. bedankt voor je feedback!
 
Heel veel mensen denken dat er een ziekenhuis geur aan hun hgh moet zitten, dit is volgens sommige een manier om te controleren of de hgh echt is. Maar in werkelijkheid ruiken ze het water en niet de hgh lol.

De score is goed, heel goed zelfs. Dus blijf ze vooral pakken.
 
komt uit dus dat die 30 scores die ik wel is voor bii zie komen bij andere topics die " goed" zijn. eigenlijk maar 6.6 iu bevatten?
 
komt uit dus dat die 30 scores die ik wel is voor bii zie komen bij andere topics die " goed" zijn. eigenlijk maar 6.6 iu bevatten?

Ik denk dat niet iedereen met hetzelfde product een exact zelfde waarde heeft .
Elk lichaam reageert anders, dan heb je nog tijd van afname bloed na injectie .
Transport en opslag van de gh zelf zal ook wel wat doen . 80% van de pennen heeft immers een reisje uit TK gemaakt . Dan betwijfel ik ook nog of de wederverkopers zowel uit TK en daarna hier in NL het product koelen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
ja ligt er eigelijk aan hoe je het bekijkt. Ik denk dat newinthegame bedoeld dat een test van een UG HGH dan in verhouding tot GENO dan 6.6IU bevat.

Dan zou je eigelijk de ene dag 10IU HG HGH moeten zetten bloed afnemen. Paar dagen later 10IU UG HGH die je wilt vergelijken zetten en dan bloed afnemen. Vervolgens vergelijken.

Wat je wel kan concluderen (denk ik) is het volgende.
Ik noem nu maar een prijs om te vergelijken....

GENOTROPIN 140 euro 36IU -> €3,90 per IU -> 10IU 48.20 UG/L
UG HGH (GOEDE) 200 euro 100IU -> €2,- per IU -> 10IU 20 UG/L

In verhouding kan je in dit geval dus minder GENO zetten om aan dezelfde UG/L te komen en ben je nog goedkoper uit terwijl je aan de HG HGH zit. Je moet in dit geval namelijk meer dan het dubbele UG zetten om aan dezelfde waarde te komen. Daarnaast vertrouw ik de stabiliteit bij HG HGH natuurlijk veel meer.
 
Zoals Lauw aangeeft, het verschilt van persoon tot persoon. Bekende van mij haalde 20ugl op genotropin pennen terwijl de gemiddelde score +-25ugl is. Ga gewoon er van uit dat wanneer er 25ugl in zit je hele goede hgh hebt die is gedoseerd zoals het hoort.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Heb foto's toegevoegd aan beginpost voor de liefhebbers!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven