MuscleMeat

Bloedwaarden check please

Bezoekers in dit topic

Blad

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
955
Waardering
27
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Ik heb een kuur gedaan als volgt:

1-12 test-e 250mg
1-10 tren-e 400mg
1-13 hcg 2x375iu
14-17 Arofixen

Vervolgens 11 weken na pct bloedwaarden laten checken en zijn als volgt:

2ajniop.jpg


Wat denken jullie ervan? Kan niet wachten om weer on te gaan iig :D
 
Laatst bewerkt:
11 maanden off :eek:
 
Ooops, weken
 
Prolactine ligt toch ver boven de referentiewaarden of zie ik dat verkeerd
 
Prolactine ligt toch ver boven de referentiewaarden of zie ik dat verkeerd

Ja klopt, heb er naar gezocht maar kan er vrij weinig over vinden en meestal gaat het vooral over vrouwen. Behalve dat de kans op een tumor oid groter is heb ik niet echt iets kunnen vinden erover.
 
Het zou me ook sterk lijken dat je prolactine verhoogd zou zijn door de tren en dat dat nooit meer minder is geworden na al die weken. Ik zou iig niet gaan kuren, voordat je weet waarom je prolactine nog zo hoog is.
 
Gebruik je medicijnen? Zo ja, welke? Laat een prolactinoom uitsluiten door je arts als je geen medicijnen gebruikt die prolactine kunnen verhogen.
 
Nieren zijn ook wat overbelast. Lever ziet er goed uit gezien gamma-gt, alhoewel asat ook interessant was geweest. Maar AF is ook goed, dus zal wel goed zitten.

SHBG iets te hoog en oestrogeen wat te laag in verhouding met testosteron. Oestrogeen zou boven 0,04 moeten zijn tot max 0,13 maar gezien de test waarde en vrij androgeen index zou ik zeggen max 0,08.

Rest zal wel herstellen komende weken. Je nierwaardes (ureum en creatinine) en prolactine zou door de tren kunnen komen, maar toch even laten checken zoals Galen aangeeft.
 
Gebruik je medicijnen? Zo ja, welke? Laat een prolactinoom uitsluiten door je arts als je geen medicijnen gebruikt die prolactine kunnen verhogen.

Nee, gebruik geen medicijnen. Wat bedoel je precies met laat een prolactinoom uitsluiten door je arts?

Edit: Ik heb er even over gegoogled. Ik denk niet dat ik eraan ontkom om gewoon eerlijk te zijn en vertel over mijn kuur en alles, toch? Ik weet dat mijn dokter er tegen is, dus vertel het natuurlijk liever niet. Maar aan de andere kant weet ik ook niet of het echt meerwaarde heeft om te vertellen dat ik AAS heb gebruikt.

Thanks ook cools.

Dus kan het beste nog even niet kuren tot ik meer weet over waarom mn prolactine zo hoog is? Balen :p
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven