XXL Nutrition

bloedwaarden gear ondergedoseerd?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
18 nov 2015
Berichten
107
Waardering
62
Lengte
1m72
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Beste,

Ik heb vorige week bloed laten trekken (testen op SOA'S) & ik vroeg de dokter om meteen dan ook maar te testen hoeveel testosterone er in m'n bloed zit...

Ik zit momenteel 4 a 5 weken in volgende cycle:

450 mg test e / week
400mg mast e / week
400mg tren e / week


Resultaat test: 1301 ng/dL testosterone.

Hoger dan natuurlijke test levels maar toch veel te laag om 450mg / week te zetten. Of zie ik dit verkeerd?

Kan ik berekenen hoe slecht m'n gear gedoseerd is? Het internet maakt me niet veel wijzer :o
 
dat kan je ook niet berekenen alleen laten testen
 
Hoeveel dagen na laatste inject is je bloed genomen?

Denk dat mannen als Galen of Cools kunnen zeggen of je gear ondergedoseerd is.
 
2 dagen na injectie bloed laten trekken.

Injecteer wel 2x / week.
225 mg test e
200 tren e
200 mast e
prik ik 2x/week
 
Je kan natuurlijk alleen checken of je testosteron real is. 450mg testosteron zou een bloedwaarde van ongeveer 1800 ng/dl moeten geven 7 dagen na je injectie.

Onderstaande zijn de bloedwaardes 7 dagen na injectie.

Testosterone dose-response relationships in healthy young men
http://m.ajpendo.physiology.org/content/281/6/E1172.short

weekly injections of 25, 50, 125, 300, or 600 mg of testosterone enanthate for 20 wk. Energy and protein intakes were standardized. The administration of the GnRH agonist plus graded doses of testosterone resulted in mean nadir testosterone concentrations of 253, 306, 542, 1,345, and 2,370 ng/dl at the 25-, 50-, 125-, 300-, and 600-mg doses, respectively.

Conversie testosteron waardes (ng/dl -> nmol/l)
http://www.endmemo.com/medical/unitconvert/Testosterone.php
 
ok bedankt voor de info!

Maar als ik het juist begrijp: 450mg test zou 1800 ng/dl moeten geven 7 dagen na injectie.

Maar de inject daar op volgend nog meer dan? (ivm met halfwaarde alle test is toch nog niet uit m'n bloed?)

Dus ik kan de conclusie trekken dat m'n test dus echt wel is ondergedoseerd.

Correct toch? Cools
 
ok bedankt voor de info!

Maar als ik het juist begrijp: 450mg test zou 1800 ng/dl moeten geven 7 dagen na injectie.

Maar de inject daar op volgend nog meer dan? (ivm met halfwaarde alle test is toch nog niet uit m'n bloed?)

Dus ik kan de conclusie trekken dat m'n test dus echt wel is ondergedoseerd.

Correct toch? Cools

Correct. Je stapelt je hoeveelheid test telkens op tot op een zekere hoogte.
 
ok bedankt voor de info!

Maar als ik het juist begrijp: 450mg test zou 1800 ng/dl moeten geven 7 dagen na injectie.

Maar de inject daar op volgend nog meer dan? (ivm met halfwaarde alle test is toch nog niet uit m'n bloed?)

Dus ik kan de conclusie trekken dat m'n test dus echt wel is ondergedoseerd.

Correct toch? Cools

Ondergedoseerd inderdaad.

Klopt. Na 1 injectie komt er vanuit de injectieplaats geleidelijk aan vrij (depot) en als je injectie nadien zet wanneer er nog in de depot zit heb je een overlapping.
 
Wel goed dat je dit kon testen, stuur je mij het merk ook door ? :p

Echter het belangrijkste is natuurlijk ben je soa free :banana:
 
Het gaat om die vials met zwartje "doppen".
300 mg/ml vials test e ...
 
Vreemd. Ik ga er super op en je leest alleen maar 'real' en 'good to go'[emoji849]
 
dat het echt is wil nog niet zeggen dat het degelijk gedoseerd is he.
 
Vreemd. Ik ga er super op en je leest alleen maar 'real' en 'good to go'[emoji849]

Ja de vials enzo zullen ook wel real zijn en echt. G2g zegt bovendien niets over de dosering natuurlijk.

Ben tot nu toe ook altijd al van mening geweest dat dit nog een goed merk is, vooral omdat het nog redelijk nieuw is.

Maar stilaan beginnen er toch ook mindere ervaringen door te komen en nu ook deze bloedtest.

Het zou me dus niet verwonderen dat ook dit lab gaat onderdoseren.

Edit: Merknaam even verwijderd. Ik had het er per ongeluk bijgezet. Sorry!
 
Laatst bewerkt:
ok bedankt voor de info!

Maar als ik het juist begrijp: 450mg test zou 1800 ng/dl moeten geven 7 dagen na injectie.

Maar de inject daar op volgend nog meer dan? (ivm met halfwaarde alle test is toch nog niet uit m'n bloed?)
Nee, want die studieresultaten zijn niet van na een eenmalige toediening, maar na zestien toedieningen. Dit staat ook duidelijk in de studie aangegeven:

Values on each day represent the mean (6SE) of all available values on that day. However, the change represents the difference between paired values only. Treatment values represent the day 113 (week 16) values, obtained 1 wk after the previous testosterone injection.

Neemt verder niet weg dat je testosteron in ieder geval ondergedoseerd is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven