MuscleMeat

bloedwaarden gear ondergedoseerd?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil daarmee zeggen dat het erg overdreven word en het is geen vergelijking maar letterlijk vertaald wat de TS hier wil zeggen. Als dit zou kloppen dan wil dat zeggen dat er 100mg/ml inzit in plaats van 300mg/ml. Als mensen dat echt geloven wil ik graag dat ze de 3 dubbele dosering gaan zetten :) dus zitten ze normaal op 900mg wil ik dat ze op 2700mg gaan en dan nog eens terug komen:rolleyes: zoals ik al eerder zei... Leuk topic voor het onervaren publiek die dit geloven zonder eerst even zelf het denkwerk te doen

Verder denk ik ook dat zoals je zegt vial 1 meer of minder kan bevatten dan vial 2. Maar dat zijn kleine schommelingen, niet 200mg minder :p



Precies dit
Ik zet voor geen geld van de wereld 600mg tren.
 
Anonymass je hebt me weer op een leuk weetje gebracht.. Al zou het zo zijn dat ze gaan onderdoseren, waarom zouden ze dan zo dom zijn om dit met de test-e te doen :roflol: dat valt toch als eerste op haha
 
Even voor de duidelijkheid: Het is nooit m'n bedoeling geweest om een merk zwart te maken! Ik wouw gewoon informatie voor mezelf!

Ik kreeg echter meteen 10-tallen PM's en had echt geen zin om dagelijks een hoop PM's te beantwoorden dus ik maakte het hier gwn ff duidelijk!

Verder ben ik wel op m'n tenen getrapt! Ik weet 100% zeker wat ik heb geprikt, en dus ook dat het WEL ondergedoseerd is.
Mochten er andere mensen beweren dat ze van dezelfde batch toch correcte test waarden in hun bloed hebben waarschuw ik jullie! Deze mensen zou ik niet vertrouwen, ik wouw helemaal geen merk zwart maken! Maar ik krijg nu echt de indruk dat ik opgelicht word en dat men hier zelf mensen in dit topic probeert op te lichten! En mij betichten van leugens.

De foto op mijn profiel ben IK trouwens zelf, ook dit kan ik bewijzen. Ik betwijfel dat een dealertje dit zomaar zou doen toch?
hier onder mijn bloedtest:
bloed.jpg

Verder heb ik ook een reactie gekregen van hun officiele site waar ze me zelf vertelden dat ze "de thread" al hadden gelezen, zou me dan ook niet verbazen dat ze zelf hier hun merk proberen goed te praten en mij betichten als leugenaar.
 
Even voor de duidelijkheid: Het is nooit m'n bedoeling geweest om een merk zwart te maken! Ik wouw gewoon informatie voor mezelf!

Ik kreeg echter meteen 10-tallen PM's en had echt geen zin om dagelijks een hoop PM's te beantwoorden dus ik maakte het hier gwn ff duidelijk!

Verder ben ik wel op m'n tenen getrapt! Ik weet 100% zeker wat ik heb geprikt, en dus ook dat het WEL ondergedoseerd is.
Mochten er andere mensen beweren dat ze van dezelfde batch toch correcte test waarden in hun bloed hebben waarschuw ik jullie! Deze mensen zou ik niet vertrouwen, ik wouw helemaal geen merk zwart maken! Maar ik krijg nu echt de indruk dat ik opgelicht word en dat men hier zelf mensen in dit topic probeert op te lichten! En mij betichten van leugens.

De foto op mijn profiel ben IK trouwens zelf, ook dit kan ik bewijzen. Ik betwijfel dat een dealertje dit zomaar zou doen toch?
hier onder mijn bloedtest:
Bekijk bijlage 76290
Verder heb ik ook een reactie gekregen van hun officiele site waar ze me zelf vertelden dat ze "de thread" al hadden gelezen, zou me dan ook niet verbazen dat ze zelf hier hun merk proberen goed te praten en mij betichten als leugenaar.
Cruisecontrol88 is net als ik tevreden van het merk dus we zullen het wel zien aan zijn bloedtests. Jullie hadden toch dezelfde Batch he?
 
Even voor de duidelijkheid: Het is nooit m'n bedoeling geweest om een merk zwart te maken! Ik wouw gewoon informatie voor mezelf!

Ik kreeg echter meteen 10-tallen PM's en had echt geen zin om dagelijks een hoop PM's te beantwoorden dus ik maakte het hier gwn ff duidelijk!

Verder ben ik wel op m'n tenen getrapt! Ik weet 100% zeker wat ik heb geprikt, en dus ook dat het WEL ondergedoseerd is.
Mochten er andere mensen beweren dat ze van dezelfde batch toch correcte test waarden in hun bloed hebben waarschuw ik jullie! Deze mensen zou ik niet vertrouwen, ik wouw helemaal geen merk zwart maken! Maar ik krijg nu echt de indruk dat ik opgelicht word en dat men hier zelf mensen in dit topic probeert op te lichten! En mij betichten van leugens.

De foto op mijn profiel ben IK trouwens zelf, ook dit kan ik bewijzen. Ik betwijfel dat een dealertje dit zomaar zou doen toch?
hier onder mijn bloedtest:
Bekijk bijlage 76290
Verder heb ik ook een reactie gekregen van hun officiele site waar ze me zelf vertelden dat ze "de thread" al hadden gelezen, zou me dan ook niet verbazen dat ze zelf hier hun merk proberen goed te praten en mij betichten als leugenaar.

Heeft helemaal niks te zeggen.. Dus als er nu goede resultaten komen dan zijn dat leugens en die van jou is de waarheid? Je bent weet ik veel hoelang niet meer online geweest en dit is je eerste bericht weer. Ik kan me ook aanmelden op oude accounts en hier gaan zeggen dat het g2g is maar dat is onnodig
 
Heeft helemaal niks te zeggen.. Dus als er nu goede resultaten komen dan zijn dat leugens en die van jou is de waarheid? Je bent weet ik veel hoelang niet meer online geweest en dit is je eerste bericht weer. Ik kan me ook aanmelden op oude accounts en hier gaan zeggen dat het g2g is maar dat is onnodig

Ik ga ook gewoon goed op het merk, zelfde batch als jij. Misschien kan het nog zo zijn dat jij maar een bepaalde maximale hoeveelheid testosteron in je systeem kunt opnemen waar een ander weer geen last van hoeft te hebben. Maar dat vraag ik in het ziekenhuis waar ik werk wel eerst na.
 
Wat waren de resultaten van je kuur TS?
ik voel dat ik aan het kuren ben,resultaten zijn ok, ik merk ook dat er zeker tren in m'n systeem zit.

maar is hoe dan ook ondergedoseerd, de huisarts heeft verdorie m'n bloed getrokken & naar het lab gestuurd... Verder weet ik echt wel precies hoeveel ik prikte hoor....
 
ik voel dat ik aan het kuren ben,resultaten zijn ok, ik merk ook dat er zeker tren in m'n systeem zit.

maar is hoe dan ook ondergedoseerd, de huisarts heeft verdorie m'n bloed getrokken & naar het lab gestuurd... Verder weet ik echt wel precies hoeveel ik prikte hoor....

Maar de uitslag in 1/3 van wat het moet zijn.. Dus als jij 450 injecteert zoals je aangeeft dan wil dat zeggen dat je eigenlijk maar 150 gezet hebt. Dat is ongeveer een TRT dosis voor bejaarde mannen :o
 
Zou dit de moeite zijn? Mss toch maar ff proberen sinds ik best wat vials van hun heb...
Doe ik!
Ja, voor hetzelfde geld is die waarde simpelweg de bovengrens van kwantificatie van de gebruikte assay. Dan zou je zelfs 1301 ng/dl terugkrijgen als je bloed strak staat van de test. Even contact opnemen met het lab en dan heb je zekerheid.
 
Done



Zou dit de moeite zijn? Mss toch maar ff proberen sinds ik best wat vials van hun heb...
Doe ik!

Galen bedoelt hiermee dat je contact moet opnemen met het lab dat je bloed heeft geprikt... Niet de producent van de AAS. Om te vragen of er een bovengrens is, misschien meten ze maar tot max 1301 ng/dL. Zou zomaar kunnen
 
Wel een vreemd getal voor een bovengrens vind je niet? :p
 
Galen bedoelt hiermee dat je contact moet opnemen met het lab dat je bloed heeft geprikt... Niet de producent van de AAS. Om te vragen of er een bovengrens is, misschien meten ze maar tot max 1301 ng/dL. Zou zomaar kunnen
Duh..?

Ja hoi, spreek ik met "********"? Ja? Met mij. Ik injecteer sedert twee weken jullie gear in mijn gluteus en nu vertelde een bloedtest mij dat er maar 1301 ng/dl aan testosteron in mijn bloed circuleert. Weten jullie toevallig of dit de bovengrens van kwantificatie is van het betreffende lab? Thanks. Groetjes aan de rest van de crew!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Duh..?

Ja hoi, spreek ik met "********"? Ja? Met mij. Ik injecteer sedert twee weken jullie gear in mijn gluteus en nu vertelde een bloedtest mij dat er maar 1301 ng/dl aan testosteron in mijn bloed circuleert. Weten jullie toevallig of dit de bovengrens van kwantificatie is van het betreffende lab? Thanks. Groetjes aan de rest van de crew!

:roflol: :roflol: :roflol:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Duh..?

Ja hoi, spreek ik met *********"? Ja? Met mij. Ik injecteer sedert twee weken jullie gear in mijn gluteus en nu vertelde een bloedtest mij dat er maar 1301 ng/dl aan testosteron in mijn bloed circuleert. Weten jullie toevallig of dit de bovengrens van kwantificatie is van het betreffende lab? Thanks. Groetjes aan de rest van de crew!

Je leest niet goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je leest niet goed.
Jawel, maar ik kan me niet voorstellen dat kinda sore right now het zo had geinterpreteerd dat ie contact moest opnemen met het UGL :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven