XXL Nutrition

bloedwaarden gear ondergedoseerd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bewijs is onderweg maat maar zeg eens even heel eerlijk, snap je mijn punt echt niet? Er zit maat 1/3 werkzame stof in maar niemand die het opvalt? Ik weet toch echt zeker dat ons dat allang was opgevallen of denk jij van niet?

Misschien is het juist die batch geweest? Ik ken iemand die zelf ook IG heeft gebruikt en hij was er niet ontevreden over.
 
Ik snap niet waarom jij je zo blind staart op de door Galen aan de hand van de bloedanalyse en gegeven omstandigheden berekende 1/3e waar het ongeveer op neer zou komen. Als je denkt test 450mg EW te zetten, en dat zou neerkomen op 150mg EW als ondergrens, dan zul je dat alsnog merken aangezien je bijna 2x je natuurlijke test dan zet. Heb je al eens eerder gekuurd kun je dit makkelijk toeschrijven aan dat je misschien niet meer zo veel gained als met het eerdere kuurtje. Enkel als je test e 250 EW only zou pakken zou je waarschijnlijk op ten duur significant minder pakken, maar zelfs op de meest gebruikte toepassing hiervan als een cruise zal je dit dus niet enorm duidelijk kunnen voelen. Ik denk wat dat betreft dat mensen die met hoge doseringen HG hebben gekuurd een echt duidelijk beeld (gevoelsmatig) voor hunzelf kunnen generen over de kwaliteit van wat ze gebruiken en hoe het zich verhoudt tov andere (UG) merken. Nogmaals, ik denk dat te veel mensen hier hun subjectieve beoordelingsgevoel voor de kwaliteit van gear sterk overschatten, en het is nogal simpel hoe zij ondanks de hele discussie doen alsof wat zij zeggen de enige waarheid is.

Even ter herinnering: http://www.ergogenics.org/analyses-anabolen-extreme-power-golden-gear-genesis-british-dragon.html

Verschillende merken hier met behoorlijke onderdosering. Ook de combinatie van proclaimed lange esthers met korte esthers kan een extra aspect zijn waardoor de gemeten test waardes sneller dalen en dus lager uitvallen in een bloedanalyse. Hoef je nog niet eens op wekelijkse basis zo heel veel minder test te pakken, is alleen dan weer sneller uit je systeem. Kortom...
 
Nogmaals. Naast dat van Shree zijn dit alweer ondergedoseerde merken waarvan ik je dat ook zonder link had kunnen vertellen. Jullie vergelijken dus IG met Shree, gg, epl(dit is GG maar oke), en BD... Iemand met ervaring met deze merken leest dit bericht en weet meteen wat ik bedoel ;) i'm out er is genoeg voor me gezegd
(De rest van je onderbouwing heb ik niks op tegen, mooi verwoord)

Tot aan de test uitslagen !
 
Nogmaals. Naast dat van Shree zijn dit alweer ondergedoseerde merken waarvan ik je dat ook zonder link had kunnen vertellen. Jullie vergelijken dus IG met Shree, gg, epl(dit is GG maar oke), en BD... Iemand met ervaring met deze merken leest dit bericht en weet meteen wat ik bedoel ;) i'm out er is genoeg voor me gezegd
(De rest van je onderbouwing heb ik niks op tegen, mooi verwoord)

Tot aan de test uitslagen !

Ok doei
 
Vraag me af wat er in de tren zit dan ;(
 
Batch nummers zeggen helaas niks ze laten duizenden stickers tegelijk printen. En gaan de rest echt niet weg gooien.
Maar als nog benieuwd naar verschillende bloed uitslagen !
Ga er zelf namelijk goed op en kan het me ook slecht voorstellen.
 
Topic alweer opgeschoond, jullie kennen de regels, gedraag je er naar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven