XXL Nutrition

bloedwaarden gear ondergedoseerd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Galen bedoelt hiermee dat je contact moet opnemen met het lab dat je bloed heeft geprikt... Niet de producent van de AAS. Om te vragen of er een bovengrens is, misschien meten ze maar tot max 1301 ng/dL. Zou zomaar kunnen
~

Gedaan & is niet zo.
Bij deze heb ik de info die ik voor mezelf zocht.

Zoals ik eerder zei: het was nooit m'n doel om een lab zwart te maken.

Wat jullie verder met deze info doen zien jullie dan ook zelf maar, I'm out :hello:
 
Dit topic is wel goud waard. Recent een discussie gehad waarin mensen apeshit gingen omdat ik zei dat ik merken die uitvoerig ter discussie staan (zowel positief als negatief over en weer) gewoon even zou mijden. En wat blijkt nu, nu wordt er behoorlijk hard bewijs geleverd dat dit merk waarschijnlijk niet alleen een standaard test product significant afwijkend van label aflevert, maar ook nog eens dat er toch nog mensen zijn die hier dan over willen discussiëren. Het doet me wel deugd dat een aantal gasten die eerder nogal fel reageerde zich nu toch wel fair bij deze kwestie neerleggen. Ben ook benieuwd hoe de bloedtesten zijn van jongens die binnenkort laten analyseren. Oh, en mensen die dit topic afdoen als zwartmakerij die zijn ook op hun achterhoofd gevallen.

Dat IG dus actief dit forum meeleest en een topic van welgeteld 2 dagen oud met bloedtesten over hun merk ziet en dan contact opneemt, is voor mij reden genoeg om nooit meer over IG in discussie te treden met andere mensen (en misschien zelfs wel niet eens meer te kopen), want niet eerder is zo duidelijk naar voren gekomen dat er dus via dit forum belangen van de makers zelf zelfs worden verdedigd; niet eens meer resellertjes. Zo kortzichtig van ze, echt oliedom. Slaan hun eigen ruiten in.


~

Gedaan & is niet zo.
Bij deze heb ik de info die ik voor mezelf zocht.

Zoals ik eerder zei: het was nooit m'n doel om een lab zwart te maken.

Wat jullie verder met deze info doen zien jullie dan ook zelf maar, I'm out :hello:
Je moet je niet onder druk laten zetten door deze blaaskaken. De aanval is de beste verdediging in dit soort kwesties, dus negeer de lui die jou nu betichten van zwartmakerij. Je hebt met hard bewijs de proclaimed doseringen onderuit gehaald, en de enige die zichzelf daarvoor een schop moeten verkopen zijn de fabrikantenboys zelf. Al die lui die nu nog tevergeefs pogingen doen het merk/topic te redden kun je gerust blacklisten en nooit meer serieus nemen. Kortzichtig namelijk, al die belangen.
 
Via via krijgen ug het toch altijd te horen dat er klachten zijn. Ik denk dat elk NL UG merk hier op DBB wel vertegenwoordigd is, al dan niet indirect. Denken dat je op een forum objectieve en eerlijke informatie krijgt v.w.b. UG labs is sowieso op zijn zachtst gezegd naïef.. Of oliedom zo je wilt :D
 
Dit topic is wel goud waard. Recent een discussie gehad waarin mensen apeshit gingen omdat ik zei dat ik merken die uitvoerig ter discussie staan (zowel positief als negatief over en weer) gewoon even zou mijden. En wat blijkt nu, nu wordt er behoorlijk hard bewijs geleverd dat dit merk waarschijnlijk niet alleen een standaard test product significant afwijkend van label aflevert, maar ook nog eens dat er toch nog mensen zijn die hier dan over willen discussiëren. Het doet me wel deugd dat een aantal gasten die eerder nogal fel reageerde zich nu toch wel fair bij deze kwestie neerleggen. Ben ook benieuwd hoe de bloedtesten zijn van jongens die binnenkort laten analyseren. Oh, en mensen die dit topic afdoen als zwartmakerij die zijn ook op hun achterhoofd gevallen.

Dat IG dus actief dit forum meeleest en een topic van welgeteld 2 dagen oud met bloedtesten over hun merk ziet en dan contact opneemt, is voor mij reden genoeg om nooit meer over IG in discussie te treden met andere mensen (en misschien zelfs wel niet eens meer te kopen), want niet eerder is zo duidelijk naar voren gekomen dat er dus via dit forum belangen van de makers zelf zelfs worden verdedigd; niet eens meer resellertjes. Zo kortzichtig van ze, echt oliedom. Slaan hun eigen ruiten in.



Je moet je niet onder druk laten zetten door deze blaaskaken. De aanval is de beste verdediging in dit soort kwesties, dus negeer de lui die jou nu betichten van zwartmakerij. Je hebt met hard bewijs de proclaimed doseringen onderuit gehaald, en de enige die zichzelf daarvoor een schop moeten verkopen zijn de fabrikantenboys zelf. Al die lui die nu nog tevergeefs pogingen doen het merk/topic te redden kun je gerust blacklisten en nooit meer serieus nemen. Kortzichtig namelijk, al die belangen.

Ik wil u hartelijk feliciteren met de domste post uit dit topic award.
"Hard bewijs" huh? Serieus :p dus als ik nu een topic plaats met 2 bloedtesten en zeg dat de negatieve human grade en de positieve UG is noem jij dit hard bewijs?

Waar zie jij een reactie van IG? Ik heb ze een bericht gestuurd, topic starter heeft ze een bericht gestuurd en mensen die ik hier in Pm over heb gesproken hebben contact gehad.

Als jij UG niet wil gebruiken, prima! Naast jou zijn er heeeel veel andere die dat niet doen maar na dat gezegd te hebben kan ik even zo snel geen Nederlands UG merk kunnen noemen die je beter zou kunnen zetten. tientallen merken met dezelfde kwaliteit maar beter???

En denk nou zelf een logisch na. Ben je echt zo hard op je hoofd gevallen dat je serieus waar denkt dat er maar 100mg/ml inzit en niemand is er achter gekomen? Per toeval door het ongeluk van een soa komt iemand "er achter" maar letterlijk niemand had het in de gaten dat ze 166mg ipv 500mg zijn t zetten?

Ik kan jou niet serieus nemen maat vandaar je award. Veel plezier ermee
 
Ben het wel met Patjeh eens.
De resultaten van zo een bloedtest liegen niet.
Natuurlijk is het geen extreem hard bewijs omdat het geen grote steekproef betreft, maar ik ga niet meer bij IG bestellen wat ik misschien wel van plan was.
 
Ben het wel met Patjeh eens.
De resultaten van zo een bloedtest liegen niet.
Natuurlijk is het geen extreem hard bewijs omdat het geen grote steekproef betreft, maar ik ga niet meer bij IG bestellen wat ik misschien wel van plan was.

Zoals eerder gezegd, dan wil ik dat je een video log bijhoud waar je de 3 dubbele dosis zet om het te bewijzen :) als je de normale werking krijgt zie ik dat als hard bewijs en ga ik alleen nog maar aan de HG
 
Zoals eerder gezegd, dan wil ik dat je een video log bijhoud waar je de 3 dubbele dosis zet om het te bewijzen :) als je de normale werking krijgt zie ik dat als hard bewijs en ga ik alleen nog maar aan de HG
Ik wil u hartelijk feliciteren met de domste post uit dit topic award.

Dan zou ik dus vials moeten kopen waarvan ik denk dat ze niet deugen en ondergedoseerd zijn. Of het nu 100, 120 of 200mg/ml is in die batch die ik krijg.
Maar ja gewoon 3 dubbele dosissen zetten en een video log bijhouden om het te bewijzen aan iemand op internet.

Ik kan jou niet serieus nemen maat vandaar je award. Veel plezier ermee
 
Zoals eerder gezegd, dan wil ik dat je een video log bijhoud waar je de 3 dubbele dosis zet om het te bewijzen :) als je de normale werking krijgt zie ik dat als hard bewijs en ga ik alleen nog maar aan de HG

Lees al een tijdje mee. Geen aanval richting jou. Ik ken je niet.

Maar waarom doe je zo je best om tegen de "findings" van topic starter in te gaan?
 
Lees al een tijdje mee. Geen aanval richting jou. Ik ken je niet.

Maar waarom doe je zo je best om tegen de "findings" van topic starter in te gaan?

Omdat mensen dit ook nog geloven ook.. Kom op zeg, 1/3 van de stof zit er maar in die er in hoort te zitten. Dat geloof ik nooit anders was me dit al maanden opgevallen. Ik heb dezelfde batch als de topic starter en wat ik van deze kuur verwacht krijg ik er ook gewoon van. Als hij nou zegt dat het ondergedoseerd is dan kan ik dat geloven en ben ik erg benieuwd hoeveel ze onder doseren, vind ik al erg interssant. Maar beweren dat er maar 1/3 stof inzit is gewoon dom van mensen als ze dit echt serieus nemen
 
Zoals eerder gezegd, dan wil ik dat je een video log bijhoud waar je de 3 dubbele dosis zet om het te bewijzen :) als je de normale werking krijgt zie ik dat als hard bewijs en ga ik alleen nog maar aan de HG
De reden dat ik dit overtuigend bewijs vind (laat ik het vanaf nu zo formuleren ipv hard bewijs, dat suggereert inderdaad wat meer dan wat ik bedoel) is omdat hij in eerste instantie niet over het merk begon. Daar werd vanuit een aantal andere leden op aangedrongen om dat prijs te geven. Kortom, zijn insteek was puur voor zichzelf te checken ofdat zijn gevoel van dat de gemeten waardes niet klopte tov proclaimed test doseringen van het label. Hoe harder nu mensen als jij roepen dat je dit geen 'hard bewijs' vindt (ik vind in de context van de thread dat er wel degelijk overtuigend bewijs is), hoe minder serieus ik die mensen neem. Jij was een van de jongens die al langer zeer positief over dit merk was, maar het feit dat je op dezelfde batch zit, die bij deze bloedtest als zwaar ondergedoseerd eruit komt en jij louter positief bent al die tijd, zegt denk ik meer over jouw gevoelservaringen en subjectieve beoordeling van wat jij 'goede gear' vindt, dan over onze kritische houding nav dit hele topic. Het enige wat die situatie zou kunnen veranderen is als jouw bloedtesten nu ineens wel redelijk goed eruit komen, maar dan ben ik alsnog geneigd te wachten tot die van Mentos over een aantal weken alvorens ik zou concluderen dat er dan kennelijk ook binnen dezelfde batches fluctuerende kwaliteit is. Ik geloof namelijk niet dat OP gezien hoe dit topic zich heeft ontwikkeld ook maar überhaupt bezig was met het merk, maar louter zijn eigen bloedwaardes en de vraag of hij wel neemt wat hij denkt dat hij neemt.

Verder snap ik idd dat alle UG merken wel overal de boel een beetje in de gaten houden, dus waan me geen illusies hierover. Wel vind ik het leuk te lezen dat er nog niet eerder zo kortzichtig een aantal mensen blind blijven cheeren voor het merk. Niet eens plek voor nuance, nee gewoon met de vinger naar OP wijzen en zeggen dat het zwartmakerij is. Dat is toch lachwekkend? Maar nogmaals, ik hoop van harte dat we snel nog een aantal bloedanalyses gaan zien en dat dit ons meer duidelijkheid zal geven. Ik heb overigens door de prijzen van dit merk eigenlijk nooit serieus overwogen het te nemen of iemand te adviseren (naast de vele discussies de laatste maanden rond dit merk), dus ik heb er verder niet echt belang bij. Eigenlijk wel grappig, zo wordt dit merk toch een beetje de B&F onder de UG's :D:trollface:
 
Alle nl ug's kosten ogv hetzelfde als je ze bij de juiste persoon koopt :o veel buitenlandse merken ook maar daar komt meer bij kijken waardoor het duurder uitvalt
 
notif
 
Omdat mensen dit ook nog geloven ook.. Kom op zeg, 1/3 van de stof zit er maar in die er in hoort te zitten. Dat geloof ik nooit anders was me dit al maanden opgevallen. Ik heb dezelfde batch als de topic starter en wat ik van deze kuur verwacht krijg ik er ook gewoon van. Als hij nou zegt dat het ondergedoseerd is dan kan ik dat geloven en ben ik erg benieuwd hoeveel ze onder doseren, vind ik al erg interssant. Maar beweren dat er maar 1/3 stof inzit is gewoon dom van mensen als ze dit echt serieus nemen

Idd je bent niet serieus te nemen ....

Hier een labtest waar ook 60% minder werkzamen stof in zit !!

[Link niet meer beschikbaar]
 
Geen Nederlands merk en idd ondergedoseerd. Had ik je ook zonder test rapport kunnen zeggen wijsneus, op die troep gain je totaal niet
 
Idd je bent niet serieus te nemen ....

Hier een labtest waar ook 60% minder werkzamen stof in zit !!

[Link niet meer beschikbaar]

En trouwens, jij altijd met je links van die site.. Zoek AP eens op, die is doorop overgedoseerd. Zet eens een 10 weekse AP kuur praten we dan verder
 
En trouwens, jij altijd met je links van die site.. Zoek AP eens op, die is doorop overgedoseerd. Zet eens een 10 weekse AP kuur praten we dan verder

Het enige wat je doet in alle topics is roep toeteren en van horen zeggen , NOOIT enige onderbouwing, of bewijs is in die richting ....
 
Het enige wat je doet in alle topics is roep toeteren en van horen zeggen , NOOIT enige onderbouwing, of bewijs is in die richting ....

Bewijs is onderweg maat maar zeg eens even heel eerlijk, snap je mijn punt echt niet? Er zit maat 1/3 werkzame stof in maar niemand die het opvalt? Ik weet toch echt zeker dat ons dat allang was opgevallen of denk jij van niet?
 
Batchnummers zeggen geen moer bij ug's.
 
En trouwens, jij altijd met je links van die site.. Zoek AP eens op, die is doorop overgedoseerd. Zet eens een 10 weekse AP kuur praten we dan verder

Ik heb voorheen geblast met AP (hoog aangeschreven merk) en met het merk uit dit topic. Dit merk zou zogezegd ondergedoseerd zijn maar toch behaalde ik gelijkaardige resultaten.
Vind dit allemaal erg vreemd, het blijven UG's en het is zeker mogelijk dat de gear ondergedoseerd is maar dit ervaar ik althans toch niet.

Erg benieuwd naar de komende test!
 
Ik heb voorheen geblast met AP (hoog aangeschreven merk) en met het merk uit dit topic. Dit merk zou zogezegd ondergedoseerd zijn maar toch behaalde ik gelijkaardige resultaten.
Vind dit allemaal erg vreemd, het blijven UG's en het is zeker mogelijk dat de gear ondergedoseerd is maar dit ervaar ik althans toch niet.

Erg benieuwd naar de komende test!

Ik ervaar dat bij deze ook niet maar zoals ik al aangaf ik geloof zeker dat labs onderdoseren, tuurlijk doen ze dat! Maar één derde :o ja.. Wat moet je daar van zeggen.. Dat is ook het enige dat me stoort aan dit topic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven