XXL Nutrition

Bloedwaarden resultaat binnen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2011
Berichten
1.879
Waardering
115
Goedemorgen!

Heb m'n bloedwaarden binnen van de bloedtest die ik heb laten doen. Heb er nog niet veel verstand van dus bij deze. Wat extra info:

- 5 weken op 200 test-e, daarvoor geblast met 500 test/700 tren voor een lange tijd.
- flinke acne op mn rug waar ik net met antibiotica voor mee ben begonnen (vandaar wss de onstekingswaarden?)
- trombose gehad in 't verleden, nu nietmeer. (d-dimeren zo hoog vanwege de onstekingen op mn rug)?
- gebruik 0,5 arimidex en 20 mg nolvadex al wat weken tegen gyno, trekt weg.
- krachttraining staat op het moment op een laag pitje
- wil zo snel mogelijk beginnen op 500 test-e 250 mast
- hoe zijn mn lever en nieren?
- staan test en cortisol er nou niet bij of kijk ik verkeerd?

2hqtppf.jpg
 
Lever is normaal en nierwaarde (kreatinine) is zeer lichtjes over de grens, maar is ook normaal op tren zover ik al gezien heb. Het kan er wel op wijzen dat tren de nieren belast. Je kalium is om die reden daarom ook wat hoger.

Je oestrogeen is wat laag, vraag is ook of het lab onder 0,03 meet. Verhouding met je totale testosteron was handig geweest. Testosteron en cortisol staan er dus niet bij. Ik zou toch je dosis nolva verlagen of zelfs niet nemen als arimidex voldoende werkt.

Je fibrine D-dimeer zou hoog zijn omdat er veel bloedstolsels afgebroken worden. Maar dit kan ook stijgen bij een ontsteking bv. Omdat je een trombose gehad hebt zou ik toch zeer goed oppassen, niet alleen met het gebruik van aas en dosis maar ook nolvadex.
 
Laatst bewerkt:
Lever is normaal en nierwaarde (kreatinine) is zeer lichtjes over de grens, maar is ook normaal op tren zover ik al gezien heb. Het kan er wel op wijzen dat tren de nieren belast. Je kalium is om die reden daarom ook wat hoger.

Je oestrogeen is wat laag, vraag is ook of het lab onder 0,03 meet. Verhouding met je totale testosteron was handig geweest. Testosteron en cortisol staan er dus niet bij. Ik zou toch je dosis nolva verlagen of zelfs niet nemen als arimidex voldoende werkt.

Je fibrine D-dimeer zou hoog zijn omdat er veel bloedstolsels afgebroken worden. Maar dit kan ook stijgen bij een ontsteking bv. Omdat je een trombose gehad hebt zou ik toch zeer goed oppassen, niet alleen met het gebruik van aas en dosis maar ook nolvadex.

Dankje cools.

Had gevraagd om testosteron/cortisol, weet niet waarom die er niet bij gezet zijn. Huisarts wou 't uit gewetensnood maar één keer bloedonderzoek naar dit doen, dus dit is alles wat ik heb voor nu.

Nogmaals, bedankt!
 
Back
Naar boven