XXL Nutrition

Bloedwaarden tijdens cruise.

Bezoekers in dit topic

Jay1992

Novice
Lid geworden
3 nov 2023
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Beste Allemaal,

Ik heb deze week een uitslag van mijn bloedwaardes gehad, waarbij ik enkele vragen heb.
In de hoop iets meer informatie erover terug te krijgen.

Hieronder wat informatie.

3 maanden geleden gestopt met een kuur:
375 mg TestE
300 mg TrenE
300 Mg MastE
1500 HCG wekelijks.

Daarna doorgegaan op TestE iets minder dan 125MG per week ( 0.13ML om de dag in buikvet )
1500HCG blijft doorlopen.

De bedoeling was om op basis van deze bloedtest te beoordelen om weer een blast te starten.
500 TestE
350 NNP.

Voeding is na de kuur 3 maanden terug opgelopen van zon 2000Kcal ( Laagste aantal in deze cut ) na 4000Kcal
Laatste 2 weken weer aan het zakken richting 3300-3500 kcal.

Supplementen:
Visolie
Zinc
Magsnesium
Ashwaganda
Creatine
Vitamine C1000
Multivitamine.
Pre workout.
Vitamine D3.

Vetpercentage is max 12%

De vragen die ik heb:

LDL cholesterol vind ik erg hoog, ik rook niet, drink niet, eet weinig slechte vetten ( Genoeg goede vetten )
Sport dagelijks, en ben niet "vettig".
Wat kunnen nog meer oorzaken zijn van deze waarde, en hoe kan ik die onder controle krijgen?

Is het mogelijk om op basis van deze waardes een blast te starten?

Eventuele andere feedback over Hemaglobine en hematocriet, wordt zeer gewaardeerd.
Ook de asat/alat.

Alvast Bedankt
Met Vriendelijke Groet

Bijlagen

• 20231103_082924000_iOS.jpg
    20231103_082924000_iOS.jpg
    108,8 KB · Weergaven: 92
  • 20231103_082919000_iOS.jpg
    20231103_082919000_iOS.jpg
    115,4 KB · Weergaven: 76
Niets om je druk over te maken

Zou tijdje cardio gaan doen en voldoende water blijven drinken. voor je chol kun je Rode gist rijst nemen. Vaak zie je dat men alleen Hypertrophy training doet, en cardio amper tot niet.
Verder staat hier advies mbt supps

Sinds ik rode rijstgist neem heb ik mn LDL van een stuk out of range naar perfect mid range gebracht. De doktor was er verbaasd over en adviseerde om vooral die rode rijstgist te blijven nemen. Ik heb wel de high dose van XXL nutrition maar je kan ook 3 x 3.33 pillen nemen( wat nu max erin mag zitten) maar XXL Nutrition heeft nog wel een voorraad high dose dacht ik.

Zou tijdje cardio gaan doen en voldoende water blijven drinken. voor je chol kun je Rode gist rijst nemen. Vaak zie je dat men alleen Hypertrophy training doet, en cardio amper tot niet.
Verder staat hier advies mbt supps

Dankje Bullshark,
Cardio ga ik weer dagelijks oppakken, voetbal ook nog 2-3x in de week voor de lol.
Rode gist eens bestellen.

Zal een bloedtest tijdens de volgende blast nuttig zijn
vanwege de hematocriet/hemoglobine waarde en nog eens voor het LDL.
Of zal de stijging door die middelen meevallen.

Dankje Bullshark,
Cardio ga ik weer dagelijks oppakken, voetbal ook nog 2-3x in de week voor de lol.
Rode gist eens bestellen.

Zal een bloedtest tijdens de volgende blast nuttig zijn
vanwege de hematocriet/hemoglobine waarde en nog eens voor het LDL.
Of zal de stijging door die middelen meevallen.
Dat is koffiedik kijken, ikzelf zou het eerst verlagen voor ik ging blasten. Evt. Bloeddonatie

Sinds ik rode rijstgist neem heb ik mn LDL van een stuk out of range naar perfect mid range gebracht. De doktor was er verbaasd over en adviseerde om vooral die rode rijstgist te blijven nemen. Ik heb wel de high dose van XXL nutrition maar je kan ook 3 x 3.33 pillen nemen( wat nu max erin mag zitten) maar XXL Nutrition heeft nog wel een voorraad high dose dacht ik.
Zit op een HRT via de Android Clinic en neem ook die Rode Gist Rijst, 1 per dag, pakt bij mij ook goed uit. Denk wel dat we deze dosering moeten uitfaseren (jammer).

Back
Naar boven