AndroidHealthClinic

Bloedwaardencheck (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weet niet of je dat al eens hebt aangegeven maar heb je je bloedwaarden laten meten toen je nog naturel was? Lijkt mij interessant om die waarden te vergelijken met na een kuur, of zoals nu.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Weet niet of je dat al eens hebt aangegeven maar heb je je bloedwaarden laten meten toen je nog naturel was? Lijkt mij interessant om die waarden te vergelijken met na een kuur, of zoals nu.
Zeker, dat was mijn nulmeting. Toen was m'n SHBG hoog en m'n test laag (stond ook vrij droog). Ik zal het vanavond ff opzoeken, moet nu gaan :driving:
 
Je kan bij sommige verzekeringen 1x per jaar een keer bij een sportarts gaan. Dan kan je soms ook laten prikken. Ik heb dat zelf ooit een x zo geregeld omdat de huisarts niet wilde laten prikken. Daar werd toen 200 euro van vergoed. Maar of dat nu nog kan....

Sportarts kan je toch alleen via doorverwijzing van huisarts naar toe wil je het vergoed krijgen?

Geloof dat B als natural een hele lage testwaarde had, iets van 10 nmol/l stond mij bij.
 
Sportarts kan je toch alleen via doorverwijzing van huisarts naar toe wil je het vergoed krijgen?
Nee hoor. Heb t zelf eens gedaan. Geen verwijzing en werd vergoed.
 
Weet niet of je dat al eens hebt aangegeven maar heb je je bloedwaarden laten meten toen je nog naturel was? Lijkt mij interessant om die waarden te vergelijken met na een kuur, of zoals nu.

Sportarts kan je toch alleen via doorverwijzing van huisarts naar toe wil je het vergoed krijgen?

Geloof dat B als natural een hele lage testwaarde had, iets van 10 nmol/l stond mij bij.
Goed onthouden zeg. :eek:
Zie hier.
Nee hoor. Heb t zelf eens gedaan. Geen verwijzing en werd vergoed.
Klopt, hangt af van je zorgverzekering en onderbouwing. Een positief advies of brief van je huisarts kan wel helpen.
 
Goed dat je dit hebt laten doen! Ik heb zelf twee keer een test laten doen naar test waarden. Was idd wel hoger dan jouw naturel waarde.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Goed dat je dit hebt laten doen! Ik heb zelf twee keer een test laten doen naar test waarden. Was idd wel hoger dan jouw naturel waarde.
Na mijn eerste kuur ging ik off, PCT en na 12 weken off weer een test. Toen was mijn restwaarde beter dan natty, dus ik was na de kuur beter hersteld dan ik natty was. Ik had toen ook wel een gezonder VP.
 
Back
Naar boven