Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Weet niet of je dat al eens hebt aangegeven maar heb je je bloedwaarden laten meten toen je nog naturel was? Lijkt mij interessant om die waarden te vergelijken met na een kuur, of zoals nu.
Weet niet of je dat al eens hebt aangegeven maar heb je je bloedwaarden laten meten toen je nog naturel was? Lijkt mij interessant om die waarden te vergelijken met na een kuur, of zoals nu.
Je kan bij sommige verzekeringen 1x per jaar een keer bij een sportarts gaan. Dan kan je soms ook laten prikken. Ik heb dat zelf ooit een x zo geregeld omdat de huisarts niet wilde laten prikken. Daar werd toen 200 euro van vergoed. Maar of dat nu nog kan....
BB'ers, afgelopen week heb ik een bloedwaardentest gedaan. De meeste waarden vielen uiteraard binnen de 'normale' range, maar toch een paar uitschieters: leucocyten 4.5 /nl - 4.2 9.1 erythrocyten ↓ 4.4 /pl - 4.6 6.1 CK (creatine-kinase) ↑↑ 347 U/l < 190 ureum ↑ 9.02 mmol/l - 2.77 8.10...
Na mijn eerste kuur ging ik off, PCT en na 12 weken off weer een test. Toen was mijn restwaarde beter dan natty, dus ik was na de kuur beter hersteld dan ik natty was. Ik had toen ook wel een gezonder VP.