AndroidHealthClinic

Bloedwaardentest libido of tips!

Bezoekers in dit topic

ricardovrol

Cool Novice
Lid geworden
23 dec 2017
Berichten
205
Waardering
115
Lengte
1m72
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Hi,

Ik liet altijd m’n bloedwaarden aan het einde van een cruise door een huisarts testen. Maar ik ben verhuisd en heb nieuwe huisarts, welke dat niet wil doen. Nu zit ik al een tijdje met een libido probleem.

De laatste blast was 15 weken test 500 tren 200 deca 500. Daarvoor heb ik (voor cruise (hier door verhuizing geen test laten doen - dom dom) een blast van 12 weken test 500 en tren 400 gedaan. Tijdens beide (en cruise) is m’n libido niet al te best. Ik wil via een bloedwaardentest een oorzaak achterhalen. Waarop testen is nodig? Ik ga nog een tijdje cruise, dus vraag niet om een uitgebreide test, maar puur een libido gerelateerde bloedtest. Ik dacht zelf aan test, oestradiol, prolactine?

Ps. Ik heb geen ervaring met bloed prikken buiten de huisarts, neem aan dat het prikken niet zit inbegrepen bij de prijzen op de site?
 
Als iemand trouwens dezelfde ervaring heeft als ik hoor ik het graag. Ik dacht eerst aan oestrogeen, dus heb aromasin 1mg ed voor een week genomen, maar 0 verschil
 
Als iemand trouwens dezelfde ervaring heeft als ik hoor ik het graag. Ik dacht eerst aan oestrogeen, dus heb aromasin 1mg ed voor een week genomen, maar 0 verschil
Aromasin neem je meestal 12.5mg eod.
 
Sorry, bedoel 10mg!
 
Hi,

Ik liet altijd m’n bloedwaarden aan het einde van een cruise door een huisarts testen. Maar ik ben verhuisd en heb nieuwe huisarts, welke dat niet wil doen. Nu zit ik al een tijdje met een libido probleem.