AndroidHealthClinic

Bloedwaardentest libido of tips!

Bezoekers in dit topic

ricardovrol

Cool Novice
Lid geworden
23 dec 2017
Berichten
205
Waardering
115
Lengte
1m72
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Hi,

Ik liet altijd m’n bloedwaarden aan het einde van een cruise door een huisarts testen. Maar ik ben verhuisd en heb nieuwe huisarts, welke dat niet wil doen. Nu zit ik al een tijdje met een libido probleem.

De laatste blast was 15 weken test 500 tren 200 deca 500. Daarvoor heb ik (voor cruise (hier door verhuizing geen test laten doen - dom dom) een blast van 12 weken test 500 en tren 400 gedaan. Tijdens beide (en cruise) is m’n libido niet al te best. Ik wil via een bloedwaardentest een oorzaak achterhalen. Waarop testen is nodig? Ik ga nog een tijdje cruise, dus vraag niet om een uitgebreide test, maar puur een libido gerelateerde bloedtest. Ik dacht zelf aan test, oestradiol, prolactine?

Ps. Ik heb geen ervaring met bloed prikken buiten de huisarts, neem aan dat het prikken niet zit inbegrepen bij de prijzen op de site?
 
Als iemand trouwens dezelfde ervaring heeft als ik hoor ik het graag. Ik dacht eerst aan oestrogeen, dus heb aromasin 1mg ed voor een week genomen, maar 0 verschil
 
Als iemand trouwens dezelfde ervaring heeft als ik hoor ik het graag. Ik dacht eerst aan oestrogeen, dus heb aromasin 1mg ed voor een week genomen, maar 0 verschil
Aromasin neem je meestal 12.5mg eod.
 
Sorry, bedoel 10mg!
 
Hi,

Ik liet altijd m’n bloedwaarden aan het einde van een cruise door een huisarts testen. Maar ik ben verhuisd en heb nieuwe huisarts, welke dat niet wil doen. Nu zit ik al een tijdje met een libido probleem.

De laatste blast was 15 weken test 500 tren 200 deca 500. Daarvoor heb ik (voor cruise (hier door verhuizing geen test laten doen - dom dom) een blast van 12 weken test 500 en tren 400 gedaan. Tijdens beide (en cruise) is m’n libido niet al te best. Ik wil via een bloedwaardentest een oorzaak achterhalen. Waarop testen is nodig? Ik ga nog een tijdje cruise, dus vraag niet om een uitgebreide test, maar puur een libido gerelateerde bloedtest. Ik dacht zelf aan test, oestradiol, prolactine?

Ps. Ik heb geen ervaring met bloed prikken buiten de huisarts, neem aan dat het prikken niet zit inbegrepen bij de prijzen op de site?
Ik ga een voorspelling doen. Je testosteron en oestradiol zullen verhoogd zijn, en je prolactine zal binnen de referentiewaardes zitten of er nipt boven.
 
Ik verwacht het ook, maar zal ik na een week aro nniet iets moeten merken dan? Tenzij die fake is
 
Ik verwacht het ook, maar zal ik na een week aro nniet iets moeten merken dan? Tenzij die fake is
Ondergedoseerd kan zeker, maar het kan ook andere reden hebben. Alleen voor je gemoed kun je je bloed laten doen.
 
Ik verwacht het ook, maar zal ik na een week aro nniet iets moeten merken dan? Tenzij die fake is
Ik weet niet op hoeveel test je cruised, maar dagelijks 10mg aromasin is best veel voor 150-200 test. Als je oestrogeen te laag komt ga jij je ook niet beter voelen.
 
Thanks . Kom uit een blast met deca vandaar die dosering, ging er vanuit dat m’n oestr. “Een stuk” te hoog zal zijn. Maar eerlijk gezegd weet ik niet wanneer je iets zou moeten merken. Ff los van de bloedtest. Welke dosering aro adviseren jullie bij te hoog oestrogeen in mijn situatie tijdens een cruise (250mg/week, 3 week cruise nu)
 
En normaal is je libido tijdens een cruise wel goed? Ik zou het wat tijd geven joh.
Trekt met een paar weken vast wel weer bij.
 
Ja, maar dat is alweer ff geleden.
M’n test tren blast was 12 weken, cruise toen was 10 weken, test deca tren was 15 weken, nu in week 3 van de cruise, dus alweer ongeveer 40 weken geleden dat m’n libido echt lekker liep. Af en toe een opleving tussendoor. Wordt nu toch wel erg lang. Ben van plan om over 9 weken bloed te laten trekken voor een volledige check-up. Maar nog 9 weken af en toe kamagra kijk je ook niet maar uit 😝
 
😂😂😂 ben het nu wel helemaal zat haha vandaar m’n vragen. Wil niet nog 9 weken wachten tot ik de oorzaak weet.
 
😂😂😂 ben het nu wel helemaal zat haha vandaar m’n vragen. Wil niet nog 9 weken wachten tot ik de oorzaak weet.
Gewoon je bloedwerk laten doen. Dan weet je meer dan nu, en ben je waarschijnlijk meer gerustgesteld. Zoals ik zei neem je aro(exemestaan) vaak in 1e instantie 12.5mg eod. Dat is een halve tab.die is normaal 25mg. verder is een Cruise van 250mg Test E EW nog best hoog. Als ik zolang met mijn libido liep te kloten door aas gebruik, had ik sowieso al weken op de bank moeten slapen. :laugh:
 
12.5 mg eod gaat voor veel mensen in de cruise echt zwaar overkill zijn.
Ik zou inderdaad eerder met twee keer per week 6.25mg beginnen. Eventueel 6.25 om de dag.

Bij mij speelt gyno snel op zonder aro. Zelfs op 150mg (cruise) heb ik daarom 5mg eod meelopen.

Op 250 test neem ik 7.5mg eod
 
12.5 mg eod gaat voor veel mensen in de cruise echt zwaar overkill zijn.
Eerst maar bloedwerk laten doen, ipv allerlei blokkers nemen(hij neemt al 7 dagen 10mg ed)
 
Ik zou inderdaad eerder met twee keer per week 6.25mg beginnen. Eventueel 6.25 om de dag.

Bij mij speelt gyno snel op zonder aro. Zelfs op 150mg (cruise) heb ik daarom 5mg eod meelopen.

Op 250 test neem ik 7.5mg eod
Wat heeft jou Gyno met zijn Libido ervaring te maken
 
Back
Naar boven