AndroidHealthClinic

Bloedwaardentest libido of tips! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat heeft jou Gyno met zijn Libido ervaring te maken
Ik geef aan wat iemand die vrij veel aromatiseert (ik dus) neemt om oestrogeen succesvol te verlagen op een bepaalde dosis testosteron zonder oestradiol te crashen.
 
Ik geef aan wat iemand die vrij veel aromatiseert (ik dus) neemt om oestrogeen succesvol te verlagen op een bepaalde dosis testosteron zonder oestradiol te crashen.
Hij loopt er al 40 weken mee, en komt uit Blast cruise, blast Cruice. Zonder bloedwerk laten doen, weet je geen waarden.
 
thanks voor de reacties. Even terug naar de bloedtest, dan kan ik die aanschaffen etc: test, oestradiol en prolactine voldoende voor libido gerelateerd onderzoek? Of meer/minder?
 
thanks voor de reacties. Even terug naar de bloedtest, dan kan ik die aanschaffen etc: test, oestradiol en prolactine voldoende voor libido gerelateerd onderzoek? Of meer/minder?
Heb je ook een meting van vorige cruise zodat je kan vergelijken dan?
Op basis van 1 meting weet je namelijk nog steeds weinig
 
Je kan mss ook ipv 250 test en een AI overwegen om 125 test en 125 masteron of primo te nemen.
Ja of 150-200 test. Kan ook al schelen.

Klinkt misschien raar maar ik cruise momenteel op 125 test 25 primo ipv 150 test en ik heb nu ook geen aromasin meer nodig tot nu toe.
 
Ja of 150-200 test. Kan ook al schelen.

Klinkt misschien raar maar ik cruise momenteel op 125 test 25 primo ipv 150 test en ik heb nu ook geen aromasin meer nodig tot nu toe.

Ja ik heb zelf sterk het idee dat primo en mast een sterkere anti oestrogene werking hebben dan AI’s en SERMS. Serieus, lol
 
Je kan mss ook ipv 250 test en een AI overwegen om 125 test en 125 masteron of primo te nemen.

Niet dat een AI “goed” voor je is hoor, maar is het nog wel een cruise als je mast toevoegt? Hersteld je lichaam dan nog wel? Ik kan me punjab nog herinneren die deed test en mast (maar ik meen meer dan 125/125) in de cruise.
 
Ja ik heb zelf sterk het idee dat primo en mast een sterkere anti oestrogene werking hebben dan AI’s en SERMS. Serieus, lol
Haha zo ver wil ik niet gaan. Op 250 test 200 primo (en ook altijd hcg ongeacht cruise of blast) heb ik gewoon weer 7.5mg aromasin eod nodig.
 
Niet dat een AI “goed” voor je is hoor, maar is het nog wel een cruise als je mast toevoegt? Hersteld je lichaam dan nog wel? Ik kan me punjab nog herinneren die deed test en mast (maar ik meen meer dan 125/125) in de cruise.

Als zaken zoals lipiden e.d. gewoon in orde zijn en je voelt je beter vanwege een betere a/e verhouding, zie ik persoonlijk het probleem niet zo.

Ik zou dan een basic bloedtestje laten doen nu op test only en vervolgens na een week of 6 nog eens een keertje met je mast / primo erbij en dat dan met elkaar vergelijken.
 
Haha zo ver wil ik niet gaan. Op 250 test 200 primo (en ook altijd hcg ongeacht cruise of blast) heb ik gewoon weer 7.5mg aromasin eod nodig.

Dan ben je echt wel extreem gevoelig voor die shit. En je bent nog heel low bodyfat ook.

Op 750 test en 400 deca + 2x 500iu HCG per week was 400 primo voldoende om helemaal geen oestrogene sides te ervaren. En ik dacht dat ik best gevoelig was.
 
Dan ben je echt wel extreem gevoelig voor die shit. En je bent nog heel low bodyfat ook.

Op 750 test en 400 deca + 2x 500iu HCG per week was 400 primo voldoende om helemaal geen oestrogene sides te ervaren. En ik dacht dat ik best gevoelig was.
Ja supergevoelig. Ik had op 250 test 200 primo 7.5mg aro eod nergens last van. 250npp erbij en boem weer gyno. En dan zette ik nog alles daily ook😂
 
Ja supergevoelig. Ik had op 250 test 200 primo 7.5mg aro eod nergens last van. 250npp erbij en boem weer gyno. En dan zette ik nog alles daily ook😂

Fucked up. Kan je dan niet beter tamoxifen nemen ipv een ai?
 
150 test en 150 primo en m'n libido was zo dood als een pier.
Primo was ook niet goed voor m’n libido, idem tren. Duurt ook altijd wel even voor het terug normaal is.
 
Als je dat wilt, zou ik drostP pakken en 150mg ew.(3x inject). Test op 175-200mg.
Zou er ook over nadenken of je ooit nog wel Deca wilt gaan gebruiken.
 
Fucked up. Kan je dan niet beter tamoxifen nemen ipv een ai?
Ja om gyno weg te werken sowieso, maar preventief pak ik liever aromasin.
Van tamoxifen krijg ik droge ogen.
 
thanks voor de reacties. Even terug naar de bloedtest, dan kan ik die aanschaffen etc: test, oestradiol en prolactine voldoende voor libido gerelateerd onderzoek? Of meer/minder?
Ik ben vooral benieuwd naar iemand die aan de hand van die bloedwaardes jou kan vertellen wat de oorzaak zou zijn. Ik zou het niet kunnen.
 
Back
Naar boven