AndroidHealthClinic

Bloedwaardes eerste kuur

Bezoekers in dit topic

michaelios Kan me herinneren dat de RAD-140 kuur was gestopt door corona. Heb je je voeding inmiddels al kunnen fixen?
Hey man.

Nou, eerlijk gezegd heb ik me aardig laten gaan. Denk dat ik een kilo of 4 spieren kwijt ben geraakt en een kilo of 7 vet ben bij gekomen. Sinds een week zit ik op dit dieet (met hier en daar een kleine variatie):

4 meergranen pistoletjes
350 gram kiphaasjes naturel
4 gebakken eieren (met pam spray)
4 boterhammen (sublime meergranen)
Kip of kalkoenfilet (beleg 100-150 gram)
Lindahls kwark 750 gram per dag

2400 kcal
295gr koolhydraten (51%)
39gr vet (15%)
199gr eiwit (34%)

Ik heb trouwens besloten de winstrol niet te doen. Ik ga deze vervangen door anavar aangezien deze een stuk milder op de lever is. Eerste test-e injectie is 20 uur geleden gezet.
 
Nee, ook geen oxandrolon gebruiken. Eigenlijk gezien je verleden moet je helemaal niet kuren.
 
Wat zijn je verwachtingen van winstrol en anavar?
Is meer om laag te blijven in mijn test dosis en toch goeie resultaten te halen. Khad een filmpje gekeken van more plates more dates. En die had het over een onderzoek dat aan toonde dat in een test only 600mg per week net zo veel spiermassa werd behaald als 100mg test+25mg anavar. Lijkt me beter om test wat lager te houden ivm hoger vetpercentage. Verder hoop ik vooral in het af vallen wat spiermassa op te bouwen.
 
Is meer om laag te blijven in mijn test dosis en toch goeie resultaten te halen. Khad een filmpje gekeken van more plates more dates. En die had het over een onderzoek dat aan toonde dat in een test only 600mg per week net zo veel spiermassa werd behaald als 100mg test+25mg anavar. Lijkt me beter om test wat lager te houden ivm hoger vetpercentage. Verder hoop ik vooral in het af vallen wat spiermassa op te bouwen.

Je hebt een vetpercentage van 20% en je had een alcoholverslaving. Is er ook nog één hersencel aanwezig die jou verteld niet te gaan kuren?
 
Je hebt een vetpercentage van 20% en je had een alcoholverslaving. Is er ook nog één hersencel aanwezig die jou verteld niet te gaan kuren?
Oh maar dat weet ik wel hoor. Word zeker ook afgeraden aan iemand met mijn verleden. Maar het zijn mijn fouten om te maken. Met mijn rad kuurtje is het ook goed gegaan. Dus we zien wel. Ik denk dat ik wel op tijd aan de bel trek. Als ik mijn eigen afspraken ga verbreken kap ik er mee.
 
Oh maar dat weet ik wel hoor. Word zeker ook afgeraden aan iemand met mijn verleden. Maar het zijn mijn fouten om te maken. Met mijn rad kuurtje is het ook goed gegaan. Dus we zien wel. Ik denk dat ik wel op tijd aan de bel trek. Als ik mijn eigen afspraken ga verbreken kap ik er mee.

Succes.
 
Ja dat dacht ik ook wel. Zie alleen wel dat ik in het totale test wat laag zit en oestradiol wat hoog. Doet me denken of dit een teken is dat ik snel oestradiol aromatiseer vanuit test.
je shbg is redelijk laag lijkt me goed teken.
 
Back
Naar boven