Fitness Seller

Bloedwaardes en LH/FSH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beaster

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2011
Berichten
66
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
105kg
Vetpercentage
12%
Graag jullie hulp. Ik heb al een tijd op internet gezocht maar het uiteindelijke plaatje kan ik niet helemaal rond krijgen in mn hoofd.

Even snel een stukje hoe en wat:
32 jaar, kuurverleden van ongeveer 6 jaar en evenveel cycles waarvan de laatste met een cruise is geweest die niet doorgezet is naar een blast. Begin dit jaar off gegaan, PCT gedaan. Geen HCG tijdens cycle gedaan.
Reden off = kinderwens.

Bloedtest gedaan en zaad analyse. Bloedtest kwam zoals verwacht een laag LH en FSH uit (<0.3). Zaad analyse was te laag (ook niet onverwacht.

Nu de vraag. Ik doe de Palumbo pregnancy cycle om alles weer op orde te krijgen. 1500ui HCG 3x pw, 75ui HMG 3x pw en 50mg Clomid e.d. Alles pharma.
Ik heb veel gelezen over de aansturing en de LH en FSH en hoe HMG en Hcg deze signalen overnemen en dus als plaatsvervanger dienen. Het enige wat ik niet duidelijk krijg is:

Als HMG en HCG genomen worden, gaan dan je bloedwaardes LH en FSH omhoog? Of onderdrukt het juist die waarde en blijven die dus laag terwijl het wel de lydig, sertolli en germ cellen ontwikkelt?

En als dat laatste t geval is. Is er dan (buiten uiteraard verbeterde zaad waardes) in de bloedwaardes te zien dat t toedienen van deze middelen werkt?

Alvast bedankt!
 
 
Dankje Bullshark ik had het topic inderdaad doorgelezen maar jou antwoordt van vandaag niet gezien. Dan blijft mn laatste vraag over, als het deze waardes onderdrukt, zijn er bloedwaarde waaraan ik kan zien dat de aansturing werkt?
 
Heb je je ook voor de kuur laten testen ?
verder zou ik dit met een arts bespreken
 
Back
Naar boven