AndroidHealthClinic

Bloedwaardes laten meten, waar?

Bezoekers in dit topic

Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
100kg
Toppers,

Lang verhaal kort.
Kan ik mijn test levels laten meten bij de huisarts? Hoe vraag je dat zonder aan te geven dat je vermoed dat je test laag is door het gebruik van vroeger?

Anders,
Online zie je ook veel site's om het te laten checken, maar hoe betrouwbaar is dat?

Heb in het verleden meerdere kuren gedaan. Laatste was z'n 1.5 jaar terug, 500mg test/400 deca en toen wegens omstandigheden gestopt en nooit nagekuurd(eigenwijs).

Hoi dokter, ik heb het idee dat mijn testosteron laag is want ik heb (noem je klachten, je verleden, geen reden om het niet te noemen), kan ik hiervoor bloedonderzoek krijgen?

Je hebt meer nodig dan alleen je testwaarde. na kuren is een uitgebreid onderzoek niet verkeerd. groot bloedbeeld incl hematologie, en hormonen.
Toppers,

Lang verhaal kort.
Kan ik mijn test levels laten meten bij de huisarts? Hoe vraag je dat zonder aan te geven dat je vermoed dat je test laag is door het gebruik van vroeger?

Anders,
Online zie je ook veel site's om het te laten checken, maar hoe betrouwbaar is dat?

Heb in het verleden meerdere kuren gedaan. Laatste was z'n 1.5 jaar terug, 500mg test/400 deca en toen wegens omstandigheden gestopt en nooit nagekuurd(eigenwijs).

Back
Naar boven