XXL Nutrition

Bloedwaardes na 500mg test

Bezoekers in dit topic

Spartacus

Novice
Lid geworden
16 dec 2022
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
Beste leden, ik heb zonet mijn bloedwaardes gekregen van 500mg test en 200mg primo, volgens mijn dokter wil ze dat ik meteen stop wat vinden jullie er ben wat redelijk nieuw met waardes..
 

Bijlagen

  • 7FF9F988-2D96-46B3-97EC-39597B010AE9.jpeg
    7FF9F988-2D96-46B3-97EC-39597B010AE9.jpeg
    172,2 KB · Weergaven: 186
  • 26AF2C4A-1D9A-4DC2-9FD8-C6FA32E456FA.jpeg
    26AF2C4A-1D9A-4DC2-9FD8-C6FA32E456FA.jpeg
    126,9 KB · Weergaven: 180
Met welke reden moest je stoppen, je cholesterol of gewoon dat hij/zij er niet achter staat ? Zou eens beginnen met vitamine d suppleren
 
Je cholesterol is aardig verpest. Nu is bekend dat primo dat kan doen. Snap vanuit je dokter wel dat ze wil dat je stopt ja.

Heb je recent bloed gedoneerd? Gezien je ijzer.
 
Trombocyten ook wat verhoogd. icm met je cholesterol is idd niet erg gezond.

Cholesterol vereist het meeste aandacht imo. Eet je gezond?

Had je gegeten voor je bloedtest?
 
Wat was je LDL-waarde naturel?
 
Wat was je LDL-waarde naturel?
Spartacus of heb je vooraf geen bloedwerk gedaan ?
je kunt zelf toch ook lezen wat buiten of laag in waarden zit ?
dus nogmaals, waarom moest je stoppen van je HA ?
 
Spartacus of heb je vooraf geen bloedwerk gedaan ?
je kunt zelf toch ook lezen wat buiten of laag in waarden zit ?
dus nogmaals, waarom moest je stoppen van je HA ?
Heb het wat druk spijt me voor late reactie, ivm met cholesterol ze zij is niet extreem hoog maar ze is een feminist die er zeer tegen is😄
 
Trombocyten ook wat verhoogd. icm met je cholesterol is idd niet erg gezond.

Cholesterol vereist het meeste aandacht imo. Eet je gezond?

Had je gegeten voor je bloedtest?
Nee ik at en die dag ook 5 gebakken eieren met eigeel erbij..
 
Niet laten meten..
Ik zou zeggen dat er een hele goede kans is dat die waarde vergelijkbaar is naturel. Als dat zo is is een onderzoek voor familiaire hypercholesterolemie op zijn plaats
 
Nee ik at en die dag ook 5 gebakken eieren met eigeel erbij..
Geen idee wat de laatste conclusie rond (volledige) eieren en cholesterol is maar voor mij verhoogt het wel degelijk mijn LDL. Mogelijks bij jou ook.
 
Ik zou zeggen dat er een hele goede kans is dat die waarde vergelijkbaar is naturel. Als dat zo is is een onderzoek voor familiaire hypercholesterolemie op zijn plaats
Dat vroeg mijn dokter zich ook af of het genetisch was of door de anabolen wist ze niet zeker maar ben altijd redelijk dun en atletis geweest veel gevoetbalt.. mijn moeder heeft dat wel zolang ik het weet. Ben alleen +_ 10kg aangekomen in korte tijd grtz
 
Ik zou zeggen dat er een hele goede kans is dat die waarde vergelijkbaar is naturel. Als dat zo is is een onderzoek voor familiaire hypercholesterolemie op zijn plaats
Waar baseer je dat op? Oprechte vraag hoor. Gezien primo dit toch bij ik weet niet hoeveel mensen teweeg brengt?
 
Waar baseer je dat op? Oprechte vraag hoor. Gezien primo dit toch bij ik weet niet hoeveel mensen teweeg brengt?
Klopt, het verhoogt naar alle waarschijnlijkheid het LDL-cholesterol. Maar ik ben wat pessimistisch als het gaat om de betrouwbaarheid van de AAS-markt: er zit vaker niet in een vial wat erop staat dan wel. Met andere woorden vind ik dus dat de kans groot genoeg is dat er géén methenolon in zit en/of dat het leeuwendeel van zijn LDL-waarde daar desondanks niet aan toegedicht kan worden (vandaar m'n woordkeuze voor 'vergelijkbaar').
 
Klopt, het verhoogt naar alle waarschijnlijkheid het LDL-cholesterol. Maar ik ben wat pessimistisch als het gaat om de betrouwbaarheid van de AAS-markt: er zit vaker niet in een vial wat erop staat dan wel. Met andere woorden vind ik dus dat de kans groot genoeg is dat er géén methenolon in zit en/of dat het leeuwendeel van zijn LDL-waarde daar desondanks niet aan toegedicht kan worden (vandaar m'n woordkeuze voor 'vergelijkbaar').
Beste ik respecteer je mening kan best zijn, maar primo komt uit apotheek van turkije van het merk bayern zelf gekocht.
 
Beste ik respecteer je mening kan best zijn, maar primo komt uit apotheek van turkije van het merk bayern zelf gekocht.
Ja, als je het zelf uit de apotheek hebt gehaald dan natuurlijk niet. In elk geval; zorg voor een naturelmeting.

Dat vroeg mijn dokter zich ook af of het genetisch was of door de anabolen wist ze niet zeker maar ben altijd redelijk dun en atletis geweest veel gevoetbalt.. mijn moeder heeft dat wel zolang ik het weet. Ben alleen +_ 10kg aangekomen in korte tijd grtz
Begrijp ik hieruit dat je moeder familiaire hypercholesterolemie heeft? Want dan is er 50% kans dat jij het ook hebt natuurlijk, dan hoorde je daarvoor eigenlijk al getest te zijn.
 
Geen idee wat de laatste conclusie rond (volledige) eieren en cholesterol is maar voor mij verhoogt het wel degelijk mijn LDL. Mogelijks bij jou ook.
Is redelijk wisselend van persoon tot persoon, kan zeker het LDL-cholesterol verhogen ja. De eierindustrie heeft wel enorm hard z'n best gedaan om de literatuur te vervuilen met studies die suggereren dat het niet zo is.
 
200 mg primo is ook niet zo hoog. Ik heb wel 600 mg gehad en geen fucked LDL.
ook eet ik al jaren ~35 eieren per week
 
Back
Naar boven