MuscleMeat

Bloedwerk vraagje van een beginner

Bezoekers in dit topic

Goldenglor

Novice
Lid geworden
24 jul 2021
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Ik zit op 250mg test. per week. Nu in week 4 nu. De eerste 3 weken voelde ik me geweldig, fit scherp,zelfverzekerd, energetic. Week 4 begin ik vermoeid te raden moet ik meer slapen dan normaal libido gaat wat achteruit. Ik heb 2 bloed testen laten doen van mijn test waarden. Eerste bloedtest was voor van mijn kuur, en nu mid kuur, heb ik nog een bloedtest gedaan mijn oesteradiol gehalte is wat hoog heb ik het idee.
test week2.jpg

test week3.jpg


Ik hoop dat het forum me wat advies te geven over dit bloedwerkplaatje aangezien ik veel verschillende verhalen hoor van mijn kant. ( verblijf in het buitenland)

Mijn plan is nog 6 weken verder te gaan en dan een nakuur te doen. Voorderest train ik veelvuldig eet gezond al jaren. Resultaten zijn ook prima. Grootste bezorgdheid is dat ik me nu vermoeid voel en nu zoals de start van de kuur.
 
Je oestradiolwaarde is normaal voor zo'n testosteronwaarde. Ik zou de bron van je vermoeidheid elders zoeken.
 
Ik zal geen nakuur doen, voor maar 250mg Test

Haarlem studie heeft aangetoond dat het geen nut heeft.

Bron: Haarlem-Studie
 
Laatst bewerkt:
Hoe je je voelt en libido zit heel erg tussen de oren ook he.
Dat je je de eerste 3 weken tijdens een kuur energiek en fit voelt zou ik niet direct linken aan de kuur, want zo snel werkt het helemaal niet en ik heb me echt nog nooit energiek gevoelt van test.
Heb het idee dat hoe meer test ik in mijn lichaam heb des te luier ik ben :-p
 
Back
Naar boven