XXL Nutrition

Blog met (eiwitpoeder) recepten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koekjes voor pindakaas liefhebbers

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik hoop dat jullie van pindakaas houden want dit is dus een pindakaaskoekje. Geen meel maar wel proteïnepoeder zodat het lekker wat eiwitten bevat.

Als je geen "problemen" hebt met de vetten in pindakaas zou je het ook met echte pindakaas kunnen proberen in plaats van PB2. Ik heb dit zelf echter nog niet uitgeprobeerd dus kan niet garanderen dat het er hetzelfde uit zal gaan zien.
 
damn ziet er zeker goed uit.. mooie foto's zeg
 
damn ziet er zeker goed uit.. mooie foto's zeg

Dank je! Ik begin langzaamaan mijn camera en Photoshop wat meer onder de knie te krijgen! ;)

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Naast de cookie dough dip nu ook een choco-pindakaas combinatie: simpel, gezond maar vooral erg lekker. Op een cracker of een rijstwafel vind het persoonlijk prima te eten! Om het eventueel wat eiwitrijker te maken kun je altijd wat casein of whey toevoegen (bijvoorbeeld Peanut Butter whey voor nog meer pindakaassmaak).

Voor degenen die de Peanut Butter Whey Perfection al hebben geprobeerd, bevalt deze jullie of juist niet? Ik ben ook wel benieuwd naar de Brownie Whey, die heb ik nog niet kunnen proberen.
 
ik dacht alweer de zoveelste recepten website, maar deze ziet er toch professioneel uit en weer lekkere recepten. top!
 
ik dacht alweer de zoveelste recepten website, maar deze ziet er toch professioneel uit en weer lekkere recepten. top!

Ah cool om te horen! Ik ben blij dat het gewaardeerd wordt en niet de zoveelste website is ;) (al is het natuurlijk wel de zoveelste website haha).
 
Ziet er goed uit! Receptje?[emoji5]️

Als het goed is vind je het recept door op de foto te klikken. Ik zal het de volgende keer wat duidelijker neerzetten!
 
Mini kiwi's groeien ook perfect in Nederland en zijn winterhard tot -30.
Kies cultivar Issai die is nl zelfbestuivend.
Mijn schutting hangt momenteel vol met die kleine rakkers.
Kleine tip omdat je er zo weg van bent.

Mooie site trouwens!

Ten eerste: dank je!

En, woeeeh, gaaf! Dat is een goede tip, misschien moet ik daar eens naar op zoek dan zodat ik eventueel zelf die mini-kiwi's kan groeien. Thanks! :D
 
Back
Naar boven