MuscleMeat

Blog met (eiwitpoeder) recepten

Bezoekers in dit topic

Een appeltaart ZONDER boter en ZONDER suiker!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik daag jullie uit ook eens deze appeltaart te maken! Klik hier voor het recept!
 
Low-carb brownies

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag heb ik voor jullie low-carb brownies met een geheim ingrediënt...

Klik hier voor het recept!
 
Dank je! Ik begin langzaamaan mijn camera en Photoshop wat meer onder de knie te krijgen! ;)

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Naast de cookie dough dip nu ook een choco-pindakaas combinatie: simpel, gezond maar vooral erg lekker. Op een cracker of een rijstwafel vind het persoonlijk prima te eten! Om het eventueel wat eiwitrijker te maken kun je altijd wat casein of whey toevoegen (bijvoorbeeld Peanut Butter whey voor nog meer pindakaassmaak).

Voor degenen die de Peanut Butter Whey Perfection al hebben geprobeerd, bevalt deze jullie of juist niet? Ik ben ook wel benieuwd naar de Brownie Whey, die heb ik nog niet kunnen proberen.

De Peanutbutter Whey is heerlijk, voor een peanutbutter addict (insta: Physiqueandnutritionnl)
 
De Peanutbutter Whey is heerlijk, voor een peanutbutter addict (insta: Physiqueandnutritionnl)

Hihi nice. Ik heb 'm nu zelf ook. Doet wel denken aan pindakaas maar toch anders, ik kan het nog niet helemaal plaatsen. Maar misschien ligt dat aan mij ;).
 
Ga deze wel volgen! Website ziet er zeker netjes uit, niks op aan te merken. Even goed rondneuzen en ga denk ik ook wel wat dingetjes proberen die erop staan ;)
 
Dank je! Ik heb nog wel plannen voor verbetering en probeer ook wat regelmatiger te posten. Binnenkort ook een recept voor een gezonde pizza burger, met kip! Ik heb 'm vandaag zelf al gegeten, moet nog werken aan de post zelf!

Ik hoor het graag als je wat uitgeprobeerd hebt! ;)

Ga deze wel volgen! Website ziet er zeker netjes uit, niks op aan te merken. Even goed rondneuzen en ga denk ik ook wel wat dingetjes proberen die erop staan ;)
 
Perengebakje

Voor vandaag een mini perentaartje. Niet per se laag in calorieën of een hoog eiwitgehalte maar wel erg lekker en een goed alternatief voor het (ongezondere) vruchtengebakje. Slechts 4 ingrediënten voor het deeg en 4 voor de vulling.

Mini pear pie3.jpg
 
Kip pizza burger!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier is 'ie dan, de enige echte kip pizza burger! Lekker maar verantwoord en natuurlijk aan te passen naar eigen smaak!

Klik hier voor het recept!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Check m'n website (hier) voor nieuwe recepten, zoals deze banaan & cashew nut butter!

Ik ben ook benieuwd, hoe vinden jullie de nieuwe lay-out?
 
Mini banaan & Oreo cheesecake

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik probeer nu elke maandag, woensdag en vrijdag een nieuw recept of andere post te plaatsen. Vandaag een simpel en erg lekker nagerechtje wat zelfs zou passen bij een (romantisch) diner! En niemand die weet dat jij er stiekem eiwitpoeder in hebt verwerkt!

Klik hier voor het recept!
 
Dat ziet er echt goed uit, scherpe foto's ook!
 
Dat ziet er echt goed uit, scherpe foto's ook!

Dank je, fijn om te horen! :D Ik kan langzaamaan steeds beter overweg met m'n cameraatje ;), dat werpt ook z'n vruchten af!
 
Proteïne pepernoten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit MOETEN jullie toch wel leuk vinden: proteïne pepernoten! Er volgt later (woensdag) nog een recept met pepernoten die nog meer lijken op de werkelijke pepernoten maar ik vond beide versies lekker en hoewel havermout de pepernoten iets minder op pepernoten doet lijken is het wel lekker goedkoop om aan te schaffen en natuurlijk gewoon in de supermarkt verkrijgbaar!

Klik hier voor het recept!
 
Proteïne bananenbrood

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een heerlijk eiwitrijk bananenbrood. Makkelijk te maken maar oh, wat een geweldig resultaat! Per (redelijke dikke) snee: Calories: 76 Fats: 0 Carbs: 13 Protein: 7!

Klik hier voor het recept!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dames en heren, nog even voor Sinterklaas en dus alle tijden om iets lekkers op tafel te toveren voor het weekend. I present to you... de pepernoten cheesecake!

Check hier voor het recept! Try it, het is werkelijk niet zo moeilijk!
 
Protein Nutella

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gek op Nutella maar minder gek op de macros? Vroeg je je altijd al af of er een Nutella zou kunnen bestaan met meer eiwitten? Nou, hier heb je het! Protella, ofwel Protein Nutella.

Klik hier voor het recept.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bedankt! Ben zelf niet zo'n keukenprinces maar heb hier nu een potje van gemaakt.
 
Bedankt! Ben zelf niet zo'n keukenprinces maar heb hier nu een potje van gemaakt.

Gaaf!

Ik wil ook nog een Pro-nut Butter maken al zijn de macros van pindakaas sowieso al niet verkeerd.

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De eiersalade kennen we nu wel. Eieren leveren natuurlijk veel eiwitten maar de mayonaise is wat minder (lekker, maar minder gezond uiteraard). Probeer het eens met yoghurt (bij voorkeur niet te zuur)!

Klik hier voor het recept.
 
Chocolade pudding

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een verantwoord chocolade Mona toetje maar dan zonder toegevoegde suikers en vol eiwitten.

Klik hier voor het recept!
 
Gave site! Ik heb echter alleen whey en geen rijsteiwitten. Zijn rijsteiwitten en whey uitwisselbaar?
 
Back
Naar boven