MuscleMeat

Blowen & BB

Bezoekers in dit topic

SindaCate

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2011
Berichten
326
Waardering
18
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Beste mensen,

Waarschijnlijk is het al vaker gevraagd maar ik kanhet nergens terug vinden !

Zoals we allen weten is alchohol een no goy wanneer je traind.

Hoe zit dat nu met onze nederwiet staat dit de spiergroei van ons lichaam tegen of wordt het enigzins belemmert.

hebben mensen hier ervaring mee ?

Nog belangrijker mocht het wel de groei tegen staan of juist niet leg dan ff uit hoe je daarbij komt. Bijv: of een onderzoek iets heeft aangetoont echte feiten zoek is dus ?

Brand los
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Oooh god stront in de ogen sorry hoor !!!
 
Beste mensen,

Waarschijnlijk is het al vaker gevraagd maar ik kanhet nergens terug vinden !
Verkapt: ik-doe-net-of-ik-gezocht-heb-maar-laat-liever-anderen-zoeken-zodat-ik-in-de-tussentijd-door-kan-gaan-met-het-brokkelen-van-mijn-wiet post. :thumbup:
 
Hoi Sindacate,

Ik vraag me het volgende af:
Hoe kom je er bij om voor een vraagteken en uitroepteken een spatie te doen en voor een punt niet? Wat gaat er in je hoofd om op het moment dat je dat doet? Ik kan me niet voorstellen dat het bijster veel is maar ik vroeg me dat af.
Verder vroeg ik me ook af hoe je er bij komt om het woord traint met een d te schrijven. Als ik dat doe dan komt er een rood lijntje onder het woord omdat het woord niet bestaat.

Ik heb even geen onderzoek bij de hand waarom het zo is, maar je kunt van me aannemen dat het zo is want ik heb vroeger de mavo gedaan.

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Groeten Fritsie
 
Hoi Sindacate,

Ik vraag me het volgende af:
Hoe kom je er bij om voor een vraagteken en uitroepteken een spatie te doen en voor een punt niet? Wat gaat er in je hoofd om op het moment dat je dat doet? Ik kan me niet voorstellen dat het bijster veel is maar ik vroeg me dat af.
Verder vroeg ik me ook af hoe je er bij komt om het woord traint met een d te schrijven. Als ik dat doe dan komt er een rood lijntje onder het woord omdat het woord niet bestaat.

Ik heb even geen onderzoek bij de hand waarom het zo is, maar je kunt van me aannemen dat het zo is want ik heb vroeger de mavo gedaan.

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Groeten Fritsie

:lol: :lol: :lol: :lol:
 
Verkapt: ik-doe-net-of-ik-gezocht-heb-maar-laat-liever-anderen-zoeken-zodat-ik-in-de-tussentijd-door-kan-gaan-met-het-brokkelen-van-mijn-wiet post. :thumbup:

Jammer zo is het niet gegaan !

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------



Fritsie jij bent de grapjas thuis ik kan er wel om lachen :P

1: er gaat op dat moment inderdaad niet veel in me om, of misschien wel te veel, zodat ik geen aandacht meer geef op de dingen waarop jij op let. ieder zijn ding natuurlijk.

2 Ik let daar niet op maar als ik het zo zie danheb je in ieder geval begrepen wat ik bedoelde. En dan is het goed ja !
 
Cannabis zou niet de spiergroei moeten belemmeren. Ik ken niet op een enkele reden komen waarom THC of cannaboïden de spiergroei belemmeren.

Overmatig gebruik van cannabis c.q. dagelijks gebruik kan leiden tot een laag/lager mannelijk hormoon niveau, dit beperkt wel degelijk spiergroei. Cannaboïden zijn enigszins actief op de oestrogeen receptor.
 
Minder naar Syndicate kijken en meer trainen en leren spellen.
 
Cannabis zou niet de spiergroei moeten belemmeren. Ik ken niet op een enkele reden komen waarom THC of cannaboïden de spiergroei belemmeren.

Overmatig gebruik van cannabis c.q. dagelijks gebruik kan leiden tot een laag/lager mannelijk hormoon niveau, dit beperkt wel degelijk spiergroei. Cannaboïden zijn enigszins actief op de oestrogeen receptor.


Dit is een helder antwoord waarvoor dank !

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Minder naar Syndicate kijken en meer trainen en leren spellen.


Naar SindaCate Kijkken mhh oke weet niet welke tv u kijkt maar ik heb zon idee !
 
Ooit heb ik eens ergens gelezen dat blowen juist beter is voor je spieren, iets positiefs met de spiergroei
En ze waren heel positief over 'nachtrust' meer herinner ik me niet meer ( vast door het blowen )
 
Stress speelt een grote rol in het tegengaan van spieropbouw.
Dus wanneer je stress level dusdanig lager is wanneer je 1x pw of per 2 weken blowt zal dit je spiergroei tegoeden komen.

Wat je zet over de positieve nachtrust kan ik dit niet beamen, ik blow ook wel eens per paar maanden en je komt zeker snel in slaap. Echter is deze slaap erg ligt en kom je naar mijn weten niet in een goede REM slaap na het blowen. Ik voel me dan ook nooit uitgeslapen na een uur of 8 a 9 slaap waarvoor ik heb geblowd.
 
Als ik blow ben ik de volgende dag nooit uitgerust.. ookal slaap ik 9 uur. Denk dat het van persoon tot persoon afhangt, en de psychische gevolgen mag je zeker niet vergeten..
 
Cannabis zou niet de spiergroei moeten belemmeren. Ik ken niet op een enkele reden komen waarom THC of cannaboïden de spiergroei belemmeren.

Overmatig gebruik van cannabis c.q. dagelijks gebruik kan leiden tot een laag/lager mannelijk hormoon niveau, dit beperkt wel degelijk spiergroei. Cannaboïden zijn enigszins actief op de oestrogeen receptor.

dus als je On bent kun je volop blowen, nice! haha
 
Ik ben benieuwd. Denk niet dat het een groot effect heeft
 
Ik vraag het me ook af.. Volgens mij maakt het niet veel verschil..
 
blowen is uit de hippie tijd :o
 
Wanneer je dagelijks wiet rookt heeft dit....geen enkele invloed op je testosteronproductie en testosteronspiegel. Diverse recente studies tonen dit aan, maar toch blijft dit fabeltje bestaan.
A new study by Dr. Robert Block at the University of Iowa disputes the commonly held notion that marijuana alters the level of testosterone and other coïtus hormones. The study contradicted a widely publicized 1974 study by Dr. R.C. Kolodony, which reported decreased testosterone levels in men who smoked marijuana chronically. The U. of Iowa study found that chronic marijuana use had no effect on testosterone, luteinizing hormone, follicle stimulating hormone, prolactin and cortisol in men or women. Noting that six other studies had failed to show lowered testosterone levels in men, Dr. Block concluded: "It appears that heavy use of marijuana doesn't alter testosterone levels."
Recente onderzoeken laten zien dat lage doseringen THC, af en toe gebruik, waarschijnlijk meer negatieve invloed hebben op gevoeligheid en aanmaak van hormonen.

Chronic users of marijuana do not display significantly different baseline levels of testosterone (either gender, tested under non-smoking conditions) up to daily smoking sessions, or 7 joints weekly. One study noted depressed testosterone levels are seen with 4+ weekly tokes compared to a control that does not smoke Marijuana.
10.2. Growth Hormone

Acute smoking of two 2.8% joints is associated with a slight increase in circulating growth hormone levels 2 hours after smoking, from about 1ng/mL to 2ng/mL when compared to control (smoking placebo).

10.3. Luteinizing Hormone

Luteinizing Hormone appears to take an instantaneous drop in males smoking marijuana. Chronic usage is not associated with depressed LH levels, although moderate usage (5-6 tokes weekly) is associated with a nonsignificant increase in baseline LH levels.
 
Back
Naar boven