MuscleMeat

Blowen??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Theo123

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2005
Berichten
34
Waardering
0
Ik weet niet precies waar ik dit moest posten, maar dit leek mij de beste plek.

Ik vraag me dus af of blowen veel negatieve invloed heeft op het opbouwen van spiermassa en is het heel nadelig voor je conditie.
Dit in de mate van 1 joint per dag.
Ik weet natuurlijk dat het niet bevorderend is maar kan het heel veel kwaad?
En als ik het zou minderen naar 2 joints per week, want stoppen kan ik eigenlijk niet, is het dan nog heel nadelig?

Alvast bedankt :)
 
Zijn al duizenden topics voor geweest kijk maar bij Blessures en Gezondheid.
 
Theo123 zei:
Ik weet niet precies waar ik dit moest posten, maar dit leek mij de beste plek.

Ik vraag me dus af of blowen veel negatieve invloed heeft op het opbouwen van spiermassa en is het heel nadelig voor je conditie.
Dit in de mate van 1 joint per dag.
Ik weet natuurlijk dat het niet bevorderend is maar kan het heel veel kwaad?
En als ik het zou minderen naar 2 joints per week, want stoppen kan ik eigenlijk niet, is het dan nog heel nadelig?

Alvast bedankt :)

ik merkte zelf dat ik bij een half jointje voor het slapen nog gewoon bij bleef komen... zo gauw ik meer ging blowen 1/7 joint per dag was het afgelopen met spieropbouwen...

nu blow ik naturel zo min mogelijk en als ik aan het kuren ben blow ik een paar joints per dag.... me test kan er niet van omlaag want ja ik spuit hem zelf lekker in.... en ik heb het dan ook hard nodig om na de dagelijkse 40mg d-bol niet iedereen z'n kop eraf te rukken..

grt
 
Goed voor de rust, je komt in een diepere slaap dus geen nood voor ZMA suplementatie.
Maar waarom niet alleen in het weekend? ik bedoel dan blijft het ook nog iets om naar uit te kijken.
 
Omdat de week anders zo lang is,bro! :D
 
Doe jij het elke dag Philip?
 
Mars zei:
Goed voor de rust, je komt in een diepere slaap.
kan je dit onderbouwen? want volgens mij is het onzin, je slaapt juist minder diep en mede daardoor wordt je ook zo gaar wakker.
 
Theo123 zei:
Ik weet natuurlijk dat het niet bevorderend is maar kan het heel veel kwaad?
En als ik het zou minderen naar 2 joints per week, want stoppen kan ik eigenlijk niet, is het dan nog heel nadelig?

Alvast bedankt :)

Met zo'n instelling is de kans dat je het BB volhoudt ook nihil. Erg zwak.
 
Nou ik kan enkel uit ervaring spreken, ik slaap dan enorm vast en verslaap me ook sneller.. wordt idd gaar wakker soms.
 
Volgens mij loop jij altijd gaar rond Mars :D
 
Ja vaak wel maar dat komt door het om de 2 uur eten dat vergt zoveel energie blijkbaar.
 
Mars zei:
Doe jij het elke dag?

Ik wel ja...

Als ik om 10u savonds thuis kom van het trainen drink ik mn shakie,ga douchen en dan is het tijd voor relaxation!! :hedbang:

Punt is gewoon dat je de rest allemaal op orde moet hebben,veel mensen kunnen niet blowen en discipline hebben en dat kan ik wel. ;)
 
Testo zei:
Ik wel ja...

Als ik om 10u savonds thuis kom van het trainen drink ik mn shakie,ga douchen en dan is het tijd voor relaxation!! :hedbang:

Punt is gewoon dat je de rest allemaal op orde moet hebben,veel mensen kunnen niet blowen en discipline hebben en dat kan ik wel. ;)
Als je er om mee kan gaan en je voelt je er goed bij waarom niet he...
 
Yep,dat vind ik ook...ik voel me er prima bij dus heb er totaal geen problemen mee.

Al besef ik me heel goed dat er velen zijn die dat niet op die manier kunnen dus het blijft tricky.
 
heb na 3 jaar 24/7 smoken de pijp aan maarten gegeven. helemaal gekapt, ook met roken.
 
Respect,kerel.

Ik stop ook bij tijd en wijle een poos maar na verloop van tijd begin ik weer omdat het toch erg lekker blijft op zn tijd.

En op zn tijd word dan snel weer elke dag... :D
 
Ik ben nu al 4 weken gestopt met blowen en ik voel me duizend maal beter,
geen depressieve gedachtes meer en stuk minder paranoia.

Hoe je het ook went of keert, elke dag blowen is super slecht voor je kop
en daar krijg je op den duur een keer last van.
De meesten die ik ken blowen ongeveer 8 a 10 jaar en 1 op de 5 heeft last van
paranoia. De mensen die nog effe een aantal jaar doorgaan worden vage mongolen.
Ik ken namelijk ook een paar mensen die al iets van 20 jaar blowen en dat
zijn gewoon rare kerels.

Vergelijk het met iedere dag kort gaan van de drank, daar krijg je op den duur ook last van.


Theo123 zei:
Ik weet natuurlijk dat het niet bevorderend is maar kan het heel veel kwaad?
En als ik het zou minderen naar 2 joints per week, want stoppen kan ik eigenlijk niet)

als IK kan stoppen kan jij het zeker pik
 
Laatst bewerkt:
eddycaminos zei:
ik merkte zelf dat ik bij een half jointje voor het slapen nog gewoon bij bleef komen... zo gauw ik meer ging blowen 1/7 joint per dag was het afgelopen met spieropbouwen...

nu blow ik naturel zo min mogelijk en als ik aan het kuren ben blow ik een paar joints per dag.... me test kan er niet van omlaag want ja ik spuit hem zelf lekker in.... en ik heb het dan ook hard nodig om na de dagelijkse 40mg d-bol niet iedereen z'n kop eraf te rukken..

grt

Is dit serieus?
 
Back
Naar boven