MuscleMeat

Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!

Bezoekers in dit topic

El Animalus

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 dec 2008
Berichten
665
Waardering
11
Hallo beste mede DBB-ers!

Heb besloten om maar als proefkonijn te spelen voor het nieuwe paradepaardje van AN:

[Link niet meer beschikbaar]

Met deze slagzin wil je het toch gewoon uitesten : "If you can't grow on this stuff, find a new hobby" :D

Dit kunnen we volgens AN verwachten van THE ONE:

Rapid lean body mass gains - typical users report 0.75 lb./day gains for first 2-3 weeks
Overall hardening effect to physique
Increased vascularity
Increased strength
Mood-enhancing effect
Lipolytic effect (increases fat metabolism)

Dit natuurlijk gecombineerd met een vreetschema :



Training word intenser en frequenter natuurlijk :D

Ma: Borst-Schouders-Triceps
Di: Benen-Kuiten-Buik
Woe: Rug-Traps-Biceps-Onderarmen
Donderdag: Borst-Schouders-Triceps
Vrij : Rust
Zaterdag : Rug-Traps-Biceps-Onderarmen
Zon : Rust

Cardio: Na elke training max 20min lopen of crosstrainer. Denk niet langer cardio te doen daar ik dit nodig is denk ik volgens mij tijdens deze 5 weken.

Benen doe ik maar 1x daar ik op zaterdag ook nog close combat doe, daarom dat ik vrijdag en zondag rust neem. Op zondag spring ik wel af en toe op de mountainbike (wel rustig nu tijdens de volgende 5 weken)

Stats:

Gewicht: 83.9kg
Lengte: 184cm
Ga morgen armen, borst, benen en buik opmeten.

Ga me om de 2 dagen wegen, en elke week opnieuw opmeten.

Zo en nu hopen door er keihard tegenaan te gaan dat er zoals beloofd 0,34kg per dag zal bijkomen :D We gaan ervan uit dat het spul werkt dus geen vooroordelen en nog geen negatieve commentaar!

Comments/Tips hoor ik graag natuurlijk!
 

Bijlagen

  • voeding-THE_ONE.xls
    319,5 KB · Weergaven: 419
Deze ga ik volgen :-)
Als je het op hun site leest ziet het er natuurlijk wel interessant uit!
Bedankt om de rol van proefkonijn te willen spelen. Ik wil hier PRs zien gebroken worden elke week!

succes
 
Ik ga je volgen gozer ! Kreeg ook al kriebels van dit product. Dapper om te testen :D
 
Deze morgen eerste 3caps genomen en een halfuurtje nadien naar de gym getrokken.

Was op de gym heeeeel druk dus was even onwennig om erin te komen. Na de 2de oef op de borst kreeg ik een enorme focus en pomp!

Borst:
INCLINE DB PRESS (ging niet lekker)
8X34
8X34
12X28
12X28

DB PRESS (nog steeds niet wat het moest zijn)
8X36
8X36
12X28
12X28

DB FLYS (vanaf hier was het knallen)
8X24
8X24
15X14
15X14

ONE ARM DB CROSS OVER (zonder rust, na setjes links voortdoen met rechts en zo tot er 4 sets gedaan zijn)
15X7 (gewicht per dumbbell)
15X6
15X5
20X5

DB SHOULDER PRESS
10X26
8X26
12X16
11X16

UPRGHT ROWS MET OLYMP BB
8X40
8X40
15X30
15X25

ACHTERWAARTS OP PEC DEC MACHINE
8X40
8X35
15X30
15X30

LATERAL ONE ARM CABLE RAISE (zelfde set als laatste oef op borst, ook zonder rust)
15X7.5
15X5
15X5
15X5
5X2.5

CGBP (SMITH)
8X60
8X60
12X40
12X40

ONE ARM DB EXTENTION
8X12
8X10
12X8
12X8

ONE ARM DECLINE PRESS DOWN (terug zelfde als op vorige spiergroepen zonder rust)
15X5
15X5
15X5
15X5

Cardio : 15min lopen

Comment: Supergoeie training, zwetend naar de douche getrokken met een goeie pomp op het lijf! In de namiddag wel wat last van slaperigheid, ga morgen de dosis verdelen 2caps rond 10u en eentje rond 13u.
Dag 1 is dus goed bevallen!
 
het slaperige? beetje vergelijkbaar bij de downside van NOX van dorian?
 
Ga je het supplement nog vroeger innemen volgende keer? Of denk je dat het puur ligt aan de hoeveelheid volK in de gym dat je niet meteen de focus had.
 
Deze ga ik volgen :-)
Als je het op hun site leest ziet het er natuurlijk wel interessant uit!
Bedankt om de rol van proefkonijn te willen spelen. Ik wil hier PRs zien gebroken worden elke week! succes

Gaat zeker moeten! Ga rustig opbouwen de eerste dagen ook omdat ik elke spiergroep 2x aanpak per week is al een tijdje geleden! PR's moeten er komen natuurlijk :D

Ik ga je volgen gozer ! Kreeg ook al kriebels van dit product. Dapper om te testen :D

Er moet iemand de eerste zijn he :D Op de US boards lees je er allemaal heel (veel te veel) goeie commentaar over! Dus wij belgen en nederlanders moeten toch is zien wat er van die shizzle terecht komt..
 
het slaperige? beetje vergelijkbaar bij de downside van NOX van dorian?

Ja slaperig, loom..Echt na het eten in de zetel gaan liggen voor 2u, nadien was het beter nog is op de fiets gesprongen..NOX van dorian ken ik zelf niet? Jij zelfde ervaring mee gehad?

Ga je het supplement nog vroeger innemen volgende keer? Of denk je dat het puur ligt aan de hoeveelheid volK in de gym dat je niet meteen de focus had.

Normaal train ik na het werk om 17u, vandaag was de gym maar open van 10u-13u dus iedereen was gewoon borst aan het trainen. Was echt wel wat onrustig, denk wel dat het aan het volk lag. Morgen verdeel ik de caps over de morgen en middag.
 
Day 2 :Food

Vanmorgen opgestaan, alles voelt lekker strak aan!

Eten tot nu toe:
6u45: 60gr Lean grow + 300ml magere melk
7u30: 40gr havermout + 100ml magere melk + banaan + visoliecap
10u: 4 volkoren brood + multivit + sultana koeken
12u30: Volkoren paste + kippeborst + wortelen + handvol studentenhaver + visoliecap
15u: Appel + Special K reep (ik weet het, maar men food was erdoor :() + multivit
17u: 20gr havermout droog + 30gr whey + 100ml magere melk + 2 BCAA
17u30 :Trainen
19u30: 30gr whey + 100ml magere melk + 2 BCAA
20u15: 125gr witte rijst + stuk kabeljouw + princesbonen + visoliecap
22u30: Kwark + glutamine
 
Laatst bewerkt:
Jep zelfde ervaringen, net als vele met mij....super focus tijdens de training maar daarna MOEST ik gewoon slapen hahaha
 
cool dat iemand dit product wil proberen ben erg benieuwd

is dit nou niet gewoon phera-plex dat bevat :

17a-Methyl-etioallocholan-2-ene-17b-ol
dat product schijnt wel wat bijwerkingen te hebben
 
veel gains toegewenst kerel, heb je een pct en ondersteunende producten ook?
 
Jep zelfde ervaringen, net als vele met mij....super focus tijdens de training maar daarna MOEST ik gewoon slapen hahaha

Haha, ja hier net hetzelfde. Vandaag dosering gehalveerd 2 om 10u en straks eentje om 13u30. Opt werk toch nog niet int slaap gevallen :cool:

cool dat iemand dit product wil proberen ben erg benieuwd

is dit nou niet gewoon phera-plex dat bevat :

17a-Methyl-etioallocholan-2-ene-17b-ol
dat product schijnt wel wat bijwerkingen te hebben

Goeie opmerking, heb het snel opgezocht..

Phera-Plex : 17a-Methyl-etioallocholan-2-ene-17b-ol
The One : 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine

Is dus verwerkt/verkapt met nog een andere substantie. Ga me er vanavond eens in verdiepen.

veel gains toegewenst kerel, heb je een pct en ondersteunende producten ook?

Thanx! Als pct was er standaard 2nd gear bijgeleverd. Is dit voldoende als pct? Ze hebben me ook aangeraden om na de cycle drive-rpm bij de pct bij te nemen..Iemand goede feedback hiervoor?

Als ondersteunende producten slik ik visoliecaps en mutlivits.

Wateriname = 3l a 4l per dag, water wordt precies opgezogen door het lichaam..

als het wel phera plex is moet je deze link eens lezen
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=572642

Goeie link, moet ik me zeker op inlezen. tot nu toe geen sides ondervonden behalve de slaperigheid gisteren..De acne tja die zal ik er wel moeten bijnemen.
 
Thanx! Als pct was er standaard 2nd gear bijgeleverd. Is dit voldoende als pct? Ze hebben me ook aangeraden om na de cycle drive-rpm bij de pct bij te nemen..Iemand goede feedback hiervoor?

Als ondersteunende producten slik ik visoliecaps en mutlivits.

Wateriname = 3l a 4l per dag, water wordt precies opgezogen door het lichaam..

ja is veel voorkomende pct die 2nd gear + drive erbij. zeker genoeg water ook zoals je nu neemt, zou toch wel iets van maradistel voor na je cycle erbij nemen om de lever te zuiveren
 
Ik ben ook erg benieuwd wat een hogere en intensievere training + betere voeding + meer motivatie + placebo-supplement voor je gaan doen, succes kerel! ;)
 
Ik ben ook erg benieuwd wat een hogere en intensievere training + betere voeding + meer motivatie + placebo-supplement voor je gaan doen, succes kerel! ;)

hoezo placebo?
 
Ga hem volgen! Veel succes!
 
Geabonneerd!
 
Day 2 : War report!

Menu : Benen-Kuiten-Buik-Cardio
Mentality: Veel beter dan gisteren met de portie te verdelen 2caps om 10 en 1 om 13u30!
Motivatie: Super!

Opwarming : 2x20xBB Squat

SQUAT (Volgende training verzwaren)
8X90
8X100
15X60
15X60

FRONT SQUAT (Volgende training verzwaren)
8X80
8X90
15X40
15X40 (pff barbell schuifde steeds weg van men bezwete schouders :D)

LEG PRESS (Was zwaar na front en gewone squats)
8X200
8X200 (laatste 3 reps beetje moeten meeduwen op knieen)
15X125
15X125

Leg extension one-leg (4 X 15 afwisselend per been, zonder rust tussen)
15X35
15X30
15X25 (aaauwwch)
15X25 (laatste 5 sets was echt verbijten, al mankend van machine gekomen :D)

Sumo deads (PR gesneuveld)
8X80
8X90
6X100 (PR!!)
Oefening uitgevoerd met gespreide benen en de tenen naar buiten gericht

One-leg leg curl (zelfde systeem als bij extension)
15X10
15X10
15X10
15X5 (wtf, hams sprongen er bijna uit)

STANDING CALF PRESSES IN SMITH(ook afwisselend per been)
15XBB
15X40
15X40

SEATED CALF DB PRESS
15X26
15X28
15X30

BUIK
3 OEF IN SUPERSET
TWISTS

CARDIO: 25min hiit crosstainer

Comment: WTF wat een goeie training, focus en agressie was top! Verbanding stond op volle toeren, en power zit ook wel goed! Volgende week zeker zwaarder op de squats! Cardio ging bijna vanzelf en precies of ik was intern een buurtje aan het stoken :D Onder de douche gekropen moe maar voldaan!

Supplementcomment: Acne is al een beetje aanwezig in het aangezicht, niet veel maar toch. Minder nerveus dan gisteren. Slapen gaat supergoed! Water en eten worden precies opgezogen door het lichaam, vandaag +3L water en eten was ook top (zie post hierboven)

Morgen wegen, ben benieuwd!
 
Back
Naar boven