XXL Nutrition

Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!

Bezoekers in dit topic

Ah oke, sorry ;)
zijn hier wel meerdere die doen alsof ze een suppdealer hebben maar het dan gewoon via een site hebben :rolleyes:

OT: mooie progressie ;)

Idd er zijn hier wel enkele comboys te vinden. Mij gaat het er om een eerlijk te zijn, wat win je ermee hier te liegen, we zijn hier om van elkaar te leren toch!

ik vraag me wel af wat je eraan over houdt :p mja zou je dit nog een keer willen gaan gebruiken of weet je dat niet??

Ben ook benieuwd wat ik ervan over houd, natuurlijk blijven onderhouden wel, verwacht wel een terugloop van een 2kg, hopelijk kan ik de rest behouden..
Geen idee voor de toekomst, men kuurtje zit er nu bijna op dus aan een volgende denk ik nog even niet..

Mocht ik ooit aan de AAS beginnen dan zal dit of Havoc mijn eerste kuurtje worden.
Bedankt voor je log

Havoc logjes zou ik eens moeten lezen om te weten wat het doet..Dit is gegarandeerd +5kg droge massa erbij en bij mij is er een pak vet af terwijl ik vrat als een beest de laatste weken! Wel 6/7 clean..
 
Na 2x moeten herbeginnen met uploaden grrrrr:mad:

Zoals beloofd foto's! Zijn gisterenmorgen getrokken.

Progressie december 2008 - mei 2009


18/04/09


15/05/09


18/04/09


15/05/09


Bijna 5 weken THE ONE erop zitten! Heeft toch wel zijn sporen nagelaten :D

Supps:
PWO: af en toe wat arginine
Visoliecaps
Multivits
Lean grow (Eiwit)

Training:
Eerste 4 weken alle spiergroepen 2x per week keihard aangepakt! Beuken, beuken en nog eens beuken! Ipod met Rammstein erop is een aanrader :D

Rust:
Veel + geen late uitstapjes gedaan in de 5 weken.

Alcohol:
GEEN!

Prettig weekend beesten!

DEC08_MAY09.JPG


PIC1A_1804.jpg


PIC1A_1505.jpg


PIC1_1804.jpg


PIC1_1505.jpg
 
hoeveel weken doe je eigenlijk met zon stack met die 2nd gear erachteraan???
 
hallo

ik ben van plan om ook een ph te doen 3-AD van anabolic Xreme .
zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben en zijn er veel side effects?
en wat waren de resulten daar van?
had ik 3-AD nu ni liggen dan had ik waarschijnlijk THE ONE geprobeerd.
als er ni teveel side effects zijn.zijn er die bij THE ONE?
en als pct voor na 3-AD had ik gedacht aan advanced PCT van anabolic Xreme
en lean FX van anabolic Xreme.
 
Duidelijke voorruitgang TS, ben je blij met de resultaten ?
 
lijkt het nou maar zo of heb je gyno ???
 
[quo]Rust:
Veel + geen late uitstapjes gedaan in de 5 weken.

Alcohol:
GEEN!

Prettig weekend beesten! [/quo]
dit is dus ook mijn planning :D

eerlijk, props voor je results.. maar op papier lijken ze enkel wat indrukwekkender dan op de foto.. zie de verschillen wel maar hoop persoonlijk op wat meer resultaat in de spiegel :$
 
Duidelijke voorruitgang TS, ben je blij met de resultaten ?

Blij met de resultaten, vet% is gezakt en in massa bijgekomen. De vraag is nu hoeveel er gaat over blijven van dit alles he..Vanaf morgen starten met PCT

lijkt het nou maar zo of heb je gyno ???

Belichting zit idd raar wat wel lijkt op gyno, is niet zo doch wel wat puffy nippels vind ik. Van vroeger al een dikke borst en tepel, zit nu eenmaal in men genen. Met dit kleine kuurtje zijn deze natuurlijk wat opgezwollen, hiervoor komt 2nd gear morgen op het menu om alles terug recht recht te trekken

Heb je ook foto's van andere poses? :)

Nope sorry, kodak is k*t en heb geen zelfontspanner of niet sorry

[quo]Rust:
Veel + geen late uitstapjes gedaan in de 5 weken.

Alcohol:
GEEN!

Prettig weekend beesten! [/quo]
dit is dus ook mijn planning :D

eerlijk, props voor je results.. maar op papier lijken ze enkel wat indrukwekkender dan op de foto.. zie de verschillen wel maar hoop persoonlijk op wat meer resultaat in de spiegel :$

Het blijft een ph e bro, voor meer dan 5kg en echt een opgeblazen resultaat moet je toch naar de de echte gear gaan.

Moet wel zeggen deze zijn getrokken na het opstaan, had eigenlijk is foto's moeten nemen op de gym maja. Ben wel tevreden, er is heel wat vet af rondom het middel en toch massa erbij.

Doch denk ik niet in de toekomst nog aan de ph te komen, weer naturel volop knallen!

Bij deze einde van deze log, hoop dat het voor andere een hulp kan zijn.

Grtz
 
Einde? :P Ah toe, laat ook even weten hoe 't gaat tijdens en vooral na de PCT, hoeveel je behouden hebt bijvoorbeeld :)
 
hallo

ik ben van plan om ook een ph te doen 3-AD van anabolic Xreme .
zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben en zijn er veel side effects?
en wat waren de resulten daar van?
had ik 3-AD nu ni liggen dan had ik waarschijnlijk ook THE ONE geprobeerd.
als er ni teveel side effects zijn.zijn er die bij THE ONE?
en als pct voor na 3-AD had ik gedacht aan advanced PCT van anabolic Xreme
en lean FX van anabolic Xreme
 
Het blijft een ph e bro, voor meer dan 5kg en echt een opgeblazen resultaat moet je toch naar de de echte gear gaan.

Moet wel zeggen deze zijn getrokken na het opstaan, had eigenlijk is foto's moeten nemen op de gym maja. Ben wel tevreden, er is heel wat vet af rondom het middel en toch massa erbij.

Doch denk ik niet in de toekomst nog aan de ph te komen, weer naturel volop knallen!

Bij deze einde van deze log, hoop dat het voor andere een hulp kan zijn.

Grtz
je hebt helemaal gelijk! bedankt voor de log! (btw moet zeggen dat gekeken vanaf december het verschil ZEER duidelijk te zien is, props!)
 
.
 
Laatst bewerkt:
Zit aan mn eerste week van The One. Heb precies ook een tandvleesontsteking.. Zou het kunnen dat het van dat product komt? Zou wel raar zijn..
 
Back
Naar boven