XXL Nutrition

Bluetooth koptelefoon, tips?

Bezoekers in dit topic

Jasenko

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
5 aug 2014
Berichten
3.059
Waardering
3.043
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Ik ben op zoek naar een bluetooth koptelefoon om tijdens het trainen te gebruiken om naar muziek te luisteren.
Ik heb nu gewoon oortjes, maar heb denk ik liever een koptelefoon.

In een filmpje van Matt Ogus heb ik gezien dat hij deze gebruikt:
https://kinivo.com/product/bth220-bluetooth-stereo-headphones/
Maar ze leveren niet naar NL anders had ik die misschien wel gekocht.

Iemand tips wat goed is qua prijs/kwaliteit? Het liefst niet te duur.
Het liefst ook eentje waarbij de band achter je hoofd (dus in je nek) gaat ipv op je hoofd.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een bluetooth koptelefoon om tijdens het trainen te gebruiken om naar muziek te luisteren.
Ik heb nu gewoon oortjes, maar heb denk ik liever een koptelefoon.

In een filmpje van Matt Ogus heb ik gezien dat hij deze gebruikt:
https://kinivo.com/product/bth220-bluetooth-stereo-headphones/
Maar ze leveren niet naar NL anders had ik die misschien wel gekocht.

Iemand tips wat goed is qua prijs/kwaliteit? Het liefst niet te duur.
Het liefst ook eentje waarbij de band achter je hoofd (dus in je nek) gaat ipv op je hoofd.

Ik heb zelf 2 van deze liggen. Ze zijn echt super goed en ik raad het zeker aan om de kinivio the kopen, beter ga je niet vinden onder de 50 euro. Ik heb ze zelf bij amazon.de gekocht met gratis verzending. Missch is dat een optie?
 
waarom niet oordopjes met zo,n oor ring gebruik ik zelf.
had eerst een kop telefoon van Monster maar die valt steeds af .
 
Die van Philips zijn inderdaad perfect! de SHB serie ;)
 
Heb zelf de Philips SHB7150 en ze voldoen prima vind ik, zit goed en prima geluid.
 
Heb hem uiteindelijk via amazon besteld zoals shrednation aanraadde.
Keurig op tijd geleverd, in totaal 35 euro kwijt incl. verzendkosten.

Gisteren voor het eerst mee gesport en bevalt prima!
 
Definieer ''niet te duur''. Ik heb er zelf een van Philips (http://www.hoofdtelefoonstore.nl/product/642492/philips-shb3060bk.html). Heb deze een paar maanden geleden aangeschaft via de airmilesshop. Hierdoor hoefde ik enkel verzendkosten betalen. De band loopt over je hoofd maar de prijs-/kwaliteitsverhouding is meer dan prima.


Deze ook aangeschaft deze week. Geluid was redelijk alleen mijn hoofd is duidelijk te smal voor de pasvorm. Het past wel, maar het ziet er niet uit. Mocht iemand interesse hebben dan mag je hem overnemen voor weinog.

Ik heb nu de shb9250 gekocht. Bevalt prima, goed geluid een mooie pasvorm. Een aanrader.
 
Deze ook aangeschaft deze week. Geluid was redelijk alleen mijn hoofd is duidelijk te smal voor de pasvorm. Het past wel, maar het ziet er niet uit. Mocht iemand interesse hebben dan mag je hem overnemen voor weinog.

Ik heb nu de shb9250 gekocht. Bevalt prima, goed geluid een mooie pasvorm. Een aanrader.
Hij is wel erg breed inderdaad. Eigenlijk heb je dat met vrijwel alle ''goedkopere'' modellen dat de pasvorm niet fantastisch is. Buiten dat is het gewoon een prima ding en scheelt dat ik hem vrijwel ''gratis'' kon aanschaffen.
 
Godverdomme kom je bij de gym doen je oordopjes het niet meer -_- 3e paar Philips SHS8100
wordt tijd voor een andere ik moet een headset hebben die niet afvalt als je wilt gaan benchen bijvoorbeeld.
tips ?
geen oordopjes die vallen me altijd uit tenzij die oorring heeft.
 
Ok heb die shb7000 nu al bijna 2 jaar oid en ding werkt prima
 
Ok heb die shb7000 nu al bijna 2 jaar oid en ding werkt prima
geen last van afvallen tijdens benchen bijvoorbeeld ?
ik had eerder een Monster kop telefoon werd er gek van.
 
geen last van afvallen tijdens benchen bijvoorbeeld ?
ik had eerder een Monster kop telefoon werd er gek van.
Ik bench nie XD. Maar met vlak liggen geen last van Nee. Gewoon die boog korter maken dat ie strak zit nehksandehenttt
 
die is nog best prijzig.
zit deze maand echt krap maar ik kan niet trainen zonder muziek :P
ff verder kijken naar een iets goedkopere
 
ik zou even op tweakers kijken! Daar had ik die van mij ook vandaan, beste prijs/kwaliteit verhouding (maar is al 2 jaar geleden) Philips Draadloze Bluetooth-hoofdtelefoon SHB9150BK rond de 60 euro was die toen. misschien nu wel wat goedkoper!
 
heb al gefixed heb gewoon nieuwe gekregen bij de winkel omdat ze het niet meer deden.
dus moet gewoon binnen 2 jaar terug gaan voor weer een nieuw paar :p
 
Back
Naar boven