AndroidHealthClinic

Blunders/ongelukken/fouten op het werk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
Vertel, laat eens wat sappige blunders/fouten horen:cool:

Ik zal zelf natuurlijk aftrappen

Het enige wat mij is overkomen is een paar dagen terug een dienblad met rode wijn over een paar mensen heen gemorst:o en als klap op de vuurpijl nog een 2e keer toen een gast enorm lomp tegen me aanknalde:roflol: Verder valt het nog wel mee
 
ff denken

ik werk als pizzabezorger, hier zijn er een paar;

de baas verteld me een straatnaam, ik rij naar die straat en kan het nummer niet vinden, bel na 5 min m'n baas op, blijk ik de straatnaam verkeerd verstaan te hebben, kon ik naar de andere kant van de stad rijden

ik moest 2 bestellingen wegbrengen, breng ik de 1e weg, zit ik niet op te letten rij ik zo naar de zaak, ga ik afrekenen, kom ik het geld van die andere bestelling tekort want die zat nog in de box

keer een bestelling van 10 euro gehad en ik kreeg 50 euro, het was al wat donker en ik zag het niet goed en ik zeg "ok bedankt!" tegen de klant en loop weg, zegt die klant ja het was 50 euro hoor :o

een keer was ik aan het werk en moest ik plots remmen om voorrang te verlenen, ik knijp me rem in en dat ding blokkeerd, hupattee, werd ik gelanceerd over m'n stuur :D

dat was het wel zo'n beetje.
 
Heb nog geen werk maar op school studeer ik electriciteit en heb al wel paar toestellen van 100'en euro's laten ontploffen. :o
 
I werk als automonteur

I had een beurtje gedaan bij een auto, Ton ik de olie bij wou vullen was het op dus we hadden een nieuw vat bestelt. Ht vat was binnengekomen en mijn baas gooit er 5 liter in, dit wist ik alleen niet, hij had ook niks gezegd. Ik zag even later dus het vat staan en gooide er ook 5 liter bij. die klant komt zijn auto ophalen en rijdt weg, 5 minuten later belt ie op dat hij langs de weg staat, een vreselijk hard brullend geluid op de achtergrond (het was dus een diesel btw) dat ding maakte constant 7000 toeren en even later liep de motor kapot. oorzaak een dieselmotor heeft geen gasklep, de motor wordt uitgezet door de brandstoftoevoer af te sluiten. maar omdat er zoveel olie inzat is de motor op die olie gaan lopen en vandaar dat hij hem ook niet uit kon zetten. Was mijn schuld ook niet had die lul van een baas van me het maar moeten zeggen.:cool::cool::cool::cool::cool:

Let niet op de ontbrekende letters want mijn toetsenbord doet heel vaag
 
Keer een glaasje laten vallen en het was stuk.

hihihih wat een blunder was dat, 2 nachten niet kunnen slapen.
 
Veel sollicitanten achter elkaar afgewezen, dus ff snel copy-paste. Kandidaat per ongeluk afgewezen omdat hij geen Nld sprak, die man heette 'de Boer' for **** sake. Belde me op om te vragen hoeveel fouten er dan in zijn cv stonden :D Toch prettig dat ie het sportief opvatte.
 
Ik heb een keer de bumper van mijn baas bijna in elkaar gereden. Ik had een vergadering van mijn baas en stapte in mijn auto om naar huis te rijden. Vervolgens zat ik nog een beetje te dagdromen over de vergadering en ik dacht. Ik zit vast en ik geef nog meer gaas. Bleek ik tegen de bumper van een andere auto te zitten. Ik ga naar de receptie en ik zeg "Van wie is die auto?". Bleek die van mijn baas te zijn. Dat was best wel erg. Gelukkig zijn het leaseauto's maar ik voelde me wel voor lul staan.
 
2 vrachtwagens verwisseld. Helemaal vol geladen (zo'n 50m³)
De één moest naar Luxemburg, de ander naar Zwolle.

Voor de rest blunder ik niet
 
ff denken

ik werk als pizzabezorger, hier zijn er een paar;

de baas verteld me een straatnaam, ik rij naar die straat en kan het nummer niet vinden, bel na 5 min m'n baas op, blijk ik de straatnaam verkeerd verstaan te hebben, kon ik naar de andere kant van de stad rijden

ik moest 2 bestellingen wegbrengen, breng ik de 1e weg, zit ik niet op te letten rij ik zo naar de zaak, ga ik afrekenen, kom ik het geld van die andere bestelling tekort want die zat nog in de box

keer een bestelling van 10 euro gehad en ik kreeg 50 euro, het was al wat donker en ik zag het niet goed en ik zeg "ok bedankt!" tegen de klant en loop weg, zegt die klant ja het was 50 euro hoor :o

een keer was ik aan het werk en moest ik plots remmen om voorrang te verlenen, ik knijp me rem in en dat ding blokkeerd, hupattee, werd ik gelanceerd over m'n stuur :D

dat was het wel zo'n beetje.

Die laaste 2 :roflol:
 
vorig jaar de eerste dag na mijn congé was ik bezig met stelling aan het plaatsen op 2de verdiep van een appartementsbouw boven een apotheker, die was juist een week open, en ze hadden daar zo'n 2 maanden ervoor schuifvensters geplaats beneden in zijn winkel, ik zet een stellingbaar (zo'n 20 kg) klaar tegen de muur buk me om mijn hamer opterapen en hoor een enorm lawaai. Die buis was naar beneden gekelderd recht die ruit in.
Er stonden verschillende klanten in die apothekerie, die schrokken zich natuurlijk rot.
 
Op je eerste dag werk een harde knaller laten vliegen net als de baas achter je binnenkomt...
 
Alleen maar standaard en/of lompe dingen. Bij de AH gewoon dingen laten vallen enzo (die glazen flessen met versgeperst sap zijn k*t!).
Baantje in de afwas ook vanalles laten vallen.
En met folderwijk een keer 12 klachten gehad van mensen die natte foldertjes hadden, mja de mensen in het woonwagenkamp hebben geen brievenbus dus daar legde ik het op de deurmat. Eigen schuld. :o
 
En met folderwijk een keer 12 klachten gehad van mensen die natte foldertjes hadden,

:roflol: klagen over natte folders, hoe tokkie kun je worden... :roflol:
 
Ik heb een keer in de albert hein in het magazijn zo'n hele kar vol met taarten laten vallen :o
 
In mn vorig leven als carroseriebouwer/metaalbewerker , keertje een kopschot aan het lassen vielen er een paar lasspetters naast het lasdeken op een paar remleidingen. Er zit dus een soort goedje in de remleidingen dat aardig brandbaar is , waarop het begon te fikken. Daarna begon de rest te smelten en te branden , kan je vertellen heb nog nooit zo hard met de brandblusser gerend. Jammer genoeg was dit een poederblusser. Dus na het ''brandje'' alles opnieuw aan elkaar aangesloten , proefrondje gemaakt alles leek goed te zijn.

Paar weken later komt de klant weer terug met de vrachtwagen , bleek nou dat de bluspoeder in combi met regen de beschermende laag van de bedrading opvrat wat als gevolg had een hoop vreemde storingen . Resultaat : nieuwe kabelboom ter waarde van €5000,- euro

Paar weken later nog een bumper eraf gereden van een spiksplinternieuwe actross , kon de baas ook niet waarderen hehehe. Toen mn carriere maar opgegeven
 
In mn vorig leven als carroseriebouwer/metaalbewerker , keertje een kopschot aan het lassen vielen er een paar lasspetters naast het lasdeken op een paar remleidingen. Er zit dus een soort goedje in de remleidingen dat aardig brandbaar is , waarop het begon te fikken. Daarna begon de rest te smelten en te branden , kan je vertellen heb nog nooit zo hard met de brandblusser gerend. Jammer genoeg was dit een poederblusser. Dus na het ''brandje'' alles opnieuw aan elkaar aangesloten , proefrondje gemaakt alles leek goed te zijn.

Paar weken later komt de klant weer terug met de vrachtwagen , bleek nou dat de bluspoeder in combi met regen de beschermende laag van de bedrading opvrat wat als gevolg had een hoop vreemde storingen . Resultaat : nieuwe kabelboom ter waarde van €5000,- euro

Paar weken later nog een bumper eraf gereden van een spiksplinternieuwe actross , kon de baas ook niet waarderen hehehe. Toen mn carriere maar opgegeven

dat zijn dan geen beste remleidingen als die zo snel smelten.
 
dat zijn dan geen beste remleidingen als die zo snel smelten.

Waren nieuwe remleiding , aardig dikwandig . Maar in combi met een paar lasspetters en een goed fikje , fikt alles aardig. snel weg . Het waren geen rvs remleiding meer een soort van hard plastic.
 
Back
Naar boven