Romyw
Dutch Bodybuilder
- Lid geworden
- 3 nov 2011
- Lengte
- 1m63
je zegt dat ze net bevallen is van een baby en ze wil nu al vermageren? Als jullie kind nu geniet van borstvoeding, dan is dit absoluut nog niet de tijd om daar aan te beginnen. Weet niet of dit ook zo is, maar ik miste het in je verhaal.
Ken het probleem, heb het zelf geprobeerd door eerst het snoepgedrag te verminderen en pas later naar een verantwoord voedingsschema. Wat goed hielp was haar erop te wijzen als ze zo doorging dat de kinderen hetzelfde gaan doen. daar schrok ze behoorlijk van. Maar dit alleen als bovenstaande niet meer van toepassing is.
Ze kan wel gezonder gaan eten, en niet minder.. daar hebben ze beide waarschijnlijk voordeel aan qua extra vitaminen/mineralen noem maar op! En ik ben 12kg in een jaar afgevallen door gezonder te eten (niet minder dus!).
Ik at eerst elke avond chips/chocola , maar 3x per dag +- 2000kcal
en met mijn dieetverandering at ik 5-6k per dag, meer zelfs in verhouding en kwam toch iets lager uit in kcal en viel ervan af.
Qua sport: ik zou zeggen wandelen, gezond voor het kindje en voor jezelf. en ik weet niet of je zwaar kan sporten met 120kg. In ieder geval gewoon es beginnen met een klein rondje, en steeds uitbreiden als t kan? Dan wordt je conditie vanzelf beter en kan ze steeds trotser op haarzelf worden omdat ze steeds beter wordt in alles wat ze doet. + Dan kan ze dr mooie baby aan iedereen showen!
(Dit zou ik in ieder geval doen als ik 120kg woog en net was bevallen)