AndroidHealthClinic

BMW M3 Challenge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stancke

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2006
Berichten
3.974
Waardering
2
[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Ontwikkelaar Blimey! zal je niet direct bekend in de oren klinken. Ze zijn ontstaan na een opsplitsing met Simbin, die weer bekend zijn van games als GTR, GTR2 en GT Legends. Blimey! werkt al enige tijd achter de schermen aan een Ferrari-simulator, maar binnenkort kunnen we daadwerkelijk hun eerste wapenfeit verwachten. En nog gratis ook! Het betreft een simulatie van de nieuwste BMW M3. Naar verwachting zal het behoorlijk realistisch zijn, maar middels hulpmiddelen kunnen ook minder begaafde coureurs zo'n monsterlijke M3 proberen zonder meteen brokken te maken.
Dus, slechts één type auto, op één circuit (Nurburgring GP), maar wel met 16 man online.

 
systeemeissen?
 
Snik waarom geen S8 :(
 
systeemeissen?

Geen systeemeisen :D Tamelijk zwaar spel (lees: CPU rond de 2.0ghz moet het wel trekken :))

Waarom geen S8? Simpel, omdat het spel gemaakt is ter promotie van BMW op de IAA Beurs :D
 
Schade is matig, verder als wat deuken gaat het niet, verder ziet het er wel goed uit. (ik vloog ook een keer de map uit, en ik sprong een kee rop een tribune, beetje buggy nog :p
 
lijkt me een mooi spel, aankomend weekend downloaden en spelen!
;)
 
Back
Naar boven