Fitness Seller

board "probleem"

Bezoekers in dit topic

Ghost

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 mrt 2003
Berichten
54
Waardering
0
Nadat ik een post had geplaatst wilde ik edit doen om er een foutje uit te halen. Het onderstaande kreeg ik vermeld:

'You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation'

Ik heb me opnieuw ingelogd maar weer kreeg ik de zelfde boodschap..................terwijl ik dit nog nooit eerder gehad heb.
Hoe kan ik dit oplossen?

Groet, Ghost :)
 
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5161

ik heb een soortgelijkend probleem gehad en af en toe nog steeds.
maar dit moet naar bovenstaande sectie worden geplaats. Ik snap wel dat je m hier plaatst overigens, omdat hier meer members zullen kijken en je dus meer feedback krijgt.

Maar jouw melding klinkt wel erg vreemd idd en een stuk ernstiger.
ben benieuwd en succes ermee. behoorlijk frustrerend.

is dit overigens eenmalig gebuerd of heb je er nog vaker last van gehad?
 
het probleempje is opgelost na een paar keer opnieuw proberen ging het plotseling weer :clap:

Groet Ghost
 
Ligt aan je eigen cookies, die moet je op tijd legen.
 
Ik had dus hetzelfde probleem als ghost.als ik een pagina wou openen dan moest ik mijn password en username invoeren.erg irritant.ik heb me opnieuw ingelogd op de beginpagina en het lijkt verholpen.ps. wat bedoel je met cookies admin,en waar zitten deze?stomme vraag maar dit is allemaal nieuw voor mij.thanx.
 
En kan dit er trouwens ook voor zorgen dat het soms zo langzaam gaat?
 
Back
Naar boven