Fitness Seller

Lees dit eerst **** BOARD-REGELS **** (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big Cat

CEO @Muscleandsportsscience.be
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
3.180
Waardering
339
Lengte
1m84
Massa
97kg
Vetpercentage
6%
ALLE LEDEN MOETEN DIT LEZEN EN ER MEE OVEREENSTEMMEN ALVORENS VERDER TE LEZEN OF TE POSTEN. ALS JE EEN REGEL NIET VERSTAAT, VRAAG HET AAN EEN MODERATOR. HET NEGEREN VAN DEZE REGELS KAN RESULTEREN IN HET PERMANENT BANNEN VAN JE ACCOUNT, EN IN HET GEVAL VAN MEERDERE ACCOUNTS, HET BLOKKEREN VAN JE IP-ADRES.

DE REGELS

1. Bronnen posten is niet toegestaan

Source posten is het vermelden van een bron of leverancier die illegale middelen aanbiedt, bij naam, bij adres of gelijk wat. De reden is natuurlijk dat wij dit onder geen enkele vorm toelaten omdat het wettelijk verboden is. Enkele stipulaties :

1. Scammers. Voor je de naam van een vermoedelijke scammer post of hem out als een scammer, overleg met een moderator en leg de bewijzen voor. Als blijkt dat het inderdaad een scammer is zal hij aan de scammer lijst toegevoegd worden. Post je zoiets zonder overleg en het blijkt geen waar te zijn, dan wordt je geband.

2. Het bespreken van bronnen. Als je in onderhandeling bent of bent geweest met een bron en je vermeld zijn manier van verzenden zal je post verwijderd worden. Als je de bron daarenboven kenbaar maakt, dan wordt je zonder pardon van dit board verwijderd. Andere punten behalve verzenden kunnen openlijk worden besproken, zolang de bron niet kenbaar gemaakt wordt.

3. Bronnen die adverteren. Dit zullen we uiteraard niet toestaan. Eerst en vooral weten we niet dat je geen scammer bent, ten tweede als je echt een goede bron bent dan is publiek adverteren een fantastische manier om aan alle wettelijke instanties kenbaar te maken wie je bent en wat je doet, ten derde zou dit forum de wet overtreden als het illegaal handelen zou toelaten en/of stimuleren. Als je deze regel negeert wordt je IP adres zonder pardon geblokt en krijg je nooit meer toegang tot dit forum. Hierop wordt streng toezicht gehouden, ook in privé berichten!

2. Vraag niet openlijk naar bronnen of leveranciers

Als je openlijk naar een bron vraagt heb je veel kans dat je inbox daarna overstelpt wordt door mails van scammers die op de loer liggen. Zo kun je veel geld verliezen en zelfs je vrijheid als je in de val gelokt wordt door eventuele wettelijke instanties die dit board eveneens kunnen lezen. Tezamen met regel 1, zal deze regel zeer streng nageleefd worden. Je post wordt verwijderd en je krijgt minimaal 2 strafpunten tot een tijdelijke of zelfs permanente ban. Want als je zoiets post dan ben je een bedreiging voor dit forum en voor de leden die wel de regels kunnen lezen.

3. Bespreken van UG labs of producten van UG labs

Onderstaande regels zijn tot nader bericht vervangen door de regels in deze post: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/board-regels-iedereen-lezen-1615/#post2241448 Het bespreken van merken en uitwisselen van ervaringen van verschillende merken is NIET toegestaan.

Het bespreken van UG labs (underground labs) laten wij op dit board slechts in beperkte mate toe. Deze discussies horen vooral over de kwaliteit van producten te gaan en de mogelijke schade/bijwerkingen die bepaalde producten kunnen teweeg brengen.

Het is in GEEN geval toegestaan om:

1. Namen of adressen van personen die meewerken aan een bepaald UG lab openbaar bekend te maken, of de naam van een bepaald lid te laten doorschemeren.

2. Zelf te laten doorschemeren dat je medewerker of tussenpersoon bent van een UG lab of organisatie die illegale middelen kan bezorgen.

3. Zomaar zonder onderbouwing en/of bron te beweren dat een bepaald UG lab producten produceert die niet bevatten wat ze horen te bevatten, en/of ernstige schade kunnen toebrengen als gevolg daarvan.

Klaarheid over de regels van deze sectie en de subfora

Nog even een extra topic om klaarheid te scheppen m.b.t. het reglement voor met name het subforum "Is het Echt of Nep?". Wat we ondervonden hebben als moderators en beheerders is dat er in dit subforum een vrij groot risico is op schijn van partijdigheid. Zowel bij leden als moderators, of het nu terecht is of niet. Daarom heb ik besloten om de regels in dit subforum aan te scherpen. Anderen zouden dit subforum liever zien verdwijnen, maar ik blijf erin geloven en vind het een belangrijke bijdrage leveren aan de gezondheid van gebruikers. Ook financieel gezien is het belangrijk dat mensen weten of ze het authentieke product in bezit hebben.

Dus om dit subforum een kans te geven, vraag ik aan iedereen om voortaan rekening te houden met de volgende beperkingen:

  1. Dit subforum dient om de authenticiteit van producten na te gaan. Is het product echt of niet, niet meer en niet minder. Andere meningen interesseren ons niet en willen we ook niet horen.

  2. Omwille van de vorige beperking: géén waardeoordelen over de producten. Meningen als "dit product is wel lekker" of "ik ga hier erg goed op" zijn dus voortaan niet meer toegestaan. Alleen zo kunnen we garanderen dat er onpartijdigheid is.

  3. Reageer neutraal/objectief en wetenschappelijk. Daarmee bedoel ik: baseer je op gegevens die zo betrouwbaar mogelijk zijn. Nog eens: wat we willen weten is of een product het origineel is, of namaak.

  4. Scammers & oplichters niet zomaar bespreken in elk topic. Als een bepaald UG lab rommel zou voortbrengen, of wanneer er sprake is van veel namaak bij een bepaald merk, dan zullen we dit als leiding onderling bespreken en apart aankondigen. Losstaande meningen en uitingen in topics kunnen dus niet meer.

Om het voortbestaan van het subforum te kunnen garanderen vraag ik aan iedereen die hier meeleest en post, om deze regels nauwgezet te volgen en te respecteren. Hou er rekening mee dat dit voor de leiding belangrijk is, en verwacht je dan ook aan serieuze sancties (nultolerantie) op dit vlak.

Zij die dit respecteren bedankt ik alvast, en wens iedereen verder veel succes en plezier toe met de AAS sectie en subfora.

4. Bespreken van prijzen

Het bespreken van de marktprijzen voor anabolen e.a. prestatieverhogende middelen die illegaal zijn zonder doktersvoorschrift, is hier niet toegestaan. De gangbare prijzen zullen echter in dit topic staan alszijnde een referentie.

5. Regeling in verband met off topic posts

Als je dingen hebt te bespreken die niets met anabolen e.a. prestatieverhogende middelen te maken hebben, zet ze dan ook niet op dit forum. Er zijn verscheidene andere forums voor alle andere zaken ivm bodybuilding, en anders kun je terecht in het forum Allerlei. Dit forum is enkel bedoeld voor informatie en vragen omtrent doping: AAS, insuline, diuretica, GH, clen, schildklierhormoon etc.

6. Vloeken en ongehoord gedrag

De regels hier omtrent zijn uiteraard niet in steen gegraveerd. Ze worden afzonderlijk bekeken. Als je er niet van maakt om openlijk illegale dingen te bespreken, dan maak je er ook niet van om eens een vloek te horen. Maar laten we het ordentelijk houden. Opmerkingen waarvan de enige bedoeling is te kwetsen kunnen niet en zullen worden verwijderd, gevolgd door een waarschuwing. Bij meerdere voorvallen zal ingegrepen worden op de manier die nodig geacht wordt.

Sterke taal kan en mag, maar hou het functioneel. Als een goede discussie verhit raakt vallen er al eens woorden, en als het intelligente mensen zijn wordt dat vergeven en vergeten. Zulke woorden kunnen wel (in geval van klachten) verwijderd worden uit de post door moderators (zolang dit geen afbreuk doet van de essentie van de post).

Een klein beetje vrijheid moet kunnen voor vooruitgang en om discussies wat levendiger te houden. Word die vrijheid misbruikt om mensen persoonlijk te kwetsen, dan volgen er strafpunten en bij herhaling een tijdelijke tot permanente ban.

7. Mensen onder de 21 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, mogen geen vragen m.b.t. kuren stellen en mensen onder de 18 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 21 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 21 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische substanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 21 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

8. Dit is geen forum voor discussie van andere illegale substanties

Bodybuilding draait om mentale en fysieke gezondheid. Hoe houd je die, hoe bevorder je die en hoe verpest je het niet. Recreationele drugs horen hier niet. Ze doen het doel van onze sport teniet en vereenzelvigen anabolica met gevaarlijke narcotica en zo verder.

9. Heb geduld

De bedoeling van de mods en de admin is dit het beste board te maken van Nederland en België. We hebben een paar mensen die er verstand van hebben, maar ook zij leren nog bij. Mettertijd zal ik hier nog meer informatie en een FAQ plaatsen, zullen er nog mensen bijkomen die er veel van kennen en zo voort. Maar uiteraard kunnen we niet overal tegelijk zijn. Dus heb geduld, we doen ons best.

10. E-mailadres in handtekening vanaf heden niet meer toegestaan!

Vanaf heden is het niet langer toegestaan om een e-mailadres in een handtekening te vermelden.

Dit om de schijn van eventuele verkoop van aas tegen te gaan.

11. Veelgestelde vragen sticky

Deze moet je ook lezen alvorens te posten. De bedoeling van een FAQ is veel herhaalde en simpele vragen te vermijden, zodat belangrijker zaken kunnen besproken worden.

Deze is hier te vinden: Anabolen FAQ - Kijk hier eerst voor je een vraag stelt

12. DISCLAIMER

************************************************************************

BODYBUILDING.NL EN DE AUTEUR(S) PRATEN HET GEBRUIK VAN ANABOLE STEROIDEN EN ANDERE (PRESTATIEVERHOGENDE) STOFFEN NIET GOED, NOCH MOEDIGEN ZIJ HET AAN. DE INFORMATIE OP DEZE WEBSITE IS ENKEL BEDOELD ALS VERMAAK. DE ADVIEZEN IN POSTS, TOPICS OF ARTIKELS MOGEN NOOIT HET ADVIES VAN EEN ERKENDE DOKTER VERVANGEN. GEBRUIK OP DIT BOARD VERMELDE MIDDELEN NIET INDIEN ZE ZONDER DOKTERSVOORSCHRIFT ILLEGAAL ZIJN IN JOUW WOONPLAATS. WIJ ZIJN NIET VERANTWOORDELIJK VOOR VERKEERDE INTERPRETATIE VAN DE TEKSTEN OP DIT FORUM. JE GAAT ERMEE AKKOORD DOOR VERDER TE GAAN, DAT JE ONS NIET VERANTWOORDELIJK STELT VOOR HET VERKEERD GEBRUIKEN VAN DE VERMELDE STOFFEN, OF DE MOGELIJKE GEVOLGEN DAARVAN.

************************************************************************
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Scammers

Het verkrijgen van echte AAS via betrouwbare suppliers is -zeker voor iemand zonder bronnen in real life- een moeilijke opdracht.

Niet alleen worden er erg veel fakes op de markt gebracht en verkocht door zgn. scammers, ook gebeurd het bijv. regelmatig dat mensen geld overmaken en er niets voor terug zien. Deze of gene lijkt daarna van de aardbodem te zijn verdwenen als je verhaal wilt komen halen. Erg lullig natuurlijk, want aangifte doen bij de politie is niet echt een goed idee in deze situaties. :cool:

Laten we om te beginnen stellen dat echte suppliers je bijna nooit direct zullen benaderen of je toevalig wat nodig hebt. Echte suppliers kunnen en willen het risico niet lopen dat ze toevallig richting een undercover politieagent PM'en. :)


Als je twijfelt of iemand een scammer is, kan je;

a) De , van dit subforum een PM/mail sturen.

b) 1 of 2 kleine dingetjes afnemen en kijken hoe de koop gaat. Als je hetgeen keurig volgens de afspraken krijgt, ga je aan de hand van de sites waar fakes besproken worden (of foto's van echte AAS staan) kijken waar je op moet letten bij hetgeen je nu hebt gekregen. Of je maakt zelf een (scherpe) foto en post het ter inzage aan de experts hier.

Persoonlijk denk ik echter dat mits je het niet 100% vertrouwd, je het risico niet moet nemen. Dat je je geld kwijt bent is tot daar aan toe, maar als je gezondheid schade zal ondervinden omdat je geen AAS, maar zonnebloemolie of erger zit te injecteren is de keuze lijkt mij snel gemaakt.
 
LEZEN! ---- aanbieden via PM ----

Om meteen met de deur in huis vallen, bij deze stopt het aanbieden en handelen in steroiden via PM vanaf NU.

Buiten het feit dat er veel members zich ergeren aan de actieve zoektocht van (beginnende) suppliers naar klanten staan wij van DBB het niet toe dat deze ongein een forum zoals DBB juridisch gezien in een zeer nare positie kan brengen.

Met deze post alszijnde allerlaatste waarschuwing zijn wij nog zeer coulant aangezien de board regels bij een ieder bekend mogen zijn. Een deel van de crew was zelfs ook voor directe bans ipv nog deze allerlaatste waarschuwing.

Als wij vanaf nu te horen krijgen dat er iemand actief via PM klanten zoekt om steroiden te verkopen is het direct einde verhaal. Ban + IP ban. Geen verdere discussie mogelijk.


DBB Team.
 
Laatst bewerkt:
---> Bespreken UG labs vanaf nu helemaal verboden <---


Allemaal,

Naar aanleiding van de wereldwijde operatie 'Raw Deal' (Operation Raw Deal - Google News) heeft BODYBUILDING.NL besloten om vanaf vandaag het bespreken van UG labs in zijn geheel (inclusief het noemen van namen) te verbieden.

Het was al verboden om ondermeer perikelen rond UG labs en justitie te bespreken maar nu zijn dus ook de vragen over de kwaliteit van UG labs niet meer toegestaan.

De enige uitzondering op deze regel is een topic in de Echt of Nep? sectie waarin puur en alleen aan de hand van een goede duidelijke foto naar de echtheid wordt gevraagd.


Op het overtreden van deze regel volgt de 1ste keer een strafpunt. De keer daarna zal er direct een ban volgen.
 
Handel via PM en/of EMAIL

De laatste tijd komen er klachten binnen van leden die via PM en/of EMAIL zijn benaderd door aas-dealers.

Ook de echt/nep sectie word misbruikt door bepaalde leden.
Hier word maar al te vaak doorgeschemerd dat sommigen in het bezit zijn van een leuk arsenaal aas.
Ook dit is NIET TOEGESTAAN!! Dit noemt men uitlokking.

Het DBB beleid is hier heel duidelijk in, het is NIET TOEGESTAAN te handelen via dit forum!!

Leden die na deze zoveelste waarschuwing nog steeds worden benaderd door hen, worden verzocht dit te melden aan 1 van de mods.
 
Laatst bewerkt:
Adviezen geven vanaf 21 jaar!!!

Wil iedereen die nog geen 21 jaar is GEEN adviezen geven.
Ondanks dat je misschien al heel ervaren bent op het gebied van aas, wat natuurlijk al vreemd genoeg is voor een dergelijke leeftijd.

Bedankt!
 
Klaarheid over de regels van deze sectie en de subfora

Nog even een extra topic om klaarheid te scheppen m.b.t. het reglement voor met name het subforum "Is het Echt of Nep?". Wat we ondervonden hebben als moderators en beheerders is dat er in dit subforum een vrij groot risico is op schijn van partijdigheid. Zowel bij leden als moderators, of het nu terecht is of niet. Daarom heb ik besloten om de regels in dit subforum aan te scherpen. Anderen zouden dit subforum liever zien verdwijnen, maar ik blijf erin geloven en vind het een belangrijke bijdrage leveren aan de gezondheid van gebruikers. Ook financieel gezien is het belangrijk dat mensen weten of ze het authentieke product in bezit hebben.

Dus om dit subforum een kans te geven, vraag ik aan iedereen om voortaan rekening te houden met de volgende beperkingen:

  1. Dit subforum dient om de authenticiteit van producten na te gaan. Is het product echt of niet, niet meer en niet minder. Andere meningen interesseren ons niet en willen we ook niet horen.

  2. Omwille van de vorige beperking: géén waardeoordelen over de producten. Meningen als "dit product is wel lekker" of "ik ga hier erg goed op" zijn dus voortaan niet meer toegestaan. Alleen zo kunnen we garanderen dat er onpartijdigheid is.

  3. Reageer neutraal/objectief en wetenschappelijk. Daarmee bedoel ik: baseer je op gegevens die zo betrouwbaar mogelijk zijn. Nog eens: wat we willen weten is of een product het origineel is, of namaak.

  4. Scammers & oplichters niet zomaar bespreken in elk topic. Als een bepaald UG lab rommel zou voortbrengen, of wanneer er sprake is van veel namaak bij een bepaald merk, dan zullen we dit als leiding onderling bespreken en apart aankondigen. Losstaande meningen en uitingen in topics kunnen dus niet meer.

Om het voortbestaan van het subforum te kunnen garanderen vraag ik aan iedereen die hier meeleest en post, om deze regels nauwgezet te volgen en te respecteren. Hou er rekening mee dat dit voor de leiding belangrijk is, en verwacht je dan ook aan serieuze sancties (nultolerantie) op dit vlak.

Zij die dit respecteren bedankt ik alvast, en wens iedereen verder veel succes en plezier toe met de AAS sectie en subfora.
 
Laatst bewerkt:
E-mailadres in handtekening vanaf heden niet meer toegestaan!

Vanaf heden is het niet langer toegestaan om een e-mailadres in een handtekening te vermelden.

Dit om de schijn van eventuele verkoop van aas tegen te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven