Fitness Seller

Sticky Boardregels in de 'kuurlogs sectie' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Handel. Niet het gebruik ervan.
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Niet vergeten dat het nog altijd illegale middelen zijn

Het is een beetje een grijze zone natuurlijk gezien er in NL een gedoogbeleid bestaat en in BE niet ;)
 
Nogmaals

Naar aanleiding van de wereldwijde operatie 'Raw Deal' (Operation Raw Deal - Google News) heeft BODYBUILDING.NL besloten om vanaf vandaag het bespreken van UG labs in zijn geheel (inclusief het noemen van namen) te verbieden.Het was al verboden om ondermeer perikelen rond UG labs en justitie te bespreken maar nu zijn dus ook de vragen over de kwaliteit van UG labs niet meer toegestaan.

De enige uitzondering op deze regel is een topic in de Echt of Nep? sectie waarin puur en alleen aan de hand van een goede duidelijke foto naar de echtheid wordt gevraagd.


Op het overtreden van deze regel volgt de 1ste keer een strafpunt. De keer daarna zal er direct een ban volgen

Ik heb dit niet verzonnen maar ik pas het wel toe
 
Ik vind dit goed, maar ik vind dat de mods die een ban uitdelen zonder enige vorm van toelichting of verwijzing naar de regels ook aangepakt mogen worden. Na een ban kan je verdomme niemand vragen waarom ze dit hebben gedaan!
 
Ik vind dit goed, maar ik vind dat de mods die een ban uitdelen zonder enige vorm van toelichting of verwijzing naar de regels ook aangepakt mogen worden. Na een ban kan je verdomme niemand vragen waarom ze dit hebben gedaan!

Een ban hoort inderdaad gegrond te zijn, daar ben ik het volledig mee eens. Een ban komt ook niet van vandaag op morgen, doorgaans gaan er al veel verschillende verwittigingen aan vooraf (handel is wel instant permban)

Volgens mij kan er bij een ban ook nog wel altijd contact opgenomen worden met Big-T
 
Gaat toch niet gebeuren. Dan wordt dbb meer een plek om te handelen en dat is wat men net niet wil hier.
Als je een goede beheerder hebt die het kaf van het koren kan scheiden niet ;-)
 
Gaat toch niet gebeuren. Dan wordt dbb meer een plek om te handelen en dat is wat men net niet wil hier.
Vind het een te groot risico idd. Zo ver mogelijk van handel faciliteren wegblijven is het veiligst. Als AAS probleemloos op de vrije markt zouden zijn (all for) dan zou het niet uitmaken, maar we kunnen niets riskeren wat dit betreft. Ik zou zeggen stel gevoelige vragen via Messenger of een privé mail account.

Iemand zou natuurlijk een dark web link kunnen aanmaken, zolang wij er maar niets mee te maken hebben.
 
Dbb AAS groepsgesprek op App, ideetje? :D
 
Dbb AAS groepsgesprek op App, ideetje? :D

Doe toch maar niet :D Appen staat iedereen vrij natuurlijk maar niet met de naam van het board eraan verbonden
 
Sorry, zal er beter opletten.

waarom wordt het AAS sectie wel gecensureerd en het Prohormonen en SARMS gedeelte niet dan?

Sowieso raar dat de PH en SARMS onder Supplementen vallen. Het is verboden in NL en het heeft dezelfde werking als AAS en er wordt in dat sectie openlijk verwezen naar websites en semi-openlijk verhandeld. Verwijzen naar websites mag in het AAS gedeelte ook niet
 
Sorry, zal er beter opletten.

waarom wordt het AAS sectie wel gecensureerd en het Prohormonen en SARMS gedeelte niet dan?

Sowieso raar dat de PH en SARMS onder Supplementen vallen. Het is verboden in NL en het heeft dezelfde werking als AAS en er wordt in dat sectie openlijk verwezen naar websites en semi-openlijk verhandeld. Verwijzen naar websites mag in het AAS gedeelte ook niet

Bedankt voor het begrip bro ! Als het van mij afhing stonden de prohormonen en SARMS topic ook in de anabolen-sectie en NIET bij de supplementen, maar Big-T beslist daarover. Ik heb eigenlijk geen idee of linken naar websites daar toegelaten is ? Big-T
 
Toch eens doorgelezen en staan nuttige dingen. Mijzelf ook wel eens op betrapt met opmerkingen.

Nederland blijft toch raar land waar alles over drugs besproken, getest en gedocumenteerd kan worden. Maar met aas is dit uit den boze...

Maar de achterliggende gedachte om handel te voorkomen begrijp ik wel.
 
Ik heb de regels niet opgemaakt, ik moet enkel toezien dat ze toegepast worden

Mogen er in de kuurlogs foto's worden geplaatst van de gear?
 
Back
Naar boven