AndroidHealthClinic

Boardsponsors dit is wat jullie klanten willen ... (1 bezoeker)

Zou jij deze handige wheymixer willen?


  • Totaal stemmers
    16

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Velen weten het misschien nog niet, maar ik ben eigenlijk een professionele trendwatcher:cool:. Ik heb daarom de voorbije 15 minuten aan trendwatching gedaan op het internet om te kijken wat jullie (en ik) nodig hebben in de heel nabije toekomst (het liefst nog vandaag). 15 minuten lijken op het eerste gezicht weinig, maar vergis jullie niet, ik ben ten slotte een professional (en werkloos). Daarom presenteer ik jullie de Vitaminder Fit & Fresh Portable Drink Mixer.

Jawel... bekers, shaken, klungelen met de dop, nog meer geklungel bij het afwassen van de shakebeker. Een man weet wel beter. Deze Portable Drink Mixer van Vitaminder heeft dan ook gedacht aan de moderne man. Een man die houdt van efficiëntie. Een man die snel dingen gedaan wil krijgen, zodat er meer tijd over blijft voor verdiende ontspanning. Jawel, een "wijze" man.

Bij het gebruik van deze mixer, schenkt u gewoon water in een glas, u strooit er wat wheypoeder over, u mixt vervolgens snel en efficiënt het water met de poeder en BOOOYAH!!!!! Een heerlijke wheyshake waarmee u tijd en frustraties bespaart.

Hoeveel moet deze handige mixer kosten? Slechts 8 dollar, en weet u wat? U krijgt er gewoon een gratis reistasje bij zodat je hem altijd kan meenemen EN nog een tweede hulpstuk.

31y2u1Vy6gL._SY300_.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=CIK9wSIvlfg

Maar wacht eens even... Er is precies geen enkele Europese webshop die deze dingen verkoopt voor een deftige prijs (tenzij ik erover kijk).
Wie vindt een goedkope shop waar de verzendingskosten goed meevallen?