AndroidHealthClinic

Boardsponsors dit is wat jullie klanten willen ... (1 bezoeker)

Zou jij deze handige wheymixer willen?


  • Totaal stemmers
    16

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Velen weten het misschien nog niet, maar ik ben eigenlijk een professionele trendwatcher:cool:. Ik heb daarom de voorbije 15 minuten aan trendwatching gedaan op het internet om te kijken wat jullie (en ik) nodig hebben in de heel nabije toekomst (het liefst nog vandaag). 15 minuten lijken op het eerste gezicht weinig, maar vergis jullie niet, ik ben ten slotte een professional (en werkloos). Daarom presenteer ik jullie de Vitaminder Fit & Fresh Portable Drink Mixer.

Jawel... bekers, shaken, klungelen met de dop, nog meer geklungel bij het afwassen van de shakebeker. Een man weet wel beter. Deze Portable Drink Mixer van Vitaminder heeft dan ook gedacht aan de moderne man. Een man die houdt van efficiëntie. Een man die snel dingen gedaan wil krijgen, zodat er meer tijd over blijft voor verdiende ontspanning. Jawel, een "wijze" man.

Bij het gebruik van deze mixer, schenkt u gewoon water in een glas, u strooit er wat wheypoeder over, u mixt vervolgens snel en efficiënt het water met de poeder en BOOOYAH!!!!! Een heerlijke wheyshake waarmee u tijd en frustraties bespaart.

Hoeveel moet deze handige mixer kosten? Slechts 8 dollar, en weet u wat? U krijgt er gewoon een gratis reistasje bij zodat je hem altijd kan meenemen EN nog een tweede hulpstuk.

31y2u1Vy6gL._SY300_.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=CIK9wSIvlfg

Maar wacht eens even... Er is precies geen enkele Europese webshop die deze dingen verkoopt voor een deftige prijs (tenzij ik erover kijk).
Wie vindt een goedkope shop waar de verzendingskosten goed meevallen?

En bodyenfitshop, sportfood ... wanneer verkopen jullie deze mixer? Op Ebay worden 72 stuks verkocht voor 200 dollar = 2,8 dollar/stuk. Wel zonder verzending, maar lijkt me doenbaar toch?
 
Laatst bewerkt:
Leuk als je geen armen hebt om te mixen, anders nutteloos en voor die prijs zal het toch binnen een maand naar de kloten zijn.
 
Lijkt me echt brol.
 
Lijkt op van die dingen waar je schuim mee kan maken op je koffie
 
Ik drink nooit puur eiwit shakes. Bij mij gaat er altijd nog iets anders doorheen. Dat kan dit kleine ding niet de baas, dus ik zal bij mijn gewone shakebeker blijven.
 
Ik heb zelf nog F.I.T mobile mixers gehad van bodybuilding.com en die waren idd brol. Dingen gingen maximum een jaar mee omdat de bevestiging aan het toestel altijd afbrak, maar deze lijkt zeker steviger. Is trouwens ook leuker als mensen kunnen kiezen bij gifts tussen een shakebeker of een portable mixer. Beiden hebben dezelfde marktwaarde en als je dan al een paar shakebekers hebt is een mixer leuk meegenomen.
 
Kastvulling.
Zon ding opzoeken, schoonmaken en opruimen is nog meer werk dan het kloppen.
 
Kastvulling.
Zon ding opzoeken, schoonmaken en opruimen is nog meer werk dan het kloppen.

Bij mij lag dat altijd op m'n bureau en ik stak dat hulpstukje 1 keer/maand onder de kraan. Was echt een gemak, maar nu zit ik zonder mixer :(
 
Bij mij lag dat altijd op m'n bureau en ik stak dat hulpstukje 1 keer/maand onder de kraan. Was echt een gemak, maar nu zit ik zonder mixer :(
Sommige dingen kan je beter niet vertellen....
 
Sommige dingen kan je beter niet vertellen....

Die 1 keer per maand is trouwens maar een gemiddelde hoor :D
Ik ging altijd als volgt te werk:
Shake maken met die mixer in een glas en opdrinken, vervolgens in datzelfde glas water en het staafje van de mixer daarin spoelen zodat het proper is. En dan heb ik nog een glas staan met water en een heel klein beetje "restwhey" van m'n shake dat ik later op drink. Ik gebruik meestal ook maar 1 glas per dag :p
 
Die 1 keer per maand is trouwens maar een gemiddelde hoor :D
Ik ging altijd als volgt te werk:
Shake maken met die mixer in een glas en opdrinken, vervolgens in datzelfde glas water en het staafje van de mixer daarin spoelen zodat het proper is. En dan heb ik nog een glas staan met water en een heel klein beetje "restwhey" van m'n shake dat ik later op drink. Ik gebruik meestal ook maar 1 glas per dag :p

http://www.youtube.com/watch?v=Z_dZw1iBWL0
 
hier heb ik dus totaal geen behoefte aan, wat is er mis met even lekker shake?
 
Gezien de reacties snap ik ook meteen waarom je werkloos bent. Zoek een ander beroep is mijn advies!
 
hier heb ik dus totaal geen behoefte aan, wat is er mis met even lekker shake?

Heb ik toch uitgelegd? Waarom moeilijk doen als het ook gemakkelijk kan?

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 13:27 ----------

Gezien de reacties snap ik ook meteen waarom je werkloos bent. Zoek een ander beroep is mijn advies!

De reacties leggen uit waarom ik werkloos ben? :rolleyes:
 
Zou nog liever een buttplug krijgen van boardsponsors
 
:roflol::roflol: Good job 'trendwatcher'!! Iedereen staat te popelen voor dit product!
 
Back
Naar boven