AndroidHealthClinic

Boardsponsors dit is wat jullie klanten willen ...

Zou jij deze handige wheymixer willen?


  • Totaal stemmers
    16

Bezoekers in dit topic

Dan laten die mensen dat overkomen uit de USA ;)


Geef gewoon toe dat dat ding brol is en dat er hier amper vraag naar is.

De verkoop van blenders bijvoorbeeld is de afgelopen jaren enorm gestegen. Trend kwam ook uit Amerika en is pas later bij ons doorgebroken. In Amerika gepushed door de telsellindustry. Vandaag zijn er heel goede blenders te koop en mensen kopen ze.

Op bb.com kan je kiezen of je een f.i.t. mixer gratis erbij wil of een shakebeker. Dit is hetzelfde wat bv. body en fitshop doet, wrm zouden we dan niet een gratis mixer kunnen kiezen i.p.v. telkens opnieuw een shakebeker? Ook al zou in het slechtste geval een minderheid daarvoor kiezen, het is extra keuze die je dan weer niet hebt bij concurrentie en dus lokt het klanten weg bij de concurrentie die ook nog andere producten kopen = kassa kassa.

Dus ook al zou de trend niet aanslaan. Het is een winstgevender businessmodel als je dingen aanbiedt die de concurrentie niet aanbiedt.
 
Wat is dit nou weer voor pipo?
 
Wtf is brol nou weer voor een woord, waar komt dat vandaan? Wie komt daarop? Zeg dan gewoon k*t.
 
Dat verklaart veel. Ik ben namelijk geen échte trendwatcher :D. Ik dacht dat dit duidelijk was, maar blijkbaar toch niet :')
Ik heb geen idee. Ik ken je niet dus nam het gewoon voor waar aan. Zeker gezien de moeite die je in je post hebt gestopt ;)

Toch moet ik vanuit mijn trendwatchervaring vertellen dat het niet is omdat jij er niet op zit te wachten dat niemand anders er op zit te wachten. Blijkbaar is het heel populair in Amerika maar blijft de Europese markt achter omdat hier geen aanbieders zijn. We moeten dus blijven wachten op de early adopters die het aan de consument willen verkopen en misschien als jouw vriendin dan zo een handige mixer voor je verjaardag koopt, dat je toch nog van gedachte veranderd.
Heerlijk :D Nu ik dit zo lees, misschien kun je nog altijd als Jehova's getuige bij mensen aan de deur om ze te overtuigen? ;)
 
Ik heb geen idee. Ik ken je niet dus nam het gewoon voor waar aan. Zeker gezien de moeite die je in je post hebt gestopt ;)

Doe ik wel vaker, altijd met een korreltje zout nemen :D

Heerlijk :D Nu ik dit zo lees, misschien kun je nog altijd als Jehova's getuige bij mensen aan de deur om ze te overtuigen? ;)

Verkopen is niet zo mijn ding :p dat laat ik liever over aan de winkels, als die nu gewoon eens mijn mixer zouden verkopen die ik wil (voor maximum 10 euro als een winkel dit leest)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 14:52 ----------

Wtf is brol nou weer voor een woord, waar komt dat vandaan? Wie komt daarop? Zeg dan gewoon k*t.

Brol is niet echt k*t, maar is het synoniem van het Hollandse woord "troep", maar omdat wij geen idee hebben wie het woord "troep" heeft uitgevonden, hoe ze daarop zijn gekomen en waarom het een k*twoord is, gebruiken wij gewoon het woord "brol". ???

Brol = iets dat van slechte kwaliteit is en snel kapot gaat
 
Laatst bewerkt:
Jesus wat een brol.

Wat is er mis met een shakebeker?
 
Wat een k*t poll :D

Ik gebruik al 4 jaar een goedkope staafmixer en het werkt perfect.
 
Bullshit topic 9482094 van El Smurfo :roflol:

Whey in je shakebaker. Water er bij, 3x schudden en klaar.

Als je banaan en havermout in de mix wilt gooien heb je toch een staafmixer nodig.
 
+1

Gaat eigenlijk nergens over. :roflol:
 
Bullshit topic 9482094 van El Smurfo :roflol:

Whey in je shakebaker. Water er bij, 3x schudden en klaar.

Als je banaan en havermout in de mix wilt gooien heb je toch een staafmixer nodig.

Als je maar niet denkt dat ik de afwas doe en dat ik ga schudden!
 
Smurfo, wat heb je genomen man?
 
kan dit ook wat zeggen over je prestaties in de gym?:D

Ik probeer m'n energie te verdelen over de hele dag en hoe meer ik shake en hoe meer ik moet afwassen, hoe minder tijd ik in de gym kan zijn en hoe minder energie ik heb om te trainen. Volgens het nieuwe werken zal in de toekomst de grens tussen werk en privé vervagen waardoor een efficiënter gebruik van de tijd zich opdringt en waarbij de verdeling van energie en aandacht gespreid over de dag, een uitdaging zal zijn voor de man/vrouw van de toekomst.

Langs de andere kant zijn mijn prestaties in de gym genetisch bepaald, ik kan er niet aan doen :(
 
Laatst bewerkt:
Als je maar niet denkt dat ik de afwas doe en dat ik ga schudden!

Ik weet niet waar jij dat handige blokker prul ding van jou mee gaat gebruiken maar die shake zal toch ook in een glas moeten of niet? Of ga je overal een stapel plastic bekertjes mee naar toe nemen? Passen misschien wel in dat mooie draagtasje van die mobiele staafmixer van je.

Gat in de markt Smurfo. Zoek je nog mensen om je onderneming mee te starten? Geen 9 to 5 job natuurlijk.
 
Ik weet niet waar jij dat handige blokker prul ding van jou mee gaat gebruiken maar die shake zal toch ook in een glas moeten of niet? Of ga je overal een stapel plastic bekertjes mee naar toe nemen? Passen misschien wel in dat mooie draagtasje van die mobiele staafmixer van je.

Gat in de markt Smurfo. Zoek je nog mensen om je onderneming mee te starten? Geen 9 to 5 job natuurlijk.

Ik neem eigenlijk altijd thuis m'n wheyshake dus ik doe het rechtstreeks in een glas, maar dat glas hergebruik ik ook de hele dag dus heb ik geen extra afwas. Het is alleen een glas voor water en whey. Als je je whey meeneemt naar de gym of het werk/school, dan is het natuurlijk geen optie, tenzij je op reis gaat, want dan is zo een mixertje kleiner en makkelijker mee te nemen dan een shakebeker.
 
Volgens mij kan dit topic wel dicht.
 
Ik shake het altijd met mijn hand en gaat prima zo, maak er nog gains mee ook! ;)

En dit.

Kastvulling.
Zon ding opzoeken, schoonmaken en opruimen is nog meer werk dan het kloppen.
 
Laatst bewerkt:
Dat verklaart veel. Ik ben namelijk geen échte trendwatcher :D. Ik dacht dat dit duidelijk was, maar blijkbaar toch niet :')

Toch moet ik vanuit mijn trendwatchervaring vertellen dat het niet is omdat jij er niet op zit te wachten dat niemand anders er op zit te wachten. Blijkbaar is het heel populair in Amerika maar blijft de Europese markt achter omdat hier geen aanbieders zijn. We moeten dus blijven wachten op de early adopters die het aan de consument willen verkopen en misschien als jouw vriendin dan zo een handige mixer voor je verjaardag koopt, dat je toch nog van gedachte veranderd.

als jij de Europese markt met de Amerikaanse markt vergelijkt, kan je beter gaan stoppen met wat je nu doet en lekker een baantje gaan zoeken...
 
Back
Naar boven