XXL Nutrition

Boardwedstrijd #2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ooh moest ik dat er ook nog bij zetten.. op dat moment woog ik 111,8kg en tilde 712,5kg
 
mja die van mij en munken zal je pas de 29ste weten... in het allebeste geval kanhet zijn dat ik dan 357,5 kunnen hebben...
 
uw squat 265, bench 185 en deadlift 260........proficiat!!!!!!!!

Zaterdag wil ik ook 260 liften!
 
uw ?? wie dan? dat zit in de buurt van mij..

Ik had 267,5kg 185 en 260
 
het zijn uw resultaten, heb ze gezien op de site van wimwam
 
aan de hand van uw punten en uw totaal
 
ooohh maar ik deed 267,5kg Squat! :D

Maar heeft spike mijn naam vertel ofzo?? Stoute spike..
 
ja sorry, die squat is 267.5

Neen spike heeft niks vertelt maar de gegevens die u vrijgegeven had klopten met die op deie site
 
Oke cool.. jij gaat dus ook voor de 260? en je verdere doelen??
 
Hoeveelk squat jij zonder pak? Ik 240, ga zaterdag voor het eerst een squatpak gebruiken
 
bench wordt misschien 170. Heb in 2001 eens 172.5 geduwd maar ben wat op de sukkel met mijn schouder
 
hahahaha zonder pak? pfff goeie vraag.. Geen idee.. mijn trainings getallen zijn heeeeel erg laag.. ik presteer op een wedstrijd veel beter dan in de training.

In de training had ik nooit meer gedaan dan 240 2x fullgear
Deadlift is ook leuk.. zonder pak zit ik op 220 3x ofzo met pak van de week 220 5 x en verder kwam ik niet :(
 
mijn beste trainingsresultaat in de squat zonder riem, pak en banden is 1x220

ik lift 4x220 zelf op een schijf van 25 kg staand

beste bench is 2x160 zonder stop
 
hopelijk kan ik dan zaterdag ook een beetje meer dan op training. Ik denk dat bij mij niet veel uitmaakt. Op training kan ik me evenveel geven dan op wedstrijd, dat is niet altijd gezond:D
 
Mooie trainings resultaten. Ik denk dat je dan net als ik veel hoger kan uitkomen op een wedstrijd..

Gaan wel gelijk op. Cool
 
Ik mis misschien wat wedstrijdervaring. Dit jaar komt daar normaal wel verandering in..........
 
Gisteren wedstrijd gehad.

Resultaten: 250 - 165 - 260 . Totaal 675

Ik woog 115.6 kg alhoewel de weegschaal waarschijnlijk niet juist was want die bleef maar schommelen en toen hebben ze maar iets niet genomen....Ook bij Spike waren er problemen met de weging geloof ik.......

Mijn Wilkspunten waren 391.7

Dit zal rap 400 worden daar ik zeker minder woog dan 115.6 want had nog nooit zoveel gewogen dan voordien en bovendien had ik de twee dagen voordien last van een buikgriepje waardoor ik bijna niet kon eten.

Ook mijn resultaten kunnen nog verbeteren want ik voelde dat ik telkens nog iets over had.

Volgende wedstrijd is binnen 4 weken. ik zal jullie dan hopelijk een score van boven de 400 mlee kunnen delen.

Dat neemt niet weg dat ik nu al zeer tevreden ben!
 
Back
Naar boven