XXL Nutrition

Boardwedstrijd #2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Champ

Competitive Powerlifter
15 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
3.898
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Mijn mede powerlifters.

Ikzelf haal een hele hoop energie uit omstanders en door doelen te stellen.
Hoe hoog de doelen ook zijn. ik ga ervoor.
Trainen met mensen die minder liften dan ik is niet leuk.. trainen met mensen die bere sterk zijn motiveerd mij!

Voordat ik dingen ga zeggen die jullei beledigen en voordat jullie gaan huilen vertel ik eerst dat ik ervan op de hoogte ben dat 90% in je hoofd zit..
En daarom probeer ik mensen te stimuleren.
Alles wat is zeg moet een stimulans zijn voor de mensen die het nodig hebben of die op deze manier gestimuleerd worden.

Dus..

Aangezien hier alleen maar mietjes zitten die zelfs nog slapper zijn als Spike.
Mats ik jullie door je op te laten trekken aan de sterke mannen hier.
Mannen zoals Spike :p

Ik stel daarom voor om een wedstrijd te doen op dit board.
Elke wedstrijd of top training die je doet mag je je eindgetallen hier plaatsen.

Elke maand zal een winnaar naar boven komen.
Alles is voor de eer. dus behoud je eer door niet te liegen. als iemand erachter komt dat iemand anders liegt. dan schoppen we hem met zijn alle in elkaar! ;)

Als jullie het eens zijn met de wedstrijd zal ik nu de regels vertellen.

Post geen verhalen alleen je getallen en je lichaamsgewicht op dat moment.

Tel je SQ, BP en DL bij elkaar op en deel dat getal door je lichaams gewicht.
het getal dat daar uit komt is jou getal. zo zie je dat iedereen kan winnen.. Iedereen..

als je 60kg weegt en je doet dit : SQ 160, BP 120, DL 180
heb je een totaal van 360kg 360 delen door 60 is 6
dus je hebt 6 punten
als je 110kg weegt en je doet SQ 230, BP 150 en DL 230
heb je een totaal van 610 610 delen door 110 is 5,55
dus je hebt maar 5,6 punten
 
We zijn toch powerlifters? Waarom gebruiken we de WILKS-tabellen dan niet. Ge telt dus uw totaal op en dan kun je dat gemakkelijk berekenen op het internet. ge gaat naar www.wimwam.nl, en daar kun je bij wilks calculator uw punten laten berekenen.

Mijn stats:

Gewicht: 114kg: Squat 240, bank 172.5, deadlift 245kg

Totaal: 657,5 kg/114kg = 382.928 punten

Deze punten zijn de enige echte die gebruikt worden op wedstrijden om de verschillende gewichtsklassen met elkaar te vergelijken. ook op wedstrijden is er dan een overall winnaar. Wat denken jullie daarvan?


Alle, ik heb 382.928 punten
 
en 100% zuiver, daar durf ik mijn kop op verrwedden. Je zou moeten vermelden of je illegale middelen neemt of niet. zo ja, doe je totaal maar -20%:D
Anders hebben de naturals geen kans
 
hahahaha.. oke ik wilde het simpel houden. maar ben het helemaal eens met munken.

we zullen de wilks-formule gebruiken!

en over gebruik van AS nix 20% naar beneden.
iedereen heeft de kans om AS te gebruiken als je kiest om niet te gebruiken dan niet. maar kijk naar pieter en spike die gasten zijn bere sterk zonder gebruik van. ze zouden nog kunnen winnen van veel mensen die gebruiken.

dus als je natural bent dan krijg je een compliment verder NIX!
hahahahah
 
mmmm grapke?? maar wel een gevoelig punt.. voor de gebruikers onder ons.. ik kom alleen maar voor ze op :thumbup:
 
ben ermee akkoord :D

mijn eerste cijfers zullen komen op 29 maart :D hopelijk met een lichaamsgewicht van 90kg :D
 
k dan.. nu de andere nog!
 
hehehe

ik zou anders ook aan anderen vragen, 3xl desnoods en zo :D
 
EN? CHAMP? HOEVEEL PUNTEN HAAL JIJ?
 
laat ik je morgen weten!
 
tja het is morgen.. en hoe graag ik het ook wil vertellen..
Lijkt het me niet verstandig dat ik het zeg.. aangezien ik heb gepost dat ik misschien een kuurtje wil doen in de AS sectie.. en aangezien die post zo groot is dat het opvalt als ik hem verwijder..
 
maar ik kan wel vertellen dat mijn wilkspunten boven de 415 is.. BOVEN! nu jullie ;) maar ik ben natuurlijk maar een beginner

en kan eventueel wel opscheppen door te zeggen dat mijn totaal een dikke 200kg boven de van spike is :D
 
komaan jongen eerlijk zijn!

als je post over een kuurtje moet je er de gevolgen ook van dragen! op met die cijfers! :D
 
Fok U :p
 
Dus post iemand zijn punten nog? mogen punten zijn die je hebt behaald in de training..

Mijn punten : 417
 
Back
Naar boven