MuscleMeat

Boardwedstrijd #2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en is de pijn de dag derna te verdragen? :D

hehe 't is zeker da ge content moogt zijn godver! sterk man, sterk!
 
dat doet niet echt pijn hoor. heb wel massas paarse strepen op mijn heupen en onder mijn oksels, maar ja da is in 3 dagen weg ze. Spike ik heb gezien dat je veel inzet hebt dus dat komt in orde bro geen probleem.
In oktober doe je tegen de 600 als je eens meer geluk hebt dan gisteren.
 
mja, alleh thx :D

weet je, de kracht is er, maar ik heb gisteren teveel zitten klagen over de pijn en zo... ik moet me meer harden en die pijn opzij zetten.

maar jij hebt echt veel talent zie ik! miljaar wat een beer... ik zou graag eens in eenzelfde categorie met u willen meedoen.
 
Ik denk dat dat komt omdat ik powerlifting eigenlijk wat combineer met bodybuilding. ik train de rest van mijn spiergroepen ook serieus. ik weet niet of jij dat doet. Ik heb me vorig jaar een tijdje te veel geconcentreerd op die 3 oefeningen alleen en ik zag dat mijn ondersteunende spiergroepen te zwak werden. Nu is dit probleem terug opgelost.....

Ik heb ook afgesproken met die gast die gisteren met me mee was om na zijn wedstrijd (den 12e april) samen met hem te trainen want nu train ik altijd alleen (hij doet momenteel puur bodybuilding). ik denk dat op die manier nog betere resultaten haalbaar zijn.

Als ik zo verder blijf leven als nu is dit zeker mogelijk! Geen bsigaretten en zo weinig mogelijk alcohol. Ik heb na niewjaar zeker niet meer dan 10 pinten gedronken.......het moet natuurlijk wel leuk blijven he:D
 
Hahaha.. oke dan.. helemaal 100% eens dat BB onderdeel moet zijn van je training. als ik het alleen al de voeding bij BB.

Verder hele nette resultaten.
Zware jongen!
Vertel eens je beurten en hoe ze gingen.
 
OK, here we go....

Dat was mijn eerste wedstrijd met squatpak dus dat was even wennen......

Het eerste probleem was in dit pak geraken....dat duurde al 15 minuten. Nu ja mooi zo eenmaal erin effe opwarmen. Ik voelde dat het goed zat al vanaf de eerste rep dat ik opwarmde.
de eerst beurt 220 kg, mijn maat stond aan de kant om te kijken of ik diep genoeg kwam. we hadden afgesproken dat hij 'ja' zou roepen als ik diep genoeg kwam. Die 220 kg vloog omhoog
2e beurt 240 kg. Ging nog altijd netjes...
de bar goed onder controle en zonder problemen gehaald...
Voor de derde beurt hebben we besloten om het op 250 te houden omdat ik die MOEST hebben. En zo ging het...dit was wel al effe duwen maar volgende maand zit 260 er misschien in.

Dan bench press, die squat zat duidelijk in mijn lijf.
Eerste beurt, 150 kg, geen probleem maar voelde zwaarder aan dan gewoon.
Tweede beurt , 160 kg, voelde niet veel zwaarder dan die 150 kg. Ik was al meer gerecupureerd van de squat denk ik.
Derede beurt, 165 kg, Ok, geen probleem...170 zat er in maar mijn coach zei dat ik mijn schouder niet mocht forceren...

Dan deadlift
eerste beurt, 220 kg, was net een bakje bier...
tweede beurt, 240 kg, ging opmerkelijk vlot.....
derde beurt, 260 kg, dat was trekken geblazen maar had nog iets meer in mijn mars....

Ik kijk zeer tevreden terug op die wedstrijd.....Die negen goede beurten hebben me een zeker gevoel gegeven voor de volgende wedstrijden. Nu kan ik wat meer risico's nemen om de kaap van de 700 te halen, volgende maand wordt ik 22 dus dat wordt tijd :D
 
thx, binnen 4 weken zijn we weer van de partij!!!
 
ik weet niet of ik zal meedoen... (ivm school en zo)
 
310 punten toch :D ik hoop volgende kéér NOG meer te hebben :D
 
nieuwe getallen broeders in liften.

422 wilks punten voor mij...

717,5kg bij Bw van 110,2kg

gewicht naar beneden en kracht omhoog..

SQ 267,5 BP 187,5 DL 262,5
 
Gewicht: 80kg: Squat 110, bank 80, deadlift 90kg

Totaal: 280 kg/80kg = 191.156punten

ben alleen geen powerlifter
 
Je hoeft ook geen Powerlifter te zijn om mee te doen met deze wedstrijd..

Redelijke score, iets meer concentreren op krachttraining en je komt een stuk hoger.
 
misschien, ik wil de komende 4 weken gaan concentreren op krachttraining omdat mij is verteld dat dat ook weer spiergroei kan opleveren omdat dat weer een totaal andere vorm is en je spieren dus weer schrikken. Ik train nu ongeveer 8 a 9 maanden en heb alleen maar op massa getrained dus misschien wel tijd om iets anders te proberen voor een korte periode
 
Ha ik heb ook een nieuwe bestprestatie gehaald dit weekend
695kg @ 108.3 kg
411,02 punten

Squat: 255
Bench: 165
Daedlift: 275

Zaterdag terug wedstrijd.

Nadien een maand geen bench press om mijn schouder te laten rusten. Ik zal wel wel mijn trainingsschema totaal omgooien en meer op snelheid beginnen trainen. Ik hop alvast in oktober dicht bij de 180 te duwen. ik voel dat mijn ene schouder bij 165 nog over heeft maar mijn aangetaste schouder zit dan "kapot"
 
Champ, hoe oud bent u eigenlijk
 
Bodyman :

Massa trainen is een combi van oefeningen en trainingsmethodes.
De trainings methodes vind ik zelf niet bevredigend, mijn advies ga massa trainen met de juiste oefeningen maar wel met zware gewichten. max 8 her..


Munken :

ik ben 22 jaar, wordt eind dit jaar 23.
Hele mooie resultaten munken. goeie DL. daar kan ik niet aan tippen. heb je filmpjes ofzo??

gr
 
ik heb nu een totaal van 527,5kg met een gewicht van 91,8kg, dat is dus zo'n 333,43 punten :D
 
Munken en Spike weten jullie ook nog jullie totaal van jullie eerste wedstrijd (vast wel) en hoelang geleden was dat?
 
Mijn eerste wedstrijd: Oktober 2001

Squat: 190
bench: 165
daedlift: 210

Totaal: 565
Gewicht ongeveer evenveel als nu

Dit weekend was het mijn zesde wedstrijd

okt 2001: 565
nov2001: 582.5
nov2001: 585
maart2002 : 615
maart2003: 675
april2003: 695
 
Back
Naar boven