MuscleMeat

Boardwedstrijd #2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dank u voor het compliment. Ik ga momenteel rap vooruit dus normaal moet dat in orde komen. Ik had een goeie begeleider tijdens de wedstrijd (Willy Clincke) ik heb er veel van geleerd.

Ik ben lid van de vgpf, namelijk bij Brugge, maar train daar eigenlijk bijna nooit. Ik train in hoofdzaak op mijn eentje zonder begeleiding. Nu voel ik wel dat om echte sterke resultaten te boeken begeleiding nodig zal worden:)
 
Je komt er wel Spike. Op uw leeftijd had ik nog nooit gesquat of gedeadlift:)
 
Munk,
Ik ken de mannen van Brugge, ik kan begrijpen dat je daar niet echt veel komt.
Daar is de tijd echt blijven stilstaan als de Duitsers zijn vertrokken.
 
idd......ik train in een powerzaal in Beernem....ook niet ideaal maar ik ben nog student en ben niet echt mobiel.
 
oh ja, ik weet niet of je het al wist, maar op het Europees Kampioenschap EPF heeft Orhan zich 6des geplaatst en heeft hij het record verbroken in de squat. de hoogste squat in belgië (KBGV dan) staat nu op zijn naam, met 365kg.
 
Ik wil ooit de zwaarste deadlift ooit gedaan in Belgie placerten. Is nu 335 kg denk ik (in de vgpf toch)

Trainen, trainen, trainen......

ben nu 50 kg vooruit gegaan in 14 maanden, allez heb me wel onlangs een pak gekocht, neem dan 40 kg:D

Het zal nu wel niet meer zo gemakkelijk gaan maar een ambitie hebben is gezond he?
 
de hoogste deadlift in belgië is van de Wolf! ('t was vrijdag trouwens zijn verjaardag) en dat was 343.5kg ! in de -125kg

hah, ik heb al wat verhalen over de wolf gehoord....
Grimmer Wolfgang is zijn volledige naam.
 
je moet het record bovenaan de muur van je kamer plaatsen, of bovenaan de deur van je kamer. en je begint onderaan met je laatste record, met de datum erbij. en elke keer dat je je deadlift verbeterd, zet je iets hoger, opnieuw met datum. en zo zie je de weg dat je te gaan hebt, en zo zie je je LETTERLIJK dichter bij je doel komen.
 
tell me more about the wolf
 
Wolf was wel ne hele kerel hoor.
Nie trainen en toch sterk presteren.
Als ik aan Wolf denk dan denk ik de echte oude belgen.

Sterk van Orhan, hij moet wel een heel sterke kerel zijn.
Heb inderdaad zijn prestaties op het net gevolgt.
 
sterk is hij op zijn minst. maar de vriendelijkheid zelve :D

hij zit alleen nog wat te sukkelen met zijn deadlift.



ja, ik heb gehoord dat wolf eens was komen zuipen bij hugo, en hij had al een aantal maanden niet getraind. en ze waren daar vanachter bezig aan't deadliften, met 280kg, en hij zei : "als ge der 290 opzet kom ekik binnen 5 minuten af!" na nog een pintje of twee is hij afgekomen, zonder opwarming of niets die 290kg getrokken...

van zo'n mensen sta ik echt paf :o
 
das gene gewone ze, de wolf. Vroeger nog mee uitgeweest enzo. Dikwijls aan de toog gehangen. Maar als je zijn handen ziet begrijp je waarom hij zoveel kan deadliften en bovendien werk hij op de bouw.
Daar wordt de rug konstant belast. Als hij niet kapot gaat (de rug) wordt hij alleen maar sterker!!!
 
ik weet het niet ik heb hem eigenlijk nog nooit gezien, heb er alleen veel over gehoord. maar ik twijfel er niet aan hoor :D
 
Na gisteren heb ik 431,6 punten :p
 
Wolf was wel ne hele kerel hoor.
Nie trainen en toch sterk presteren.
Als ik aan Wolf denk dan denk ik de echte oude belgen.

Sterk van Orhan, hij moet wel een heel sterke kerel zijn.
Heb inderdaad zijn prestaties op het net gevolgt.
Ik kwam vandaag eens op het idee om Wolfgang Grimmer te googlen. Heb die kerel ooit eens zien trainen en wou eens zien wie er hem nog kende. Is een 9 jaar oude thread maar kan het niet laten van hier toch eens te posten.

Tot 3j geleden ging ik trainen in een Gym rond het Brusselse. De trainer/uitbater had altijd verhalen van een zekere "Wolf", verhalen als in "als hij kwaad werd trok hij radiators van de muur en gooide die 30 meter verder". Verhalen dat niemand ooit zou geloven. Anderhalf jaar geleden kreeg ik eens telefoon van mijn neef, die op dat moment nog in die gym trainde, en hij zei "nu moet je zeker eens komen kijken. Wolf is hier net binnengewandeld en hij is aan het trainen"

Ik asap naar daar gegaan, en zag daar een rotsblok van een mens zitten. Trainde bijna nooit, al jaren niets gedaan, en hij ging eens "eventjes" bench pressen. 3x 180kg!

Mijn neef was 170kg aan het squatten met Wolf achter hem om hem te spotten. Mijn neef zat vast beneden en kreeg het gewicht niet omhoog. Ipv hem terug mee omhoog te helpen nam hij gewoon die bar van zijn schouders af alsof het 5kg was.
 
Back
Naar boven