MuscleMeat

Bob Cicherillo at Ronnie home! 8 weeks out!

Users who are viewing this thread

Dennis69

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 mrt 2005
monster reps bij t bar row ;p

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 okt 2006
Waarom traint ie niet bij Metroflex?
Leuk BSN reclame filmpje weer :(

Jonko

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
30 mei 2006

traint hij pre-contest niet vaker gewoon thuis? :)

echt "goede" reps doet hij idd niet nee :p mja, hij groeit erop, dus who cares :p

OP
Flash1982

Flash1982

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
5 dec 2004
ik meende dat ie soms thuis traint, maar meestal bij metroflex

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 okt 2006
traint hij pre-contest niet vaker gewoon thuis? :)

echt "goede" reps doet hij idd niet nee :p mja, hij groeit erop, dus who cares :p

In zijn films was dat veelal cardio thuis en dan afbeulen in Metro.
Al of niet pre contest na afloop in zijn zwetende kleding naar de Black eyed pea voor een good'ol chickenbreast, corn/cornbread

Equelsor

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
31 jan 2003
Hij is wel weer big as usual!

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 feb 2005

Waarschijnlijk is hij het zat om in die oude zut daar te trainen:D, zo te zien heeft hij thuis beter materiaal:cool:. In het filmpje toont Ronnie beter als Jay op dit moment;)...maar ze hebben nog ff.

BSN betaald zijn salaris...dus een beetje promo is part of the deal;).

Sebastien

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 feb 2006
ziet er goed uit maar ik weet niet als je goed oplet zie je dat hij altijd aan de rechter kant word gefilmt en als ik mij goed herinner had ie toch beetje problemen met z'n linker arm en linker kant van de rug maar dat ontkent hij helemaal

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 okt 2006
Waarschijnlijk is hij het zat om in die oude zut daar te trainen:D, zo te zien heeft hij thuis beter materiaal:cool:. In het filmpje toont Ronnie beter als Jay op dit moment;)...maar ze hebben nog ff.

BSN betaald zijn salaris...dus een beetje promo is part of the deal;).

Dan zou hij de echte producten eens moeten aanprijzen :D
Binnenkort traint ie dus in GoldenGear kleding.

lahcen_butler

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 sep 2004
ronnie is the man om de Mr.O te winnen. Ik heb een vermoeden dat we versteld gaan staan van zijn conditie op de O.

voor Pics van Big Nasty moet we nog effe opwachten als het goed is heeft hij over twee weken een fotoshoot met Lund(van Flex) in Fullerton. Maar ik hoop op foto's van Ronnie voor die tijd.

Laatst bewerkt:

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 feb 2005
Dan zou hij de echte producten eens moeten aanprijzen :D
Binnenkort traint ie dus in GoldenGear kleding.

Reclame maken voor drugs is verboden, Ronnie is ook naturel:eek::D...en ik denk dat al die huis, tuin en keuken labs zijn prijs niet kunnen betalen:D:laugh:. Ronnie heeft het commercieel goed voor elkaar, dat ontbreekt er nog weleens aan bij de andere pro's..slimme marketing, management etc.;).

Wel lachen:D trouwens als hij ineens zo'n kitje gear zou aanprijzen:D maar dan is zij cariere gelijk over denk ik:D.

Equelsor

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
31 jan 2003
Wat mij nou juist zo opviel aan dat filmpje is dat Ron op een gegeven moment zegt: "I'm not as strong anymore as I was in my younger days".
Logisch natuurlijk, maar eigenlijk kun je daar ook wel voor een deel uit concluderen dat ie nooit meer, en ook dit jaar niet, de shape zal hebben als 2 a 3 jaar terug.

gallius

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2005
Lengte
1m88
Massa
101kg
Wat mij nou juist zo opviel aan dat filmpje is dat Ron op een gegeven moment zegt: "I'm not as strong anymore as I was in my younger days".
Logisch natuurlijk, maar eigenlijk kun je daar ook wel voor een deel uit concluderen dat ie nooit meer, en ook dit jaar niet, de shape zal hebben als 2 a 3 jaar terug.

hij zegt dat hij minder sterk was als vroeger, dat betekend niet dat hij geen betere shape zou kunnen hebben. Powerlifters zijn wel sterk, maar hebben toch niet die "shape". Bedoel ik maar, massa en kracht gaan niet altijd samen.
Om een voorbeeldje te geven: Ik was laatst mijn preachercurls aan het doen met 60 kg, en wanneer ik stop zie ik een kerel ze doen met 30 kg, en zijn armen waren 2X die van mij, en hij ging er echt wel voor, niet dat hij makkelijk 5 kg meer kon heffen, zo zie je maar

Xto

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 jun 2006
Lengte
1m82
filmpje doet het niet bij mij...

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg

Hij doet nu veel meer high reps..

Kristoff

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 apr 2006
hahaha als hij die db pullovers bezig is, die kerel op de achtergrond: "8...9...c'mon, light weight!.." :roflol:

Valt me op dat hij hier wel alles mooi opruimt, in de metroflex liggen er altijd een hoop dumbbells rond hem, hier legt hij alles mooi op zijn plaats.

Ik vond hem trouwens imposanter met z'n kletskop, dat haar staat hem niet.

Naar boven