- Lid geworden
- 5 dec 2004
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Waarom traint ie niet bij Metroflex?
Leuk BSN reclame filmpje weer![]()
IddWaarom traint ie niet bij Metroflex?
traint hij pre-contest niet vaker gewoon thuis?
echt "goede" reps doet hij idd niet neemja, hij groeit erop, dus who cares
![]()
Waarom traint ie niet bij Metroflex?
Waarschijnlijk is hij het zat om in die oude zut daar te trainen, zo te zien heeft hij thuis beter materiaal
. In het filmpje toont Ronnie beter als Jay op dit moment
...maar ze hebben nog ff.
BSN betaald zijn salaris...dus een beetje promo is part of the deal.
ronnie is the man om de Mr.O te winnen. Ik heb een vermoeden dat we versteld gaan staan van zijn conditie op de O.
Dan zou hij de echte producten eens moeten aanprijzen![]()
Binnenkort traint ie dus in GoldenGear kleding.
Wat mij nou juist zo opviel aan dat filmpje is dat Ron op een gegeven moment zegt: "I'm not as strong anymore as I was in my younger days".
Logisch natuurlijk, maar eigenlijk kun je daar ook wel voor een deel uit concluderen dat ie nooit meer, en ook dit jaar niet, de shape zal hebben als 2 a 3 jaar terug.
Wat mij nou juist zo opviel aan dat filmpje is dat Ron op een gegeven moment zegt: "I'm not as strong anymore as I was in my younger days".
Logisch natuurlijk, maar eigenlijk kun je daar ook wel voor een deel uit concluderen dat ie nooit meer, en ook dit jaar niet, de shape zal hebben als 2 a 3 jaar terug.